عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 469
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 515
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 277895
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Prototype 2 : بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود

دانلود بازی اکشن Prototype 2 کنسول xbox360

 



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ایکس باکس 360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از رپیدشیر با لینک مستقیم بازی های xbox 360 , دانلود با لینک مستقیم Prototype 2 برای XBOX360 , دانلود بازی 2012 برای XBOX360 , دانلود بازی XBOX360 , دانلود بازی برای اکس باکس 360 , دانلود بازی های Region Free برای xbox 360 , دانلود بازی های جدید xbox 360 , دانلود بازی پروتوتایپ 2 برای xbox 360 , دانلود رایگان Prototype 2 برا ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Sniper Elite V2 : بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است..

دانلود با حجم 6.8 گیگابایت با فرمت ISO از دلتافوکس!

دانلود بازی Sniper Elite V2 برای کنسول  XBOX360





javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ایکس باکس 360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Sniper Elite V2 براي XBOX360 , دانلود از رپيدشير Sniper Elite V2 , دانلود با لينك مستقيم Sniper Elite V2 , دانلود بازي Sniper Elite V2 , دانلود مستقيم بازي Sniper Elite V2 , نسخه 360 بازي Sniper Elite V2 , نسخه XBOX360 بازي تك تيرانداز , نسخه ايكس باكس Sniper Elite V2 , نسخه كنسول Sniper Elite V2 , نسخه نهايي بازي Sniper Elite V2 ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Order Up PS3 : بازی محبوب آشپزی برای دارندگان کنسول پلی استیشن 3 .این بازی قبلا برای گوشی های آندروید و اپل طراحی شده بود و هم اینک برای ps3 .اگر به آشپزی علاقه مند هستید این بازی برای سرگرمی انتخاب بسیار خوبی است. کیفیت گرافیکی جالب و طراحی بی نظیر شخصیت ها و اماکن در بازی اعجاب آور است.

Publisher: Ignition Entertainment
Developer: SuperVillain Studios
Genre: Puzzle

Release name: Order.Up.PS3-dumpTruck
Size: 1.20 GB
Language: EN

بازی زیبای Order Up PS3 برای پلی استیشن 3


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , پلی استیشن 3 , ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 بازی زیبا و گرافیک بالای مسابقات اتوموبیلرانی Real Racing 2 برای دارندگان گوشی و تبلت های آندروید

دانلود با حجم 364 مگابایت همراه با فایلهای sd بازی در یک پک!

با عرض پوزش لینک صحیح تصحیح و جایگزین شد. دوباره دانلود نمایید

بازی مسابقه ای Real Racing 2 برای گوشی های اندروید

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی مسابقه ای Real Racing 2 برای گوشی های اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 سری سوم و جدید از بازی فوق محبوب و گرافیک فوق بالای جنکهای مدرن برای دارندگان گوشی اندروید! شاید سری قبلی این بازی یادتون باشه؟ بله این بازی به عنوان گرافیکی ترین بازی اکشن تا به حال ساخته شده برای سیستم آندروید میباشد که سری سوم این بازی از حد گزرانده و فوق گرافیکی شده که اگر سیستم گوشیتان آندروید و قابلیت ساپورت hd دارد این بازی رو از دست ندید..

پس از نصب بازی باید فایل sd بازی را نیز با حجم 450 مگابایت دانلود کنید با خود گوشی!

Modern Combat 3: Fallen Nation v1.0.0
.apk | 2.8mb
When war hits home, abandon all fear ! The best, most realistic smartphone FPS series returns with even higher intensity and an apocalyptic battle for the freedom of the United States, for one or more players.


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Modern Combat 3 Fallen Nation آندروید بازی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Android Games Pack 7 : سری هفتم از مجموعه بازی های جدید و زیبای آندروید در یک پک.بیش از 30 بازی گرافیکی زیبای 2012 در یک پک تقدیم به دارندگان گوشی های آندروید.

