عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 293
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 277719
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

StudioLine Photo Classic Plus

 

StudioLine Photo Classic 3 Plus نام نرم افزاری قدرتمند با کاربری بسیار آسان می باشد که امکان مدیریت و ویرایش راحت تصاویر را در اختیار کاربران که به نوعی با عکس و عکاسی در ارتباط هستند ،‌قرار می دهد .این نرم افزار با مدیریت تمامی فرمت های رایج گرافیکی در قالب بانک اطلاعاتی ” آرشیو تصاویر” ، قابلیت هایی نظیر موضوع بندی عکس ها با توضیحات سیستمی یا توضیحاتی که کاربر به آنها افزوده است یا اختصاص کلمات کلیدی برای هر عکس و رتبه دادن به آنها ، دسترسی به عکس های مورد نظر و یا دلخواهتان را برای استفاده در آینده آسان تر سازید .

 

ویرایش تصاویر و آرشیو کردن آنها
نرم افزار StudioLine Photo Classic 3 Plus با دستی پر از ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس پا عرصه ی نرم افزاری گذاشته است و به شما کمک می کند تا تنها با گذراندن چند مرحله ساده تصاویرتان را در اسلاید شو قرار دهید ، آنها را به گالری های تحت وب فرستاده ، بر روی CD یا DVD رایت کرده و یا با ارسال آنها به وسیله ی ایمیل ، عکس های خود را به دوستانتان نشان دهید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان استفاده از توابع مختلف پرینت برای ساخت کارت تبریک ، کاور CD ، تقویم و … می باشد که قطعا مورد استفاده ی بسیاری قرار خواهد گرفت .

 

نمایش
تصاویرتان را در آلبوم شخصی خود ببینید یا در یک تایم لاین پیشرفته پخش تصاویر با استفاده از کی ورد ها و موضوعاتی که در قبل ساخته اید به نمایش بگذارید . اگر از نگران هستید که تصاویرتان را در اثر اشتباهات سهوی یا عمدی از دست بدهید ، چرا از قابلیت تهیه بک آپ این برنامه استفاده نمی کنید ؟ بدین ترتیب با ساخت نسخه پشتیبان از آنها و رایت بر روی CD یا DVD هارددیسک دوم تان ، همیشه شما را از نگرانی های اینچنینی بیرون خواهد آورد .

 

 

 

حجم : ۷۴٫۳۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

امروزه بیشتر کاربران اینترنتی در ایران از سرویس های حجمی ISP ها استفاده می کنند و به دلیل وجود محدودیت دانلود در این روش ، استفاده با برنامه ریزی دقیق در این روش مانع از این می شود تا حجم خود را به زودی مصرف کنید . از آنجا که کنترل داده های دریافت و ارسال شده به صورت دستی ممکن است کمی دشوار باشد استفاده از نرم افزار های مونیتورینگ پهنای باند روشی مناسب برای مدیریت بر حجم گرفته شده از سوی شرکت خدمات اینترنتی شما می باشد . Bandwidth Meter Pro یکی از این نرم افزار ها می باشد که با حجم بسیار اندک خود به شما کمک می کند تا گزارش کاملی از پهنای باند مصرفی تان تهیه کرده و به مدیریت آن بپردازید .این نرم افزار با ساخت نمودار های گرافیکی و عددی از سرعت دانلود و آپلود به شما کمک می کند تا به سادگی اطلاعاتی مربوط به بیشترین و کم ترین سرعت دریافت داده ها پیدا کنید . علاوه بر این ساخت گزارش های دانلود و آپلود به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه شما در کنترل بیشتر مصرف ، یاری خواهد نمود . از نکات قابل توجه در تهیه گزارشات ، دسته بندی کردن گزارشات بر مبنای کانکشن ها می باشد . بدین ترتیب می توانید بفهمید که از هر یک از کانکشن های کامپیوترتان نظیر Dial-up ، ISDN ، ADSL ، کارت شبکه ، وایرلس و حتی VPN ، چه میزان داده رد و بدل کرده اند .

ویژگی های کلیدی Bandwidth Meter Pro v2.6 build 629 :
- مونیتور کردن پهنای باند مصرفی توسط شبکه
- مونیتور کردن پهنای باند مصرفی توسط کانکشن
- نمایش لحظه ای سرعت دریافت و ارسال داده ها به صورت گرافیکی
- مونیتور کردن چندین شبکه در آن واحد
- قابلیت تنظیم به منظور استفاده به عنوان سیستم کنترل پهنای باند
- درست کردن خودکار گزارش از ترافیک های مصرفی
- سازگار با تمامی کانکشن های اینترنتی
- تهیه گزارش به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه
- نمایش مینیمم و ماکسیمم سرعت دریافت و ارسال داده ها
- امکان ذخیره گزارشات در فرمت های HTML و CSV

 

 

حجم : ۱٫۱۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

در سالهای اخیر استفاده از شبکه رشد چشمگیری داشته و هر روز بر تعداد کاربرانی که از این قابلیت استفاده می کنند بیشتر می شود . این سیستم به دلیل ماهیت خود می تواند دهها و یا صدها کامپیوتر را به یکدیگر وصل کرده تا بتوان اعمال مورد نظر در آنها انجام داد . کافی نت ها ، گیم نت ها ، مدارس ، دانشگاه ها از جمله مکان هایی هستند که از بیشترین استفاده را از شبکه دارند . همیشه یکی از دغدغه های مدیران یا به اصطلاح Administrator ها ، تامین امنیت در شبکه ها بوده است ؛ چرا که با زیاد بودن کامپیوتر های تحت شبکه امکان کنترل کامل آنها به صورت معمولی ، کاری انجام ناپذیر می باشد از این رو تنها راه باقی مانده استفاده از یک نرم افزار حرفه ای برای انجام این کار می باشد .

