عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 495
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 541
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 277921
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Scott Kelby ادیتور مجله Photoshop User باری دیگر تعدادی از معروفترین جلوه های ویژه فوتوشاپ ، آخرین مهارت ها و جالب ترین حقه های برگرفته شده از مجله Tenth Year  را برای شما احیا می کند . این مجموعه آموزشی شامل ۲ بخش می باشد . در بخش اول ، تکنیک های حرفه ای برای ایجاد موضوعات خود را فرا می گیرید. به طوری که به بهترین شکل ممکن بتوان آن ها را توسط نرم افزار فوتوشاپ تولید نمود. در بخش دوم ، به سمت تکنیک های رتوش بیشتری پیش می رویم که شامل چگونگی کیفیت هرچه بیشتر و دقیق تر دادن به پوست بدن ، اضافه کردن کنتراست به پوست ، تغییرات در نوع لباس ها و پس زمینه ها ، از بین بردن لک ها و زائدات ، تشخیص نویزهای موجود در تصویر و … . شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Kelby%20Training%20%96%20Professional%20Portrait%20Retouching آموزش رتوش تصاویر پرتره با Kelby Training Professional Portrait Retouching

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش رتوش تصاویر , آموزش رتوش حرفه ای عکس ها , آموزش رتوش عکس پرتره , دانلود Professional Portrait RetouchingSecrets , دانلود با لینک مستقیم رتوش تصاویر , دانلود با لینک مستقیم ویدیو آموزش رتوش تصویر پرتره , دانلود رایگان Kelby Training – Professional Portrait RetouchingSecrets , دانلود رایگان آموزش رتوش عکس , دانلود رایگان آ ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 مجموعه ای کامل برای فراگیری تکنیک های جدید و تکنیک های اساسی نرم افزار حرفه ای PowerPoint 2010 ! این مجموعه که توسط شرکت Lynda عرضه شده است ، شامل دو زیر شاخه با نام های PowerPoint 2010 New Features (که مربوط به ویژگی های جدیدی می باشد که در نسخه ۲۰۱۰ این نرم افزار وجود دارد) و PowerPoint 2010 Essential Training (که مربوط به تکنیک هایی می باشد که برای هر کاربری مورد نیاز هست) می باشد. این مجموعه که توسط David Diskin مورد آموزش قرار می گیرد ، به آموزش مباحثی همچون تم ها و افکت های تصویری ، افزودن معادله ها و بیش از چهل دیاگرام SmartArt به فایل ارائه خود ، استفاده از ویژگی جدید رتوش تصاویر و ویدیوها ، استفاده از ویژگی ها و راه های جدید که برای به اشتراک گذاری فایل مربوطه خود در اینترنت وجود دارد و … . در این مجموعه آموزشی ، تمامی فایل های تمرینی مباحثی که آموزش داده می شود ، همراه با مجموعه می آید و شما می توانید از آن ها برای فراگیری هرچه بهتر تکنیک های جدید استفاده کنید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Lynda.com PowerPoint 2010 New Features کاملترین آموزش کار با نرم افزار PowerPoint 2010

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نرم افزار PowerPoint 2010 , دانلود PowerPoint 2010 New Features , دانلود آموزش ویژگی های جدید PowerPoint 2010 , دانلود آموزش گام به گام PowerPoint 2010 , دانلود با لینک مستقیم PowerPoint 2010 New Features , دانلود با لینک مستقیم آموزش پاور پوینت 2010 , دانلود رایگان آموزش آفیس 2010 , دانلود رایگان آموزش ویدیویی PowerPoint 2010 , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 برترین اسراری که در زمینه رتوش تصاویر می باشد را یکجا کشف کنید ! اسراری که در صنعت رتوش همواره کاربرد دارند و در تبلیغات بیلبوردهای خیابانی برای رتوش مدل ها از این تکنیک ها استفاده می شود. در این مجموعه ابزارها و تکنیک های ضروری برای نورپردازی صحیح ، لطیف سازی پوست بدن ، سایه زنی تصاویر و … را قدم به قدم یاد خواهید گرفت. هدف این مجموعه آموزشی ، توجه به عکاسانی می باشد که می خواهند از عکس های پرتره ، فشن ، زیبایی و سایر تولیدات عکاسی ، تصاویری حرفه ای و در سطح قابل قبول صنعت عکاسی ارائه دهند. این مجموعه هم برای کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای می باشد. زیرا تکنیک هایی آموزش داده می شود که برای هر کسی که در زمینه عکاسی فعالیت می کند ، مورد نیاز بوده و همواره با آن ها برخورد خواهد کرد. از جمله مباحثی که در این مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد ، می توان به : تکنیک های پوستی بی عیب ، کار بر روی جزئیات پوست ، طرز نورپردازی و بهبود آن ، رتوش نمودن صحیح جزئیات ، کنتراست و شارپ بودن تصویر ، هدف عکس ، استفاده از لایه های Burn و Dodge ، استفاده از ابزار Healing و Cloning ، استفاده از براش های Airbrush ، استفاده از ابزار Liquify و Warp . شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Karl Taylor Professional Retouching Secrets آموزش اسرار رتوش حرفه ای با Karl Taylor Professional Retouching Secrets


