عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 277636
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

FIFA 13 reloaded : پس از دو هفته از عرضه بازی محبوب فیفا 2013 همچنان هیچ تیمی این بازی را نتوانست کرک کند و همه منتظر کرک این بازی بودند که ساعاتی پیش این بازی توسط تیم محبوب reloaded کرک شد.قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.
در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.

دانلود با حجم 6.4 گیگابایت فرمت iso نسخه معتبر و کرک دار reloaded فقط از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی فوتبال فیفا FIFA 13 با کرک

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: بازدید از این مطلب : 3299
|
امتیاز مطلب : 127
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com