DialogBlocks


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 754
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 792
بازدید ماه : 19443
بازدید کل : 296869
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

DialogBlocks

دیالوگ باکس اصطلاحا به پنجره هایی گفته می شود که برنامه نویسان برای دادن اخطار یا پیغام هایی به کاربر در قالب یک پنجره که پس از انجام عملیاتی به صورت خودکار باز می شوند طراحی می نمایند . حتما تا به حال با چنین پیغام هایی مواجه شده اید . تلاش مجدد ، دیسک را داخل درایو قرار دهید ، دسترسی امکان پذیر نیست از جمله پیغام هایی هایی هستند که در این قالب بارها و بارها برایتان به نمایش در آمده است و معمولا صدایی نیز در پس زمینه ی آنها ، گوشهای شما را به سمت خود تیز کرده است .

DialogBlocks نام نرم افزاری است که برای ساخت چنین جعبه های پیغامی ساخته شده و به برنامه نویسان کمک می کند تا به سادگی پیغام های خود را به صورت Dialog Box به کاربرانشان بدهند .این برنامه با امکانات متفاوتش قابلیت هایی نظیر انتخاب فریم یا پنل برای جعبه ها و تعیین موقعیت برای نمایش پنجره ها را در اختیارتان قرار می دهد . نکته قابل توجه در این نرم افزار امکان تهیه خروجی به زبان  C++ می باشد که به دلیل وسعت استفاده از این زبان توسط برنامه نویسان ، افراد زیادی توانایی بهره گیری از ویژگی های DialogBlocks را خواهند داشت . دیالوگ باکس هایی که طراحی می کنید تنها به سیستم عامل ویندوز محدود نخواهد شد چرا که این برنامه امکان تهیه خروجی های لازم برای مورد استفاده قرار گرفتن در سیستم عامل لینوکس را نیز داراست .

 

 

 

حجم : ۷٫۳۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: برنامه نویسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 839
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com