 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش رتوش تصاویر , آموزش رتوش حرفه ای عکس ها , دانلود Karl Taylor Professional Retouching Secrets , دانلود اسرار رتوش حرفه ای , دانلود با لینک مستقیم رتوش تصاویر , دانلود رایگان Karl Taylor Professional Retouching Secrets , دانلود رایگان آموزش رتوش عکس , دانلود ویدیو آموزشی برای رتوش صنعتی , دانلود ویدیو آموزشی زیباسازی ع ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با خواندن این کتاب که در ۲۶ صفحه و به صورت تصویری و مرحله به مرحله تهیه شده است می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تصویری مانند عکس بالا برای خود بسازید .
لازم به ذکر است زبان این کتاب آموزشی انگلیسی می باشد .

حجم :۱٫۱۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش فتوشاپ , دانلود , ساخت دختر آتشین , کتاب الکترومیک ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

اگر میخواهید عکسهایتان را با حجم کم تری ذخیره کنید تا پایان مطلب همراه ما باشید.اگر میخواهید عکسهایتان را با حجم کم تری ذخیره کنید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

Rain

۱-بعد از کلیک روی file و save as for web(شماره ۱) صفحه مانند شکل(شماره ۴) باز می شود

۲ – در این قسمت باید فرمت عکسی رو که میخواهید ذخیره کنید را مشخص کنید .که البته بهترین فرمت GIF است. (شماره ۲)

۳-در این قسمت باید تعداد رنگ هایی رو که میخواهیم
عکسمان داشته باشه را مشخص کنیم . (شماره ۳). البته لازم به ذکر است که هر
چقدر تعداد رنگ ها بیشتر باشد کیفیت بیشتری دارد و البته حجم آن هم بیشتر
است . پیشنهاد ما این است که تعداد رنگ ها را تا جایی کم کنید که به کیفیت
عکس لطمه زیادی نخورد .

۴ – پس از انجام مراحل مورد نظرتان روی عکس آن را ذخیره کنید .

نکته : عکس را که با این روش ذخیره می کنید mode
آن از RGB به index تغییر میکند و اگر خواستید دوباره آن را ویرایش کنید
باید مراحل زیر را بروید.
Image>mode>RGB

و برای ذخیره مجدد مراحل بالا را دوباره بر روی عکس خود انجام بدهید.

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

BlendingOption  یکی از مهم ترین قسمت ها در پنجره Layers است که با استفاده از آنOption یکی از مهم ترین قسمت ها در پنجره Layers است که با استفاده از آن می توان افکت های خاصی را بر روی متن یا عکس ایجاد کرد . بدین منظور کتابی بگیرید . این کتاب در دو جلد ارایه شده است . برای دانلود جلد اول به اینجا بروید . برای مشاهده فایلهای PDF نیاز به Foxit Reader Pro و یا نرم افزار های مشابه دارید . برای دانلود Foxit Reader Pro به اینجا بروید . حجم :۲۷۰ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: : آموزش بخش Blending , آموزش تصویری فتوشاپ , آموزش فتوشاپ , جلد دوم , دانلود آموزش فتوشاپ , فتوشاپ , لایه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مرحله اول) عکس مورد نظر خود را باز کرده و از قسمت لایه ها یک لایه جدید بسازید (دایره قرمز عکس زیر) و با Brush tool قسمت هایی را که می خواهید ریش بگذارید مشخص نمایید (مانند عکس زیر)

پس از انجام مراحل بالا لایه ای را که تازه ساخته اید انتخاب کنید و مراحل زیر را طی کنید .
Filter>noise>add noise

حالا تنظیماتی را که در عکس بالا می بینید بر روی عکس خود انجام دهید . گزینه Gaussian را انتخاب کرده و کنار گزینه Monochromatic تیک بگذارید .

