عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 277651
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 nod32 offline update

بار دیگر ۶۶دانلود برای تامین ایمنی دنیای مجازی شما کاربران عزیزی که از آنتی ویروس فراگیر و قدرتمند Eset Nod 32 استفاده می کنید آپدیت جدیدی را عرضه نموده است که می توانید به سادگی آن را دانلود نموده و بر اساس دستور العمل های ارائه شده به آپدیت ویروس کش خود بپردازید.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب…


 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: 2011 اگوست 31 eset nod 32 offline update nod32 offline update offline update download آنتی ویروس – بهترین سایت برای هر ایرانی انتی ویروس را چگونه اپدیت کنیم اپدیت اسمارت سکوریتی اپدیت افلاین نود 32 تاریخ 31 اگوست 2011 اپدیت انتی ویروس دانلود آخرین اپدیت nod 32 دانلود آپدیت آفلاین نود 32 امروز دانلود اپدیت امروز انتی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 شاید یکی از بهترین راهکارها برای از بین بردن یکنواختی و همچنین کاهش خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت و مداوم از کامپیوتر، بهره بردن از ابزارهای تغییر دهنده دسکتاپ باشد. نرم افزاری که در این نوشته قصد معرفی آن را داریم برنامه بسیار ساده و کم حجمی است که با فعال سازی آن، قطرات باطراوت آب بر روی صفحه دسکتاپ سیستم تان روان می گردند. با دانلود و استفاده از همین برنامه کاربردی کوچک می توانید به سادگی محیط دسکتاپ خود را جذاب تر و شاداب تر نمایید.

 

water drop

 

دانلود برنامه فوق العاده کم حجم و جذاب ریزش قطرات آب در ادامه مطلب…

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: 66 دانلود danlod down download download site free download ابزار دسکتاپ ابزار وب ابزار وبمستر ابزارسرا بهترین سایت برای هر ایرانی دانلود دانلود ابزار دسکتاپ دانلود اخرين ورژن نرم افزار دانلود جديد ترين نرم افزار دانلود رايگان نرم افزار دانلود رایگان دانلود قطره اب دسکتاپ دانلود نرم افزار دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  

pure sudoku

 

آنچه این بار برای بازدیدکنندگان عزیز ۶۶دانلود تدارک دیده ایم بازی فکری زیبا و سرگرم کننده ای است که به احتمال زیاد آن را قبلا حداقل یک بار بازی کرده اید؛ بازی سودوکو . این روزها حتی در روزنامه ها و عجیب تر از آن روی بسته های کبریت نیز شاهد ارائه این بازی قشنگ هستیم. اما ممکن است علاقه مند شده باشید تا این بازی جذاب را روی کامپیوتر خود نیز بازی کنید؛ و آنچه که اکنون خدمت شما عزیزان عرضه نموده ایم پاسخگوی همین نیاز شماست.

دانلود Pure Sudoku در ادامه مطلب…

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: برچسب‌ها: 66download 66download passwords 66download , com passwords pure sudoku sudoko sudoku sudoku download sudoku free download suduko download suduku the best site for every iranian اخرین بازی بازی دانلود کردن بازی سودوکو بازی سودوکو چگونه است جدیدترین بازیها دانلد اخرین ورژن بازیها دانلد بازی دانلود sudoku دانلود بازی 2011 دانلود بازی با لینک مستقیم دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 امروزه کاربران برای پخش موزیک و موزیک ویدیو، از پلیر های متفاوتی استفاده می نمایند؛ اما واقعا دلیل استفاده از دیگر نرم افزارهای پخش کننده موسیقی به جای ویندوز مدیا پلیر چیست؟ با وجود چنین موزیک پلیر قدرتمندی شاید کمتر نیازی به دیگر نرم افزارها احساس شود.

cerulean

با این وجود یکی از دلایل رفتن کاربران به سمت دیگر نرم افزارها می تواند رهایی از یکنواختی مدیا پلیر باشد. بر این اساس ۶۶دانلود برای این دسته از کاربران تنوع طلب به جای ارائه نرم افزار جدیدی در زمینه پخش موزیک و ویدیو، قصد دارد مجموعه ای ۴ تایی از پوسته های جدید و زیبای ویندوز مدیا پلیر را ارائه نماید تا شما دوست داران مدیا پلیر بتوانید همچنان از این پلیر جذاب و قدرتمند به شکل سابق اما با ظاهری متفاوت بهره مند شوید.

