عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 411
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 457
بازدید ماه : 411
بازدید کل : 277837
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 برای فوتبال  دوستانداران و طرف داران بازی کن معروف یعنی  کریستیانو رونالدو یک بازی جدید و فوق العاده آماده کرده ایم و در اختیارشان قرار می‌دهیم بازی جدید Cristiano Ronaldo Freestyle  برای آندروید می‌باشد و تمام حرکات و تاکتیک‌های کریستیانو رونالدو را می‌توان در آن پیاده کرد شما می‌توانید در این بازی تمام لباس‌ها ،مدل موها ،تیشرت‌ها و .. این بازی کن دیدن کنید و برای او انتخاب کنید شما می‌توانید با حریف‌های خود مسابقه بدهید و آن‌ها را به راحتی با حرکات جالب این بازی کن شکست بدهید و قدرت خود را در زدن روپایی در این بازی امتحان کنید.

دانلود بازی Cristiano Ronaldo Freestyle V 1.0 برای آندروید

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 این بازی یکی از بهترین و جذاب ترین بازی‌های رالی می‌باشد که شما می‌توانید در هر کشور و آب و هوا به مسابقه بپردازید در این سری  سرعت ماشین‌ها بسیار افزایش یافته اس که جذابیت را دو چندان مرده اسن برای گیمرها و موسیقی متن فوق العاده و گرافیکی عالی این بازی تمام بازی کنان را معتاد خود کرده است.قابل نصب بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های سیستم آندروید..

دانلود بازی Red Bull Kart Fighter WT V 1.0.0 برای آندروید

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5 crack : خیلی از شماها این ابزارهای امنیتی قدرتمند eset آشنایی دارید و استفاده میکنید..یکی از انتی ویروس استفاده میکنه و دیگری از نسخه امنیتی اسمارت..اما همیشه دردسری وجود داشته به عنوان اکتیو و سریال نامبر! حالا ما به شما نسخه جدید این دو ابزار امنیتی را همراه کرک معرفی میکنیم و نحوه کرک این آنتی ویروسها را تا با خیال راحت بدون اکتیو نیز کار کنند.

شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

دانلود در دو لینک اسمارت سیکوریتی و آنتی ویروس همراه با کرک و آموزش کرک

امنیت مطلق با ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 MAGIX PC Check & Tuning 2012 : نرم افزاری برای بررسی و تنظیم و راه قابل اعتمادی برای بالا بردن سیستم است. در این نرم افزار بهینه سازی خودکار کاملا تضمین شده است و تمامی ضعف ها و مشکلات سیستم در طی یک مرحله بررسی و بهینه میشود. بوسیله MAGIX PC Check and Tuning تمامی نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم شما در زمان های تعیین شده بروز رسانی میشوند همچنین این نرم افزار نهایت آرامش و گشت و گذار سریع را برای شما فراهم کرده و بازی های کامپیوتری شما برای اجرای سریع و بهبود میبخشد و آن ها را بهینه میکند.

 همچنین با عمل یکپارچه سازی در این نرم افزار تنظیم سیستم میتواند به هارد دیسک خود سرعت ببخشد و مدیریت فضای خالی در هارد دیسک را بصورت کامل بدست بگیرید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار که در نرم افزار معروف بهینه سازی همانند TunUp مشاهد میشود وجود بخشی بنام Automatic Optimization with 1-Click است که میتوانید تنها با زدن یک کلیک با نهایت سرعت از مشکلات سیستم خود چه نرم افزاری و چه سخت افزای باخبر شوید و برای بهینه سازی آن ها اقدام کنید.
 علاوه بر این وجود تنظیماتی اختصاصی برای افزایش سرعت اینترنت و استفاده از الگوریتم جدید برای بالا بردن سرعت سیستم در این نرم افزار تنظیم سیستم بسیار به چشم میخورد که میتواند به ویژگی های این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار بهینه سازی کامل افزوده شود.

بهینه سازی و تنظیم سیستم با MAGIX PC Check - Tuning 2012

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بهینه ساز , ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 قسمت 336 از مجموعه 100 تایی از عکسهای والپیپری زیبای مخصوص دسکتاپ با رزولیشن بالا

Computer Desktop Wallpapers. Part 336
t100 JPG | 1680X1050 - 3872X2592 | 126 Mb

مجموعه والپیپرهای Computer Desktop Wallpapers 336

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Giovanni's Nightmare نام بازی بسیار جالب و زیبایی است که به تازگی برای گوشی های آندروید منتشر شده است ، شما در این بازی کابوس خواب یک نفر بنام جیووانی می شوید و برای ان دنیایی عجیب و کابوس مانند می سازید و خواب را از ان می گیرید ،

قابل نصب بر روی گوشی های آندروید و تبلت ها

دانلود بازی بسیار جالب و زیبای Giovannis Nightmare آندروید

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 the 18 Wheels of Steel Collection 2012 : برای اولین بار برای دوست دارن بازی های کامیون یدک کش کلکسیونی را آماده کرده ایم که مطمعنا طرفداران این بازی ها را خوشحال خواهد کرد.. برای شما 6 بازی محبوب چرخ دنده کشنده را اماده کرده ایم که یکی پس از دیگری زیبا و هیجان انگیز میباشند..کارها سنگین شده و بارهای زیادی رو باید جابه جا کنید ...کالاهای غیر قانونی رو حمل میکنید و در مواقعی هم باید از دست پلیس فرار کنید تا به دام نیفتید..یک بازی بسیار زیبای مرحله ای با انواع تریلی های سرعتی و قدرتی! شما در این بازی باید نقش یک تریلر دار رو ایفا کنید و مراحل و بارها را در انواع شرایط سخت و آسان به مقصد برسانید..

دانلود با حجم 1.6 گیگابایت با فرمت های iso و exe فقط در دلتافوکس!


کلکسیون بازی های محبوب کامیون the 18 Wheels of Steel Collection 2012

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 GTA IV - Ultimate Vehicle Pack v6 : آیا از علاقه مندان بازی زیبای GTA IV هستید؟ اگر بله این پک رو از دست ندید. با نصب این پک بیش از 200 اتوموبیل جدید به بازی افزوده میشود و همینطور بیش از 100 اتوموبیل چهره شان عوض میشود.. انواع موتورسیکلت های جدید و هلیکوپترها و لوازم جدید با این پک به بازی افزوده میشود و بازی را بسیار جذاب مینماید..

برای دانلود و دیدن لیست ماشین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

دانلود با حجم 480 مگابایت از دلتافوکس!

پک کامل بازی GTA IV - Ultimate Vehicle Pack v6

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1420
|
امتیاز مطلب : 109
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Android Games Pack 7 : سری هفتم از مجموعه بازی های جدید و زیبای آندروید در یک پک.بیش از 30 بازی گرافیکی زیبای 2012 در یک پک تقدیم به دارندگان گوشی های آندروید.

برای دانلود و مشاهده لیست بازی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

دانلود با حجم 1.6 گیگابایت از دلتافوکس!

دانلود مجموعه بازی های اندروید Android Games Pack 7

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com