Filter > blur > redial blur و بعد از پنجره باز شده در قسمت Amount عدد ۵ را قرار داده ، در قسمت Blur method گزینه zoom را انتخاب کرده و در آخر در قسمت Quality گزینه Best را انتخاب نمایید و ok را بزنید .


هم اکنون عکس شما میبایست مانند عکس بالا شده باشد .
سپس مراحل زیر بروید :

حال در قسمت Belding mode لایه ها کلیک کنید تا منویی باز شود ، از منوی باز شده گزینه Hard Light را انتخاب نمایید . (مانند عکس زیر)

برای تیره تر کردن ریش ها باید مراحل زیر را طی کنید تا پنجره ای مانند پنجره زیر باز شود .
Image > Adjustment > Curves

حالا نقطه های درون مستطیل را آنقدر جا به جا کنید تا تصویر دلخواهتان ایجاد شود .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش تصویری , آموزش فتوشاپ , اضافه کردن ریش به صورت , گذاشتن ته ریش در صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

در این آموزش قصد داریم تا نحوه قرار دادن قطره آب روی برگ را به وسیله نرم افزار فتوشاپ به شما آموزش دهیم . در انتهای آموزش لینک دانلود به صورت کتاب الکترونیکی (‌PDF) نیز قرار گرفته است تا در صورت تمایل یک کپی از آن را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید .ابتدا تصویری را که می خواهید بر روی آن قطره بسازید باز کنید .
۱  – در قسمت لایه ها با کلیک بر روی یک لایه جدید بسازید و با استفاده از ابزار Elliptical Marquee ( ) دایره ای بکشید . لطفا برای بار اول اندازه دایره خود را به همان مقدار که در آموزش تعیین شده است ، قرار دهید تا نتیجه حاصل یکسان شود . برای دفعات بعد می توانید از اندازه های دلخواهتان استفاده کنید .

حالا با کلیک بر روی حرف D از روی کیبورد روزمینه را به رنگ مشکی و پشت زمینه را به سفید تغییر دهید .

۲  – در قسمت دایره انتخاب شده که هنوز فعال است بر روی ابزار Gradient Tool  کلیک کرده و در تولباری که بالای فتوشاپ ظاهر می شود گزینه linear gradient (حرف B در تصویر پایین) را انتخاب کنید  .

مطمئن شوید که در قسمت A رنگ مشکی در قسمت سمت چپ و سفید در سمت راست باشد . توجه داشته باشید که گزینه C نباید انتخاب شده باشد . در قسمت A رنگ مورد نظر به گونه ی گفته شده نبود از قسمت لیست آن را انتخاب کنید .

پس از انجام کار های گفته شده حالا باید با استفاده از ابزار Gradient Tool ، گرادینت مورد نظر را بر روی دایره انتخاب شده بکشیم . برای این کار همانند تصویر زیر از قسمت نقطه قرمز کشیدن را شروع کرده و در قسمت آبی پایان دهید .
پس از این کار دکمه ترکیبی Ctrl+D را بفشارید تا قسمت انتخاب شده از حالت انتخاب خارج شود .

حالا از قسمت Blending در پنجره Layer ، گزینه Overlay را انتخاب کنید تا تصویر شما همانند تصویر زیر شود .
حالا در قسمت Belnding Option ( قبلا یک کتاب آموزشی در این زمینه تهیه کرده ایم که می توانید دانلود کنید ) باید کارهای گفته شده را انجام دهید . برای باز کردن این بخش روی لایه دایره ای که ساخته ایم راست کلیک کرده و Blending Option را انتخاب کنید .
پس از باز کردن این پنجره در مرحله نخست می بایست به تصویر سایه اضافه نمود (Drop Shadow ) پس تنظیمات زیر را انجام دهید .
اکنون به قسمت Inner Shadow رفته و تنظیمات آن را انجام دهید .
اگر مراحل بالا را درست انجام داده باشید باید تصویر شما مانند زیر باشد .
به خاطر داشته باشید شما می توانید در قسمت قبل تنظیمات دلخواه را متناسب با تصویر خود انجام دهید .

سپس با کلیک بر روی حرف X از روی کیبورد ، رنگ های پشت زمینه و رو زمینه را با هم جا به جا کنید . الان می بایست رنگ سفید رنگ رو زمینه شما شده باشد . حالا باید ابزار Brush (  ) را انتخاب کنید و با سایز ۶ پیکسل یک بار در قسمت بالایی تصویر و در گوشه ی چپ آن کلیک کنید .

اکنون تصویر شما ساخته شده است و می بایست همانند عکس زیر باشد .