Network Security Protector نام یک نرم افزار کم حجم اما قدرتمند می باشد که با نصب بر روی سیستم های موجود در شبکه های تحت ویندوز ، قابلیت کنترل کامل و تامین امنیت را در اختیار مدیران قرار می دهد . این برنامه با پشتیبانی بیش از ۶۰۰ گونه مختلف برای ایجاد محدودیت ، به شما این امکان را می دهد تا در هر قسمتی که می خواهید از دسترسی یوزر ها جلوگیری به عمل آورده و از انجام کارهای خرابکارانه ای که به صورت سهوی و یا عمدی صورت می گیرد ، بازداری نمایید . انجام کارهای دیگری نظیر ریبوت و شات دان خودکار کامپیوتر قدرت شما را در کنترل هر چه بیشتر و بهتر کاربران ، افزایش می دهد . تنها کاری که برای استفاده از این نرم افزار می بایست انجام داد ، نصب و تنظیم کلاینت بر روی سیستم یوزر ها و پس از آن بر روی سرور ادمین می باشد .
Network Security Protector بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوز از قبیل XP ، ویستا و سون قابل نصب و اجرا می باشد .

 

 

حجم : ۲٫۷۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Network LookOut Administrator Professional

Network LookOut Administrator نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین اقدام به مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه خود نمایید . با این برنامه شما همیشه می توانید از اعمال کاربران خود آگاه باشید و به طور کلی رفتار آنها را کنترل نمایید . علاوه بر نمایش صفحه دسکتاپ ، این نرم افزار قابلیت های فراوان دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهد که مهم ترین آنها ، قابلیت استفاده از ماوس و کیبورد به صورت ریموت ، برای کنترل یوزر مورد نظر می باشد . بدین ترتیب بدون آنکه در محل قرار گیری کامپیوتر کاربر خود قرار داشته باشید ، می توانید از‌ آن استفاده کنید . استفاده از این برنامه در مکان ها و موقعیت های مختلف می تواند مفید واقع شود . به طور مثال برای مونیتور کردن فعالیت های کودک تان از طریق ریموت ،  استفاده در کلاس های درس برای تدریس بهتر مطالب و مشاهده رفتار کارمندان ، این برنامه کمک های فراوانی به شما می کند .

Network LookOut Administrator برای کنترل سریع تر بر کامپیوتر های یوزر ، میانبر هایی را برای شما آماده کرده است که به وسیله آنها می توانید به سادگی و تنها با یک کلیک کارهایی نظیر لاگ آف ، راه اندازی مجدد و خاموش کردن کامپیوتر را به سادگی انجام دهید . این نرم افزار از قابلیت های کلیدی دیگری نیز بهره می برد که از میان آنها می توان به بزرگنمایی تصویر دسکتاپ یوزر ، نمایش نام یوزر متصل شده ، کنترل پهنای باند ، قفل کردن صفحه ، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود .

 

 

حجم : ۵٫۳۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

RemShutdown

RemShutdown نام ابزاری کوچک است که با استفاده از آن می توانید به سادگی کامپیوتر های تحت یک شبکه را به سادگی و از راه دور Restart کرده و یا خاموش کنید . بدین ترتیب بدون آنکه به صورت فیزیکی به محل هر یوزر بروید خواهید توانست تا این اعمال را انجام دهید . یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار قابلیت نمایش پیغام مورد نظر شما در هنگام انجام هر پروسه می باشد تا کاربر را قبل از اینکه هر گونه تغییری به وجود آید مطلع سازد . با این برنامه همچنین تنظیمات دیگری در اختیار شما و کاربران قرار داده خواهد شد که به طور مثال می توان به امکان لغو کردن پروسه Restart یا Shutdown اشاره نمود .

 

 

حجم : ۱٫۳۵ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Network Password Recovery Wizard

آیا شما نیز فرد فراموشکاری هستید و اکثر پسورد های خود را فراموش می کنید؟ آیا همیشه به دنبالی راهی بوده اید تا اینکه روشی مناسب را برای به خاطر سپردن کلمات عبور پیدا کنید اما این فکر پس از فراموشی به ذهنتان رسیده است ؟ اگر چنین است با در اختیار داشتن نرم افزار Network Password Recovery Wizard دیگر فراموش کردن یا نکردن آنها برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت چرا که این برنامه به شما کمک می کند تا پسورد های بخش هایی نظیر :

- پسوردهای ذخیره شده کانکشن های Dial-up ، ADSL ،Private Networks  و …

- پسورد های ذخیره شده LAN

- پسورد های ذخیره شده توسط مرورگرهای اینترنت

- پسورد های ذخیره شده به صورت ستاره *

را به سادگی یک کلیک کردن ، بازیابی کنید . با توجه به اینکه نسخه ی پیش رو به صورت پرتابل می باشد امکان کپی و اجرا نمودن آن از روی حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها وجود دارد که می توانید آنرا همیشه همراه خود داشته و در مواقع ضروری استفاده کنید .

 

 

 

حجم : ۴٫۱۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: شبکه , ,
:: برچسب‌ها: Network , Password , Wizard , بازیابی , بازیابی اطلاعات , بیرون کشیدن پسورد کانکشن , دانلود نرم افزار Network Password Recovery Wizard 5 , 5 , 0 , 639 , درآوردن پسورد های ذخیره شده , رمز , فراموشی , پسورد , پسورد ADSL , پسورد Dialup ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com