برای دانلود و مشاهده لیست بازی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

دانلود با حجم 1.6 گیگابایت از دلتافوکس!

دانلود مجموعه بازی های اندروید Android Games Pack 7

- Mould the 4 basic elements to your whim!
- Create 300+ advanced items and concepts!
- Intuitive one-click gameplay encourages thoughtful, creative play!
- Hundreds of interesting, funny and thought-provoking quotes and sayings!
- Amazing quest mode with tonz of new reactions!
- Full OpenFeint support!

 


 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه بازی های اندروید Android Games Pack 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Mini Motor Racing v1.0 full : بازی های مسابقه ای (Racing) همیشه جایگاه خاصی در بین طرفداران این سبک داشته است. Mini Motor Racing نام بازی مسابقه اتومبیل رانی برای گوشی های آندروید است که دارای هیجان بسیاری است. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است و قابلیت هایی مانند مجهز بودن ماشین ها به نیترو و قابلیت ارتقاع و مجهز سازی ماشین ها است. از مهم ترین قابلیت های این بازی قابلیت انجام بازی بصورت همزمان تا 4 نفر از طریق Wifi میباشد. این بازی قابل نصب بروی گوشی های آندروید 2.3 و بالاتر میباشد.

نکته : فایل دیتا موجود در فایل RAR را در مسیر /sdcard/Android/Obb/ کپی کنید.

دانلود بازی Mini Motor Racing v1.0 full برای آندروید



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: موبایل , بازی اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 XBMC Media Center 12.0 Alpha 2 Portable : نرم افزار XBMC مدیا پلیری قوی که برای سیستم عامل های لینوکس مک ویندوز و ایکس باکس طراحی شده است که مدیریت و پخش رسانه های شما را به راحت تر می کند این نرم افزار دارای کتابخانه با سیستم مدیریت می باشد که به شما اجازه طبقه بندی کردن رسانه های صوتی تصویری داخل کامپیوترتان را به شما می دهد رابط کاربری این نرم افزار کاربر پسند و قابل انعطاف می باشد  و پوسته های آن قابل دانلود است. این نرم افزار دارای جلوه های تصویری مثل ProjectM  و Goom می باشد همچنین می توان توسط API آن جلوه ها را توسعه داد.

XBMC supports formats MPEG-1/2/4, DivX, XviD, MP3, AAC, JPG, GIF, etc., and also plays CDs CD / DVD (the latter can be read as the captured files from your hard disk).

پخش کننده چند رسانه ای قدرتمند XBMC Media Center 12.0 Alpha 2 Portable


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش كننده , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Apple Safari 5.1.4 Final : این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. این مرورگر با توجه به این که چندسالی هست که ارائه می شود مطمئنا قابلیت هایی که در میان همه مرورگر ها رایج است را در خود نگاه داشته و به این ترتیب امکاناتی نظیر Tab Browsing ، Pop-up Blocker و یا از این قبیل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند، البته شاید در ابتدا این طرح بسیار شبیه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زیادی متفاوت و البته جالب تر است زیرا کاملا متحرک و تا حدودی سه بعدی طراحی شده است. سایت هایی که در این قابلیت جدید تعریف می شوند را می توان براساس سلیقه شخصی مورد بازبینی قرار داد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردی را در چندان احساس نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Apple Safari 5.1.4 Final :
- نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
- امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
- Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
- سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
- استفاده از قابلیت Tab Browsing 
- دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار
- سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
- امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: سرعتی دیوانه وار با مرورگر Apple Safari 5 , 1 , 4 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Opera NEXT 12.00.1383 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید

برخی ویژگی برترOpera Next 12:
- ویژگی جدید و منحصر به فرد Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !
- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد
- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

دانلود در دو لینک 32 و 64 بیتی!

ورژن جدید مرورگر پرسرعت و محبوب Opera NEXT 12.00.1383


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com