 

مشاهده توضیحات کاملتر و دانلود در ادامه مطلب…

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: پخش كننده , ,
:: برچسب‌ها: media playr skin download media skin s download new player download new skin download player skin skin skin مدیا پلیر w media player windows media player danlod wm player wmp اسکین اسکین windows media player اسکین مدیا پلیر اسکین ویندوز مدیا پلیر دانلود اسکین دانلود اسکین جدی پلیر دانلود رایگان اسکین مدیا پلیر دانلود رایگان پوسته ویندوز پلیر دانلود ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 آنچه در این نوشته برای شما کاربران عزیز آماده نموده ایم ابزار دیگری از دسته ابزارهای دسکتاپ می باشد که زیبایی بخش دسکتاپ شما خواهد بود. برنامه ای فوق العاده کم حجم که با اجرای آن ابتدا صدای امواج دریا به گوش می رسد و سپس ماهی  قرمز کوچکی بر روی دسکتاپ شما روان می گردد.

 

fish

 

توضیحات بیشتر به همراه دانلود در ادامه مطلب…

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: desktop desktop enhancement download desktop enhancement enhancement ابزار دسکتاپ ابزارالات دسکتاپ برنامه دسکتاپ متحرک برنامه زیبایی دسکتاپ برنامه متحرک سازی بک گراند با طرح ماهی قرمز بک گروند ماهی قرمز تصاویر ماهی قرمز تصویر ماهی قرمز دانلود دانلود آخرین نرم افزار ها دانلود ابزار دانلود ابزار دسکتاپ دا ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 اعتياد به اينترنت، توانايي‌هاي ذهني را ضعيف مي‌كند

يك روانشناس برجسته در انگليس هشدار داده است كه كار كردن با اينترنت، روش فعاليت مغز را تغيير مي‌دهد و در نتيجه مي‌تواند موجب كاهش توانايي كاربران در تفكر و تمركز كردن شود.
به گزارش گرداب، يك روانشناس برجسته در انگليس هشدار داده است كه كار كردن با اينترنت، روش فعاليت مغز را تغيير مي‌دهد و در نتيجه مي‌تواند موجب كاهش توانايي كاربران در تفكر و تمركز كردن شود.

دكتر "شيلا كيگان" از متخصصان علوم روانشناسي در انگليس تاكيد كرد: «استفاده طولاني مدت از اينترنت حتي مي‌تواند موجب نقص عملكرد مغزي شود.»

كيگان تصريح كرد: «ما ساعات بسيار زيادي از عمر خود را صرف كار با اينترنت مي‌كنيم و در نتيجه مغز ما در شيوه تفكر و تمركز دستخوش تغييرات جدي مي‌شود. اين مشكل به اندازه‌اي گسترده شده كه به گفته پزشكان، اعتياد به استفاده طولاني مدت از اينترنت حتي موجب آسيب مزمن مغزي مي‌شود.»

كيگان مي‌گويند: «طبق مطالعات آماري در آمريكا، برخي از كودكان زير 5 سال، روزانه بيش از 6 ساعت مقابل صفحه مونيتور يا تلويزيون مي‌نشينند. اين كودكان معمولا در سنين بالاتر فاقد مهارت‌هاي اجتماعي مورد نيازشان خواهند شد و اين مهارت‌ها به درستي در آنها رشد نخواهد كرد.»

