عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 400
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 446
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 277826
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

مجموعه ای گرانبها از وکتور کارتهای ویزیت اماده فوق العاده زیبا برای طراحی کارت ویزیت

Simple Business Cards Vector
t3 EPS files + JPEG Preview | 13,8 MB

مجموعه وکتورهای کارت ویزیت Simple Business Cards Vector

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه وکتورهای کارت ویزیت Simple Business Cards Vector ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0 : یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی بنر است که شما توسط آن و با استفاده از افکت های مختلف و امکانات قدرتمند آن می توانید بنرهای زیبایی طراحی کنید. حتی می توانید بنر های فلش منحصر به فردی را بدون نیاز به مهارت در زبان برنامه نویسی Flash و با استفاده از ابزار کامل آن تهیه کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و دارای عناصر مختلفی برای کمک به شما در ساخت بنرهای جذاب است. کاربران می توانند از انعطاف فرمت خروجی Banner Designer Pro مانند HTML, GIF, JPEG, SWF و غیره نیز به خوبی بهره ببرند.

نرم افزار طراحی حرفه ای بنر با WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0

 امکانات نرم افزار Banner Designer Pro :
 - قالب های حرفه ای بنر : Flash Banner Designer دارای مجموعه ای شامل بیش از 300 قالب جذاب بنر است که می توانند اولین قدم در ساخت بنر باشند.
 - چندین بنر می توانند در الگویی خاص روی وبسایت نمایش داده شوند. URL های معین نیز می توانند در جایی که می خواهید کاربر منتقل شود، نمایش داده شده و بعد از کلیک روی عکس اجرا می شوند.
 - گزینه های پس زمینه متحرک به همراه بیش از 50 پس زمینه انیمیشن. شما می توانید آنها را روی سایزهای مختلف بنر در نسخه های ثابت مانند JPEG, BMP, PNG, TIFF, GIF انتخاب کنید. همچنین شما می توانید بکگراند متحرک در فرمت SWF نیز در نرم افزار وارد کنید.
 - انتخاب سایز بنر : شما می توانید از 17 سایز بنر موجود که برای طراحی شما مناسب است، یکی را انتخاب کنید.
 - ترکیب چندین بنر و زمان بندی و تعیین سایز آنها برای نمایش.
 - اضافه کردن متن به بنر.
 - مجموعه عظیمی از 4000 نشانه در 37 دسته مختلف مانند تجارت، غذا، سلامتی و ...
 - انتخاب افکت های سایه، Outline، شفافیت و افکت های برجسته کردن در بنر.
 - امکان شکل دادن به بکگراند در انواع چهارگوش، بیضی، لوزی، شش گوش، هشت گوش، ستاره ای، نیم دایره و ...
 - فیلتر جلوه های ویژه مانند Grey Scale، Invert،Edge و ... روی انواع متن، عکس، نشانه و شکل.
 - آپلود بنر در وبسایت های FTP.
 - کار بر روی چندین بنر به صورت همزمان.
 - ساخت قالب و ذخیره آنها برای استفاده های بعدی.
 - ارسال بنر از طریق ایمیل.
 - برش، چرخش و برگرداندن آبجکت های بنر.
 - امکانات بزرگنمایی، خط کشی یا شبکه بندی.
 - انتشار در فرمت های HTML, GIF, JPEG, SWF.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چند رسانه ای , نرم افزارهای کاربردی , سایر , گرافیک , طراحی , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی حرفه ای بنر با WebSmartz Banner Designer Pro 5 , 1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

PostworkShop Professional 3.0.4823 : نرم افزاری حرفه ای و خلاقانه برای هنرمندان و طراحان است که می خواهند ظاهری متمایز به آثار هنری خود ببخشند. این نرم افزار دارای امکانات مختلفی مانند قابلیت لایه بندی و آمیختگی ،بیش از 100 استایل تعبیه شده، بیش از 100 پیش تنظمیات، ساخت استایل های منحصر به فرد و تبادل اطلاعات با نرم افزارهای گرافیکی استاندارد مانند فتوشاپ است.

