عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 532
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 578
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 277958
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 گوگل هر کلیک را می‌فروشد

هر کلیک در گوگل 7 تا 30 سنت برای این شرکت درآمد دارد.
به گزارش گرداب، "سیاهکلی"، معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما، در همایش تخصصی فنی و ارتباطی تجارت و اقتصاد الکترونیکی اظهار داشت: «بزرگ‌ترین شرکت‌های اقتصادی دنیا، بی‌سیم فرهنگی دارند.»

وی ادامه داد:‌ «برای مثال شرکت گوگل که شرکتی با سوددهی بسیار بالاست یک بی‌سیم کاملاً فرهنگی دارد و در واقع چه کسی تصور می‌کند که گوگل فعالیت اقتصادی داشته باشد.»

وی ادامه داد: «‌به‌رغم ظاهر کاملاً فرهنگی و اجتماعی، این شرکت درآمد فوق‌العاده‌ای دارد.»

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما افزود: «شرکت‌های گوگل و یوتیوب و امثال آنها از کاربران خود بیگاری می‌کشند و هر کلیک کاربر را می‌فروشند.»

سیاهکی افزود: «برای مثال هر کلیک در گوگل 7 تا 30 سنت فروخته می‌شود.»

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: گوگل هر کلیک را می‌فروشد ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 اینترنت چمدانی؛ از ادعا تا واقعیت!

مدتی پیش در خبرها مطالبی در مورد "اینترنت در چمدان" یا "internet in suitcase" آورده شد که اکثر خبرگزاری ها به انتشار آن پرداختند اما واقعیت این خبر چه بود؟
به گزارش گرداب، مدتی پیش "نیویورک تایمز" در مورد "اینترنت در چمدان" یا "internet in suitcase" خبری منتشر کرد که اکثر خبرگزاری ها به انتشار آن پرداختند.

بعد از این خبر نیز "حیدر مصلحی"، وزیر اطلاعات، اعلام کرد: «اینترنت چمدانی بحث جدیدی نیست و در واقع، بخش عمده ای از جنگ روانی و یک تغییر روش است که ما راه مقابله با آن را داریم.»

اما داخل این چمدان چه امکاناتی هست و با وسایل داخل آن چطور می‌توان اینترنت در سایه ایجاد کرد؟ در بالای چمدان یک آنتن "outdoor" برای اتصال به شبکه وایرلس می‌بینم. در سمت چپ 4 عدد رادیو وایرلس نانو که به وفور در بازار ایران برای انتقال وایرلس به کار می‌رود، خواهید دید. وسط چمدان یک باکس سیاه رنگی قرار دارد که چیزی نیست جز نسخه اولیه "USRP" یا به عبارت دیگر Universal Software Radio Peripheral که از سوی شرکت "ettus" ارائه شده است.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

عکس هایی از صحنه های بامزه و جالب از گوشه و کنار ایران عزیزمان!!!
ادامه عکسهای ادامه مطلب

javahermarket



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

استیو جابز، لری پیچ، بیل گیتس و… همه اینها افراد موفق و هوشمند در دنیای فناوری به حساب می آیند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این افراد چگونه فکر کرده اند و چطور توانسته اند به موفقیت شان برسند؟ 

شاید شما هم جزو کسانی باشید که علاقمند هستند پا به درون این دنیای بزرگ برای رقابت و پیشرفت بگذارید. اگر چنین است بد نیست با ۱۲ فرمول مهم برای پیشرفت در این مسیر آشنا شوید.

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 CheatBook October 2011 : نرم افزاریست بسیار جامع در مورد کدهای تقلب انواع بازیهای رایانه ای و انواع کنسولهای اجرای بازی.

به جرات می توان گفت، این نرم افزار یک مرجع کامل از کدهای تقلب بازیهاست که در جمع آوری آن ، بیشتر گیم خورها و علاقه مندان به بازیهای رایانه ای سهیم بوده اند. مطمئنا یک گیم خور که علاقه شدیدی به بازیهای رایانه ای دارد، نهایتاً در مرحله ای از بازی گیر می کند! اینجاست که باید از چیت کدها بهره جست! این کدها کدهایی هستند که به بازیکن این امکان را می دهند که در وضعیت عادی یک بازی ، دخالت کنند و مثلا تعداد فشنگ ها را بی نهایت کرده و یا تعداد جان ها را زیاد کنند! بدین ترتیب است که می توان به راحتی؛ مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

از امکانات CheatBook-DataBase می توان به این موارد اشاره کرد:

پشتیبانی از بیش از ۱۶٫۰۰۰ بازی.
مرتب سازی گیمها بر اساس حروف الفبا؛ به منظور دسترسی سریعتر.
قابلیت چاپ کد تقلبها.
قابلیت ویرایش کد تقلبها یا افزودن کد تقلبهای جدید توسط خودتان.
قابلیت آپدیت ماهانه.
قابلیت ذخیره سازی چیت کدهای اجرایی و یا عکس ها داخل خود نرم افزار.
کد تقلبهای کنسولهایی همچون PC, Walkthroughs, Playstation, Playstation 2, Playstation 3, Sega, Nintendo 64, Nintendo DS, DVD, Gameboy Advance, Gameboy Color, N-Gage, Nintendo DS, XBox, XBox 360, Gamecube, Dreamcast, Super Nintendo, Wii, Sony PSP
موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن سریعتر بازی مورد نظر.
سیستم مدیریت لینک.
سیستم گزارش اخبار و تازه های نرم افزار.
قابلیت ایجاد دیتابیس جداگانه برای هر کاربر.
بهره گیری از قالبهای زیبا برای ایجاد تنوع در محیط نرم افزار.
پشتیبانی از زبانهای مختلف.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 AKVIS Retoucher 5.0.852 : نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید عکس های قدیمی خود را به صورت اتوماتیک ترمیم و رتوش کنید و عکس را به همان حالت صافی و تمیزی اول خود بازگردانید ، این نرم افزار قادر به بازسازی سایه رنگ ، حذف گرد و غبار ، خش ، لکه ها و نقص های دیگری و همچنین بخش های از دست رفته از عکس با استفاده از اطلاعات مربوط به مناطق اطراف آن می باشد ، برای ترمیم عکس کافی است بر روی نقطه ی مورد نظر کلیک کنید سپس نرم افزار محل مورد نظر را به سرعت بررسی کرده و عکس را به صورت خودکار ترمیم خواهد کرد

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS Retoucher 5.0.852 :

بازسازی و ترمیم عکس های قدیمی با از بین بردن خراش ها ، لکه ها و نقص های دیگر
ترمیم عکس ها به صورت کاملا اتوماتیک
برداشتن اضافاتی مانند تمبر ، تاریخ ، مهر و...
بازسازی بخش های از دست رفته از عکس با استفاده از اطلاعات مربوط به مناطق اطراف آن
استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزار فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 AKVIS Coloriage 8.0.970.8146 : نرم افزار کاربردی و مفید برای تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های قدیمی خود را با یک اسکنر به کامپیوتر منتقل کنید و سپس آن را با بهره گیری از این نرم افزار به عکس تمام رنگی تبدیل کنید آنچنان که اگر کسی عکس شما را ببیند هیچ گاه تصور نخواهد کرد که عکس شما با این نرم افزار به عکس رنگی تبدیل شده است ، این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد عکس پشتیبانی کرده و کار با آن نیز ساده می باشد.

AKVIS Coloriage در دو حالت مستقل قابل استفاده است، یکی به عنوان یک نرم افزار مستقل برای کار بر روی تصاویر،و دیگری به عنوان یک پلاگین برای نرم افزار Photoshop فتوشاپ..

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزار فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Facial v3.0 : هم اکنون برای شما نرم افزار قدرتمند Facial v3.0 را که برای فیس بوک می باشد را آماده کرده ایم . این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار موبایل جهت کار با فیس بوک می باشد . امکانات این نرم افزار مانند ارسال عکس ، فرستادن پست با استفاده از GPS ، اضافه کردن تقویم ، کار آرایی با صفحه لمسی ، زوم به عکس ها ، لینک دادن به اطلاعات و.... می باشد . این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازی سیمبین S60 V5 , نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Skype v5.5.0.117 :نرم افزار Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.
از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).

Skype v5.5.0.117


قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
- قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت Conference call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما
- و ...

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مسنجر , ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مانیتورینگ و حرکت یاب تصاویر می باشد که می تواند با حداقل امکانات نظیر یک کامپیوتر و یک وبکم متصل شده به آن ، چشمان شما را همیشه باز نگاه دارد . این برنامه که هم قابلیت استفاده به صورت محلی ( Local ) و هم از راه دور ( Remote ) را داراست می تواند شما را از تمامی وقایعی که در محل های مورد نظرتان اتفاق می افتد با خبر کند و در واقع چشم سومی باشد برای شما . این برنامه همچنین قابلیت دزدگیر را نیز داراست . روش کار دزدگیر این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و ثابت شدن وبکم در تمامی طول روشن بودن ، محیط را مونیتور کرده و در صورت مشاهده شی یا اشیای جنبان به سرعت شما را آگاه می سازد .

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزارهای جالب , ,
:: برچسب‌ها: SecurityCam , تبدیل وبکم به دوربین جاسوسی , تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته , دانلود SecurityCam , دانلود برنامه SecurityCam v1 , 1 , 0 , 4 , دانلود رایگان نرم افزار SecurityCam v1 , 1 , 0 , 4 , دانلود نرم افزار SecurityCam v1 , 1 , 0 , 4 , دوربین جاسوسی حرفه ای , ساخت دوربین مدار بسته , ساخت دوربین مدار بسته با استفاده از Webcam , ساخت دوربین مدا ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com