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 دستگيري هكر جوان در اصفهان

پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان فردي را كه با هك و دسترسي غير مجاز به يكي از سامانه هاي مخابراتي اقدام به ارسال انبوه پيامك كرده بود را شناسايي و دستگير کرد.
به گزارش گرداب به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "ستار خسروي" رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان اظهار داشت: «در پي هك و دسترسي غيرمجاز فرد يا افرادي به سامانه يكي از شركتهاي فني مهندسي مجري ارسال انبوه پيامك و ارسال تعداد زيادي پيامك تبليغاتي از طريق اين سامانه به تلفن همراه شهروندان و دادخواهي مسئولان اين شركت موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران و متخصصين اين پليس قرار گرفت.»

وي افزود: «با جمع آوري و مستندسازي ادله الكترونيك جرم، سامانه اينترنتي مربوطه به صورت فني و پليسي بازنگري و مشخص شد متهم دراولين اقدام چندين هزارپيامك تبليغاتي به مشتركين همراه اول سطح شهر ارسال كرده است.»

خسروي تصريح كرد: «در نهايت پس از بررسي مدارك و مستندات الكترونيكي جمع آوري شده و اقدامات فني صورت گرفته متهم كه " حسين- ف" 29 ساله نام دارد شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در عملياتي ويژه دستگير شد.»

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري هكر جوان در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 دام ابتذال اینترنتی براي چهره‌هاي مشهور

به تدريج دست‌هاي پنهاني از تصاوير و مشخصات مجري سوء‌استفاده مي‌كند و با ارسال مشخصات مجري براي يكي از سايت‌هاي مستهجن نام وي را در گروه افراد عضو سايت قرار مي‌دهد...
گرداب- در ماه‌هاي گذشته سايت‌ها و وبلاگ‌هايي فعاليت خود را آغاز كرده‌اند كه به سايت‌هاي "هوادار" شهرت دارند. اين مجموعه سايت‌ها براي هواداري از چهره‌هاي مشهور و جوان پسند مانند "فوتباليست‌ها"، "مجريان تلويزيون" و "بازيگران" راه‌اندازي شده است. 

در لينك‌ها و پيوندهاي اين سايت‌ها مشخصات كامل، تصاوير برنامه‌ها و حتي عكس‌هاي خصوصي از اين چهره‌ها به ويژه بازيگران و مجريان زن قرار گرفته و به‌راحتي در دسترس ميليون‌ها كاربر اينترنتي است. اين در حالي است كه به باور بسياري از كارشناسان، ادامه اين روند زمينه بسط و گسترش آسيب‌هاي اجتماعي مختلفي از جمله جسور شدن افراد مزاحم، خود‌شيفتگي چهره‌هاي مشهور و دردسرهاي اينترنتي را براي آنها به همراه خواهد داشت. 

اين روزها فقط كافي است در زمان جست‌وجو در سايت‌ها و وبلاگ‌هاي اينترنتي، واژه "هوادار را در كنارنام يكي ازچهره‌هاي فوتبالي، رسانه‌اي يا بازيگر" جست‌وجو كنيد، با انبوهي از سايت‌هايي مواجه مي‌شويد كه در آنها عكس ها، تصاوير و مشخصات مجري مورد نظرتان خودنمايي مي‌كند. به این ترتیب تمام مشخصات يك بازيگر، فوتباليست يا مجري تلويزيون از تاريخ تولد گرفته تا برخي تصاوير خانوادگي و علاقه‌مندي‌هاي فرد مورد‌نظر در دسترس شما قرار دارد. 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دام ابتذال اینترنتی براي چهره‌هاي مشهور ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 King Arthur Fallen Champions 2011 SKIDROW : به قلمرو بزرگ شاه آرتور کبیر خوش آمدید! داستان بازی ماجرای یک نجیب زاده ( شوالیه )،  یک ساحره و یک پیامبر را روایت می کند‎ ‎‏ و هرسه آنها قهرمانان جنگی خواهند شد که مدت ها پیش شروع شده است. این سه شخص برای نبرد با شیطان به نیروهای نظامی می پیوندند. می توانید در طول بازی ماموریت های خود را انتخاب و با upgrade‏ قهرمانانتان راه را برای خود هموار کنید. این بازی زیبا توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive منتشر شده است و شرکت Neocore Games نقش بسزایی در حمایت و توسعه این بازی داشته است. بازی سبکی استراتژیک دارد و گرافیکی درخور تعریف را دربرگرفته است و گیم پلی بسیار قوی آن را همراهی می کند. تاکتیک های استراتژی جدید و قدرت کنترل و تسلط عالی گیمر از ویژگی های منحصربفرد این بازی می باشد. هم اکنون نسخه معروف skidrow  این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از دلتافوکس دانلود دریافت نمائید.