تبدیل عکس به نقاشی با PostworkShop Professional 3.0.4823


 
امکانات نرم افزار PostworkShop :
 - استایل های هنری طبیعی : بیش از 100 استایل طبیعی و 100 پیش تنظیمات در سبک های مختلف طراحی، هنر گرافیکی، نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم، نقاشی اکرلیک و افکت های عکس که عکس را به صورت خودکار یک نقاشی دیجیتال تبدیل می کنند
 - تکنیک های نقاشی واقعی : تکنیک های نقاشی و طراحی در این نرم افزار ، خطوط یک عکس را مانند یک هنرمند واقعی بررسی کرده و نتیجه ای با کیفیت برای شما ایجاد می کنند. فرقی نمی کند که تصویر اصلی شما یک عکس، شکل هندسی ، تصویر 3 بعدی یا یک وکتور باشد.
 - دستکاری استایل های هنری : ویرایش تنظیمات استایل مانند پهنای قلمو، طول خط مداد و ...
 - دستکاری عکس : دستکاری روشنایی ، نوردهی، چرخش، تغییر سایز و سایر ویرایش های عکس. با استفاده از ابزار ویرایشی PostworkShop 3 و اختصاص DPI برای عکس می توانید به بالاترین کیفیت عکس نهایی دست پیدا کنید.
 - افکت های منحصر به فرد لایه ها : لایه، زنجیره، بازنشانی و مخلوط کردن هر کدام از 350 استایل موجود، عکس ها و لایه های متن برای ایجاد ترکیبات مختف و ساخت آثار هنری خلاقانه تر.
 - ابزار تبدیل عکس به نقاشی : دستکاری تکتیک های نقاشی و آثار قلموها به همراه براش های تعبیه شده در نرم افزار، وارد کردن براش های اسکن شده یا اضافه کردن براش های استاندارد در فرمت ABR.
 - مدیریت رنگ : استخراج پالت های رنگ از عکس، وارد کردن پالت ها ، حذف، اضافه کردن ، مشاهده یا ذخیره رنگ ها از طریق بخش ویرایشگر پالت رنگ.
 - ابزار نقاشی دیجیتال حرفه ای.
 - کار به عنوان نرم افزار مستقل با پلاگین برای نرم افزارهای Adobe Photoshop / Corel PaintShop Photo Pro / Painter و کار به عنوان ویرایشگر خارجی برای Adobe Lightroom.
 - فرمت های ورودی پشتیبانی شده عبارتند از JPEG, PNG, BMP, TGA, GIF, TIF, PSD, ABR.
 - فرمت های خروجی پشتیبانی شده عبارتند از JPEG, PNG, BMP, TGA, GIF, TIF, PSD.
 رابط کاربری ساده و کارآیی بالا.

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل عکس به نقاشی با PostworkShop Professional 3 , 0 , 4823 ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 3 : نسخه جدید نرم افزار گرافیکی فتوشاپ می باشد که به شما امکان ساخت تصاویر گرافیکی و ویرایش عکس های دیجیتال را می دهد. از این نرم افزار برای کار با رنگ تصاویر اسکن شده، روتوش، تصحیح رنگ، تغییر شکل عکس، تجزیه رنگ و بسیاری کارهای گرافیکی دیگر استفاده می شود. فتوشاپ CS6 دارای تمامی روش های کار با تصاویر Bitmap می باشد که شامل قابلیت های لایه بندی و خطوط تراز می باشد. در بین نرم افزارهای گرافیکی، فتوشاپ دارای بیشتر امکانات ویرایشی برای تصحیح و آماده سازی عکس ها با کیفیت بالا برای پرینت است.

دانلود با حجم 1.4 گیگابایت از دلتافوکس!

توضیحات کامل همراه لینک دانلود در ادامه مطلب

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , ابزار فتوشاپ , طراحی , ویرایش عکس , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه نهایی فتوشاپ 13 - Adobe Photoshop CS6 Extended Final ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Redynamix HDR & Dynamic Photo HDR 4.8 : تاحالا دقت کردید بعضی والپیپرهای بسیار زیبا و HD فانتسی و دینامیک رو دانلود میکنید و استفاده میکنید چطوری ساخته میشه؟ شاید دوست داشته باشید شما هم اینطور عکسها رو بسازید؟ این عکسها با یک پلاگین معروف به نام REDYNAMIX که مخصوص فتوشاپ هست ساخته میشه.عکسهای والپیپری فوقالعاده زیبا که مطمعنا ازش خوشتون میاد؟ پس چرا معطلید؟ این پلاگین رو دانلود کنید و عکس خودتون روبسازید..