سخن پایانی :
- شما می توانید چندین کپی از لایه ی قطره بگیرید و تعداد آنها را افزایش دهید .
- می توانید با استفاده از ابزار Move Tools ( ) قطره تان را جا به جا کنید .
- با استفاده از ابزار Liquify Tool () می توانید به قطره ی ساخته شده انعطاف ببخشید و از حالت گردی خارج کنید . ( مانند تصویر اول )
- کپی برداری از این آموزش تنها با ذکر نام منبع مجاز است .

برای ذخیره کردن این آموزش بر روی کامپیوتر خود در قالب PDF از لینک زیر دانلود نمایید .

حجم : ۱۸۹ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ساخت قطره روی برگ با استفاده از فتوشاپ , آموزش طراحی در فتوشاپ , آموزش فتوشاپ , دانلود آموزش فتوشاپ , ساخت قطره روی برگ ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تایپو گرافی یکی از گونه های بسیار جذاب در طراحی محسوب می شود که در آن از متن و نوشته برای طراحی اشکال مختلف به کار می رود . اگر در ذهن خود رویای ساخت یک تایپو گرافی را می پرورانید پیشنهاد می کنیم تا کتاب آموزشی تایپو گرافی به وسیله فتوشاپ را مطالعه کنید . در این آموزش که به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی تهیه شده است می توانید مراحل ساخت یک تایپو گرافی حرفه ای را با کم ترین زحمت ممکن فرا بگیرید .


حجم : ۶۴۵ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
منبع : تک طرح

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش Typography , آموزش تاپیو گرافی حرفه ای , آموزش جالب فتوشاپ , آموزش ساخت تایپو گرافی , آموزش ساخت تصویر با استفاده از نوشته , آموزش فتوشاپ , ادغام نوشته و تصویر , طراحی تایپو گرافی با استفاده از فتوشاپ , طراحی فتوشاپ , کتاب الکترونیک , کتاب الکترونیک آموزش فتوشاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Total Training Photo Retouching in Photoshop

یکی از بیشترین کاربرد های نرم افزار فتوشاپ ،‌ رتوش کردن تصاویر به خصوص چهره می باشد . حتما تا به حال پس از گرفتن عکس در عکاسی و دریافت آن متوجه شده اید که چهره ی شما دچار تغییرات بسیاری شده و بیش از پیش جذاب شده اید . برای رسیدن به چنین نتیجه ای می بایست از ابزارهای مختلف فتوشاپ استفاده نمایید . حذف موهای زاید ، رفع چین و چروک ،‌ کردن جوش های روی صورت و تنظیم روشنایی تصویر از جمله کارهایی است که می بایست انجام داد تا چهره ای دلربا را به ارمغان بیاورید .

Total Training Photo Retouching in Adobe Photoshop نام یک مجموعه حرفه ای آموزش رتوش در فتوشاپ به صورت اینتراکتیو می باشد که به صورت فیلم آموزشی ،‌ به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از این برنامه گرافیکی قدرتمند به منظور رتوش تصاویر و چهره ها را فرا گیرید . این مجموعه آموزشی که در ۱۳ فصل مختلف طبقه بندی شده است شامل عناوین زیر می باشد :
– تنظیم کردن فتوشاپ برای شروع کار
– تصحیح رنگ
– رتوش پوست
– نگاه داشتن طبیعت پوست
– چشم ها و مناطق اطراف آن
– موها
– بررسی تکنیک های پوست
– کاهش چین و چروک پوست
– پاک کردن اشیا از پشت زمینه
– بررسی مو و دست
– شکلگیری بدن
– شدت بخشیدن به جسم و شکل
– تغییر رنگ نقاط انتخاب شده

کیفیت فیلمبرداری مجموعه بسیار بالا می باشد و با وجود انگلیسی بودن زبان برنامه ،‌ به دلیل تصویری بودن آن می توان به سادگی مراحل گفته شده را یاد بگیرید . دانلود کده به عنوان اولین وب سایت ایرانی این پک ارزشمند را به صورت رایگان و با لینک مستقیم منتشر می کند که در صورت استقبال کاربران ، سایر آموزش های این مجموعه قرار خواهد گرفت .


 

.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: Total Training Photo Retouching in Photoshop , آموزش رتوش صورت با استفاده از فتوشاپ , آموزش فتوشاپ , دانلود آموزش فتوشاپ , دانلود فیلم آموزش فتوشاپ با لینک مستقیم , دانلود فیلم آموزشی , رتوش در فتوشاپ , فیلم آموزش فتوشاپ , فیلم آموزشی اینتراکتیو , فیلم آموزشی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com