دانلود با حجم 3.6 گیگابایت و فرمت iso کرک شده skidrow از دلتافوکس!

System requirements:
System: Windows XP(sp2), Vista / 7
Processor: Intel Core2Duo 2.0GHz 
Memory: 2 Gb
Video: 256 Mb

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Need For Speed Underground : بنا به درخواست دوستان بازی معروف و اولین سری بازی محبوب جنون سرعت را برای دانلود قرار دادیم.یکی از بازی های بسیار جذابی است که  طرفداران زیادی دارد. این بازی بسیار معروف که موضوعش رانندگی با سرعت های سرسام آور در جاده های پرپیچ و خم است محصول کمپانی بسیار قدرتمند و عظیمی است که Electronic Arts نام دارد. کمپانی بسیار بزرگی که حتما در اجرای بازی های ساخت آن مخفف کلمات نام شرکت را با عنوان EA Games مشاهده نموده اید. این بازی دیوانگی سرعت هم یکی از محصولاتی بود که توانست محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کرده و حتی هنوز هم بین کاربران بسیار  محبوب و دوست داشتنی است. گرافیک بازی با این که چندسالی از ارائه آن گذشته هنوز هم مناسب و در حد نسبتا ایده آل است. در زمان ارائه که مطمئنا از بازی های زمان خودش گرافیک بسیار مناسب تری داشته است. در کل خصوصیات بازی بسیار جالب است. کاربر زمانی که وارد بازی می شود رانندگی از جاده های مختلف را باید تجربه کند. جاده های سخت و دشوار با پیچ و خم های فراوان! برای پیشی گرفتن از رقبا باید هم سرعت عمل خوبی داشت و هم این که  از نهایت امکانات استفاده کرد. امکانات زمانی فراهم می شود که بازیگر بتواند با سرعت عمل بالا در مراحل مختلف موفق به قهرمانی شده و با پس اندازهای خود که حاصل جوایز قهرمانی ها است، اتومبیل خود را ارتقاء داده و یا به انواع قابلیت ها مجهز سازد.
Need for Speed Underground که به  نیاز به سرعت در زیر زمین معروف است، در شرایطی انجام می پذیرد که دور ازچشمان پلیس ها انجام می گیرد، گاهی پلیس ها از مسابقه ها آگاه شده و به دنبال  خاطیان خواهند آمد، آن زمان است که اگر نتوان از دست پلیس ها گریخت می بایست گاهی حتی خودروی خود را هم تحویل آن ها دهید. راننده ای قهرمان و موفق است که در میان جاده ها با نهایت سرعت، دست فرمان مناسب  رقبا را کنار بزند. استفاده از قابلیت هایی که کاربر برروی خودروی خود نصب می کند اهمیت زیادی دارد. گاهی همین قابلیت ها دردسر آور می شوند. خودرو را سنگین کرده و سرعت را کاهش می دهند. پس باید با دقت تمامی کارها بررسی شده و سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

دانلود با حجم 1.2 گیگابایت با فرمت iso در دو سی دی از دلتافوکس!

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com