ساخت عکسهای دینامیک و HD با Redynamix HDR . Dynamic Photo HDR 4.8


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: ساخت عکسهای دینامیک و HD با Redynamix HDR , Dynamic Photo HDR 4 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  

دانلود TwistedBrush Pro Studio v18.18 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر

TwistedBrush Pro Studio نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. نرم افزاری بسیار عالی بدون پیچیدگی دیگر نرم افزارهای طراحی برای طراحان است. Twisted Brush Pro Studio در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قویترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. یکی از قدرتمند ترین موتورهای براشهای گرافیکی همه کاره و سودمند را دارا میباشد در حالیکه از روز اول بر این اصل که کاربرد راحتی داشته باشد بنیانگذاری گذاشته شده است. این نرم افزار دارای 5000 براش گرافیکیبوده و در همچنین هنرمندان را عاشق قابلیتهای خود ساخته است که این قابلیتها به اختصار لایه بندیها، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، جزئیات, فیلترها، ثبت و ضبط متون، تبدیل اسکریپب به فرمت AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، طرحهای نمونه، پشتیبانی از scanner، راهنمای نقاشی، منبع نمایشی تصاویر، لایه های طراحی و بسیاری قابلیتهای دیگر ... TwistedBrush Pro Studio، بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز کار میکند و مناسب برای تمامی نواحی هنر دیجیتالی طراحی شده است که عبارتند از رسانه های طبیعی، هنرهای زیبا، ویرایش عکسها، افزودن متن بر روی عکس، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر عکسها به نقاشی های هنری، هنرهای اسطوره ای ماندالا و مانگا حتی بااستفاده از ابزار مخصوص، شما قادر به طراحی سه بعدی خواهید بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Twisted Brush Pro Studio: 
فضای کاری: فضای کاری در TwistedBrush برای کاهش تعداد پنجره های شناوری که سطح رنگ آمیزی آزاد را برای شما پوشانده اند طراحی شده است. بیش از 50 قلم طراحی، به همراه شمار زیادی از گزینه ها برای انتخاب رنگ و بسیاری از ابزارهای دیگر تنها با یک کلیک راست در اختیار شما قرار می گیرد.
سرعت بالا در بکارگیری: TwistedBrush بسیار شبیه به یک کتاب واقعی عمل می کند. وقتی شما آن را اجرا می کنید، همانند کتابی که با باز کردن آن به اطلاعاتش دسترسی دارید، بیدرنگ آماده اید تا به طراحی و یا رنگ آمیزی بپردازید. وقتی کارتان با یک صفحه تمام شد، می توانید به صفحه بعدی بروید. حتی نیاز به ذخیره دستی محیط کاری ندارید و صد البته می توانید تصاویر مورد نظرتان را به هر تعداد استانداردی از قالب های عکس  همانند JPEG, PNG, BMP, TGA, TIFF, GIF و غیره تبدیل کنید.
