عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 513
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 559
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 277939
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

26-022

روند تقاضا برای مانیتورهای ۱۷ اینچ پس از عرضه گسترده مانیتورهای LCD همچنان ادامه یافت، به طوری که طبق اعلام فعالان بازار، امروز مانیتورهای LCD با سایز ۱۷اینچ در بازار با استقبال زیادی مواجه هستند.
مدل M1717A از مانیتورهای ۱۷ اینچ گران قیمت LG است که مجهز به تیونر تلویزیونی، اسپیکر استریو، ورودی آنتن، Component و  AV/S-Video است.
وضوح تصویر این مانیتور، تلویزیون ۱۷ اینچ ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۲۵۰cd/m2 است.نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۳۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰ درجه افقی وعمودی است.
M1717A قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ را داشته و وزن آن معادل ۲۸/۵کیلوگرم است.این مانیتور با قیمت ۲۷۷هزار و ۸۰۰تومان به فروش می‌رسد و جزو گران قیمت‌ترین مانیتورهای ۱۷ اینچ این برند است.مدل L1760TR نیز مانتیور گران قیمت دیگری از این خانواده است که به موتور پردازش تصویر و زاویه دید وسیع است.
وضوح تصویر این مانیتور ۱۷ اینچ نیز ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m2 است.نسبت کنتراست L1760TR نیز ۵۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه افقی و عمودی است.این مانیتور قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ را داشته و با قیمت ۲۴۶هزار تومان به فروش می‌رسد.
از مانیتورهای ۱۷اینچ گران قیمت بازار گفتیم، بد نیست به مانیتورهای ارزان قیمت ۱۷اینچ نیز اشاره کنیم.مدل L1752S ازمانیتورهای ۱۷ اینچ ارزان قیمت LG است که به پایه گردان و در عین حال استوار، تکنولوژی DFC، موتور پردازش تصویر و منبع تغذیه در داخل دستگاه مجهز است.وضوح تصویر این مانیتور ۱۰۲۴×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰cd/m2 است.نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۵۰۰۰:۱ و زاویه دید آن ۱۶۰درجه افقی و عمودی است.این مانیتور نیز با قیمت ۱۸۶هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: LCD , ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

26-025

طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش تلویزیون‌های x.vision LCD این کالا یک تلویزیون ۴۶ اینچ LCD است که به پانل LCD کره‌جنوبی با درجه کیفی A+، زاویه دید بسیار وسیع (۱۷۸ درجه افقی و عمودی)، قابلیت پخش تصاویر از روی کارت‌های حافظه، روشنایی تصویر بالا و… مجهز است.
تجهیز به موتور پردازش تصویر NEVE، پایه‌گردان و دو ورودی HDMI از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است.
درجه تفکیک‌پذیری این تلویزیون LCD نیز ۷۶۸×۱۳۶۶ نقطه در اینچ، روشنایی آن ۶۰۰cd/m2 و نسبت کنتراست آن ۶۰۰۰:۱ دینامیک است.
تجهیز به خروجی استریو، بلندگو و… از سایر ویژگی‌های این تلویزیون LCD است.
LC-46LMB5E با قیمت یک میلیون و ۵۹۸هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: LCD , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

26-012

طبق اعلام مادیران‌، نمایندگی فروش مانیتورهای این برند در بازار داخلی،این مانیتور ۲۴ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به صفحه نمایش گسترده‌، کنتراست منحصر بفرد ۱۰,۰۰۰:۱‌، بدنه براق ترکیبی مشکی و طوسی و زاویه دید بسیار وسیع است.
تجهیز به تکنولوژیDFC ‌،موتور پردازش تصویر‌، کلید FUN (برای تنظیمات خاص تصویر)‌، ورودی HDMI و … از سایر ویژگی‌های این مانیتور است.
وضوح تصویر این مانیتور ۲۴ اینچ صفحه عریض نیز ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۴۰۰cd/m2 است.
نسبت کنتراست W2452V نیز ۱‌: ۱۰۰۰۰‌ و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه افقی و عمودی است.
این مانیتور قابلیت نمایش ۷/۱۶‌میلیون رنگ را داشته وبا قیمت ۴۳۲‌هزار‌تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.
مدل M1921A نیز مانیتور ۱۹ اینچ گران قیمتی از خانواده LG است که به تیونر تلویزیونی‌، بلندگوی استریو و پایه مدور و در عین حال استوار مجهز است. وضوح تصویر این مانیتور ۱۹ اینچ ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن cd/m2 و ۳۰۰ است.
نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۱ : ۷۰۰‌ (Typical) و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه افقی و عمودی است.
این مانیتور ۵/۵کیلوگرمی قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ را داشته و با قیمت ۴۱۱‌هزار‌تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.
و اما مدل W1642S به عنوان ارزان قیمت‌ترین مانیتور LCD ال جی در بازار داخلی معرفی شد. این مانیتور ۶/۱۵ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۳۶۰× ۷۶۸ نقطه در اینچ‌، شدت روشنایی cd/m2 و ۲۳۰ و نسبت کنتراست ۱ : ۵۰۰۰‌ (DFC) مجهز است.
این مانیتور ۳/۳ کیلوگرمی با قیمت ۱۵۱‌هزار و ۸۰۰‌تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: LCD , ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