کاوشگر صفحه: همانند یک منبع بی پایان کتاب، TwistedBrush صفحات کاری شما را در کتاب ها ذخیره می کند. بیش از 500 صفحه به ازای هر کتاب و تعداد نامحدودی از کتاب ها بدین معنی است که صفحات طراحی تان هیچگاه سرریز نخواهد شد! ویژگی کاوشگر صفحه  مشاهده و تشکیل مجدد صفحات در کتابها را برایتان آسان می کند. حتی اگر بخواهید می توانید به یک کتاب نام نیز اختصاص بدهید.
انتخاب قلم: در هر برنامه رنگ آمیزی دیجیتال هسته سیستم در قلم ها نهفته است. بنابراین دسترسی آسان به قلم ها کلید حل معما است. در TwistedBrush بیش از 2000 قلم  وجود دارد. با سیستم میانبر برای قلم ها محتوای قلم ها همواره برای شما آماده است.
مجموعه طراحی: مجموعه طراحی قلم ها را در گروه های 60 تایی سازماندهی می کند. انواع  مختلفی از مجموعه های طراحی وجود دارد، از ابزارهای استاندارد گرفته تا مجموعه های خاص، قلم های الگو، قلم های تصویر و ...
ویرایش مجموعه طراحی: خلق قلم های مخصوص به خود و ذخیره آنها در مجموعه های طراحی در این برنامه بسیار آسان است. خلق کننده TwistedBrush از تمامی ابزارها برای خلق قلم ها  و مجموعه های طراحی استفاده میکند. شما حتی می توانید مجموعه ای از قلم ها را به دلخواه خود به آسانی و با ورود به حالت ساخت مجموعه های طراحی و انتخاب قلم ها از دیگر مجموعه ها خلق کنید. پس اگر بخواهید تنها با فشار دادن یک کلید می توانید این کار را انجام دهید.
انتخاب رنگها: انتخاب رنگها به همراه الگوی رنگها از دیگر مزایای این نرم افزار است. به علاوه شما می توانید رنگهای دلخواهتان را بکشید، تخته رنگ مورد علاقه تان را خلق کنید. رنگهای مورد نظرتان را از تصویر انتخاب کنید، وحتی رنگهای مورد نظرتان را ردیابی کنید. تخته رنگ پویا به شما در انتخاب رنگها کمک نموده، و نیز می توانید با استفاده از آن آخرین رنگهایی را که استفاده کرده اید انتخاب کنید.
ابزارها: تمامی ابزارهایی را که نیاز دارید بر روی نوار ابزار موجود است. می توانید ابزارهای دلخواهتان را با کلیک راست ماوس انتخاب کنید. بدین معنی که ابزارهای طراحی همواره موجود بوده و هیچگاه نیاز به انتخاب مجدد آنها نخواهید داشت.
لایه ها: TwistedBrush دارای سیستم پیشرفته ای به نام لایه است. به وسیله آنها شما می توانید کارتان را به لایه های شفافی تبدیل کنید که به شما امکان ویرایش و تنظیم  موارد اختیاری حتی در انتهای رنگ آمیزی را می دهد.
فیلتر: یک فیلتر به شما اجازه پردازش تمام تصاویر را به صورت یکجا می دهد. TwistedBrush دارای گسترده کاملی از فیلترهای پردازش تصاویر است.
اسکریپت: به وسیله اسکریپت ها می توانید جریان رنگ آمیزی را ضبط نموده و آنها را ا از ابتدا اجرا نمایید تا بتوانید مجددا به رنگ آمیزی بپردازید.این ویژگی ارزش زیادی  برای اهداف آموزشی، محصولاتانیمیشنی و ... دارد.
قلم های شکل دهی: هر قلم در TwistedBrush می تواند به صورت یک قلم شکل دهی نیز استفاده شود.
قلم های تصویر: قلم های تصویر ابزارهای قدرتمندی برای خلق دوباره جریان و لمس کار با داده های چند رسانه ای واقعی است. اما همچنین به شما اجازه می دهد  تا effect های رنگ آمیزی فوق العاده ای را نیز اعمال کنید.
- و ... 

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید:
- پانل فرمان سریع برای دسترسی سریع به فرمانهای جاری
- ذخیره خودکار ماسک ها به همراه صفحات
- ذخیره خودکار حالت نمایش داده شده و فعال شده ماسک ها برای صفحات
- کلید Ctrl + Arrow برای Scroll صفحه
- عدم  تنظیم شماره صفحات به شماره 1 به هنگام حرکت میان صفحات
- پاک کردن ماسک با استفاده از منوی File | New
- قرار دادن Icon برای قابلیت چاپ  بر روی نوار منو 
- Icon X در کاوشگر صفحه در نسخه های قبلی تنها آخرین صفحه انتخاب شده را به جای صفحات انتخاب شده حذف می کرد. این مشکل در نسخه جدید تصحیج شده است
- هنگامی که TwistedBrush اجرا می شد scroll bar به صورت پیش فرض نمایش داده نمی شد. این مشکل نیز تصحیح شده است.
- هنگامی که برنامه در نسخه های قبلی با یک فایل TBR نادرست مواجه می شد, سبب crash شدن برنامه می شد. این ایراد نیز در نسخه جدید تصحیح  شده است
- و...

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: TwistedBrush Pro Studio , ابزارهای طراحی , رنگ آمیزی دیجیتالی ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

دانلود Business Card Designer Plus v10.2.0.0 - طراحی کارت ویزیت

آیا شما قصد چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار خود دارید! آیا از طراحی های دیگران برای کارت ویزیت خود خوشتان نمی آید. شما دانشهای کافی و کار با برنامه های سنگین گرافیکی مانند فتوشاپ را نمیدانید! پس دست نگه دارید! با برنامه Business Card Designer خودتان کارت خودتان را طراحی کنید. این برنامه با داشتن 1000 ها طرح و مدل شما را به سادگی به طرح خود میرساند. فقط کافی است شما اطلاعات کاری خود و لوگو و چیزهای دیگر را به این برنامه بدهید تا این برنامه با تکنیک های خاص خود به صورت اتوماتیک کارت شما را طراحی کند. سایز هایی رو که این برنامه در اختیار شما میده میشه گفت یکی از بهترین ویژگی هاست. امکان چاپ کارت ویزیت به صورت 2 رو و قابلیتهای دیگر که خودتان در کار میفهمید. نیازی هم نیست که حرفه ای باشید چون کار با نرم افزار بسیار راحت می باشد.

قابليتهاي كليدی نرم افزار Business Card Designer:
- استفاده از افکتهای مختلف از جمله: Crop, mirror, flip, rotate, negative, noise, gamma, etc
- پشتیبانی از عملیات چاپ کارت به صورت شخصی در صورت وجود چاپگر
- استفاده از بیش از 150 نوع قالب آماده و گرافیکی در طراحی کارت ها
- قرار دادن عکس های دلخواه بر روی قالب های آماده
- توانایی طراحی و تغییر تصاویر پشت زمینه کارت ها
- انتخاب مدل و طرح کارت از میان طرح های موجود 
- امکان طراحی کارت در اندازه های متفاوت
- امکان چاپ کارت تا ساعتی ۱۰۰۰ کارت
- انتخاب اندازه های استاندارد کارت ها
- تنظیمات پرینتر برای چاپ با کیفیت تر
- استفاده از امکانات ترکیب رنگ
- محیطی کاملاْ پویا و ساده 
- امکان ایجاد لوگو در clipart
- چاپ کارت با بالاترین کیفیت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ... 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: Business Card Designer , طراحی کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Video Booth Pro 2.3.9.6 : این نرم افزار جالب و سرگرم کننده می توانید علاوه بر فیلمبرداری و عکسبرداری از طریق وبکم به تصویر و یا فیلم گرفته شده افکتهای جالب و خنده دار اضافه کنید ، تصاویر و فیلم گرفته شده توسط این نرم افزار از کیفیت بالای برخوردار خواهد بود. توسط این نرم افزار میتوانید به تصاویر و یا فیلم های گرفته شده حالت کاریکاتوری دهید ، نرم افزار Video Booth همچنین میتوانید عکس ها و یا فیلمهای گرفته شده را در محیط های مختلف قرار دهید.

 

قرار دادن افکت به روی تصاویر و ویدئو با Video Booth Pro 2.3.9.6

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 107
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Google SketchUp Pro 8.0.11752 : نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از Google SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.

طراحی سه بعدی با Google SketchUp Pro 8.0.11752

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Album Design 5.5.2 : مژده به تمامی هنرمندان و گرافیستها,دارندگان آتلیه عروس و عکاسی ها.نسخه جدید نرم افزار محبوب album desigen 5 عرضه شد.نرم افزاری محبوب و معروف و به اصطلاح خوراک گرافیستها و عکاسها و دارندگان عکاسی!بهترین برنامه برای استفاده در آتلیه عکاسیو ساخت ژورنال عروس ,برترين برنامه ساخت آلبوم ديجيتال عروس ، 800 قالب صفحه بندي ,230 افكت و فيلتر ، 700 نوع ماسك ,100 نوع فريم متفاوت ، 600 استيل مختلف ، 80 آبجكت متنوع و ديدني ، 220 پس زمينه , قابل استفاده در فتوشاپ CS3 . CS4,cs5 وcs2.... چند زبانه با قابلیت ساپورت انواع زبانها حتی ژاپنی! + آموزش تصویری!با قابلیت ساخت اتوماتیک آلبوم و کوچک سازی تصاویر!

دانلود با حجم 2.7 گیگابایت در قالب 4 سی دی با فرمت iso فقط از دلتافوکس!

ساخت آلبوم عکس دیجیتال عروس Album Design 5.5.2

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com