26-02

این مانیتور مجهز به تیونر دیجیتالی‌، ورودی های DVI‌، AV‌، دو ورودی HDMI‌، Component و دو اسپیکر ۵ واتی و سیستم صوتی Dolby است. این دستگاه کاربران را قادر خواهد ساخت بدون نیاز به کامپیوتر از آن به عنوان یک تلویزیون یا یک نمایشگر جهت اتصال به دستگاه‌هایی از قبیل HD player ‌، DVD player‌، Blue Ray، Palystaion3‌، Xbox 360و دوربین استفاده کرده و از کیفیت نمایش تصویر در آن بهره‌مند شوند. همچنین تیونر دیجیتالی و قابلیت نمایش تصویر ۱۰۸۰ا Full HD بp به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصویری با وضوح بسیار مطلوب را تجربه کنند‌. این وضوح تصویر در حدی است که اشکال و متون در این مانیتور با جزئیات کامل و شفافیتی مطلوب قابل رویت است. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به صفحه نمایش گسترده (واید)‌، کنتراست ۲۰,۰۰۰:۱‌، زمان پاسخ‌دهی سریع ۵ میلی ثانیه و ریموت کنترل اشاره کرد. با توجه به مشخصات ذکر شده، این محصول انتخابی مناسب برای تمام کاربرانی است که در فضای محدود نیاز به استفاده از مانیتور و تلویزیون به طور همزمان و همچنین نمایش تصویر از طریق دستگاه‌های مختلف را دارند. مانیتور M2794D تولید شرکت مادیران می‌باشد و به‌زودی با گارانتی این شرکت عرضه خواهد شد.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: LCD , ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

26-02

 

 

کنتراست ۱ به ۵۰٫۰۰۰ از قابلیت‌های این LCD TV ژاپنی است. این تلویزیون از رزولوشن بالای ۲ مگا‌پیکسل (۱۹۲۰×۱۰۸۰ ) برخوردار بوده و با زاویه دید افقی و عمودی۱۷۶ درجه تصویری بسیار وسیع را در برابر دیدگان قرار می‌دهد.
مجهز بودن به فن‌آوری Optical Picture Control یا (OPC ) در A77 به شما این امکان را می‌دهد تا تصویر تلویزیون را با نور موجود در محیط تطبیق داده تا بدین ترتیب هم تصاویری با کیفیت‌ بالا را داشته باشید و هم به حفظ سلامت قوه بینایی خود کمک کنید.
سه ورودی HDMI، سه ورودی component، دو ورودی AV و ورودی‌های S.VIDEO و RGB به همراه دو خروجی AV و Digital Audio Out از ترمینال‌های ‌ورودی و خروجی صدا و تصویری هستند که LCD TV A77 شارپ به آنان مجهز است.
این LCD TV دارای تکنولوژی‌هایی نظیر تصویر در تصویر (PIP) و تله‌تکست نیز است.
آمپلی‌فایر دیجیتال موجود در A77، صدایی واضح و شفاف را ایجاد می‌‌کند. سیستم SRS TRUSURROUND این محصول نیز صدایی فراگیر و گسترده ‌را می‌آفریند.
طراحی Slim، بدنه اینLCD را بسیار شکیل و زیبا نموده به طوری که A77 با هر نوع دکوراسیون مدرنی تطبیق پیدا می‌کند. ضمن آنکه پایه گردان آن این امکان را برای شما فراهم می‌‌سازد تا بتوانید جهت تلویزیون را به دلخواه تغییر بدهید.
این LCD TV به زودی به وسیله شرکت مادیران و با گارانتی معتبر این شرکت به بازار تلویزیون ایران عرضه می‌‌شود.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: LCD , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

26-01

این شرکت که در سال‌های اخیر به خاطر تولید تلویزیون‌های پلاسما در بازارهای جهانی شناخته می‌شد و بیشترین سهم بازار را از این نظر داشت، حالا سعی دارد سهم بیشتری از بازار تلویزیون‌های LCD و LED را هم در اختیار بگیرد.
به این ترتیب این شرکت قصد دارد در سال میلادی جدید ۱۴ مدل جدید از تلویزیون‌های LCD و ۵ مدل جدید از تلویزیون‌های LED خودش را روانه بازار جهانی کند. «پاول رید» مدیر گروه لوازم مصرفی شرکت Panasonic در این مورد می‌گوید: «معرفی این مدل‌های جدید توازن و تعادل بیشتری را به چرخه عرضه و تقاضای این شرکت می‌دهد. شرکت ما همیشه به نیاز و سلیقه کاربرانش توجه کرده است. درست به همین دلیل هم حالا با گسترش تولید تلویزیون‌های Viera LCD و معرفی سری تلویزیون‌های LCD LED انتخاب‌های بیشتری را نصیب کاربران و خریداران محصولاتمان می‌کند. Panasonic همیشه به توسعه تکنولوژی‌های جدید و به کار بردن آنها فکر کرده است. درست به همین دلیل هم ما به فکر طراحی و تولید تلویزیون‌های سه بعدی افتاده‌ایم. البته باید بگویم که تا حالا هیچ برنامه‌ای برای عرضه تلویزیون‌های سه بعدی در فرمت‌های دیگر نداریم.
به این ترتیب این شرکت پنج تلویزیون LED با وضوح تصویر full HD را در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه می‌کند.
این تلویزیون‌ها با مدل‌های TH-L42D25A، TH-L37D25A ،TH-L32D25A، TH-42D20A و TH-L32D20A به بازار عرضه خواهند شد. سه مدل اول در ماه ژوئن و به ترتیب با قیمت‌های ۲۴۹۹، ۱۹۹۹ و ۱۶۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند و دو مدل آخر هم در ماه سپتامبر آینده روانه بازار می‌شوند. این در حالی است که قیمت این دو مدل آخر هنوز اعلام و منتشر نشده است.
این شرکت همچنین تلویزیون‌های LCD جدیدش را با مدل‌هایی متغیر از ۳۲ تا ۳۷ اینچ با قیمت حداقل ۸۹۹ دلار و حداکثر ۱۳۹۹ دلار، تا پایان سال ۲۰۱۰ روانه بازار می‌کند.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: LCD , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com