عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 277619
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 امروز در وبسایت دانلودها ، با کاملترین مجموعه از آخرین آپدیت ها و نرم افزارهای جانبی نرم افزار فوق کاربردی و مهندسی SolidWorks 2011 در خدمت شما می باشیم. مجموعه ای بی نظیر که شامل آخرین آپدیت این نرم افزار ، یعنی آپدیت سرویس پک ۴ نسخه ۲۰۱۱ ، آپدیت شدن ابزار CAMWorks به نسخه سرویس پک ۱٫۲ و آخرین مجموعه کامل Delcam . تمامی این نرم افزارهای برای ۲ نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی می باشند و برای اولین بار شما می توانید این مجموعه بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

SlidWorks 2011 نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی برای تمامی متخصصان و اهل فن به خوبی شناخته شده است. ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند. ایجاد مراجع هندسی و منحنی ها ، ایجاد پلان با افست کردن یک صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، ایجاد منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح، قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و…
نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و خصوصا طراحی سه بعدی است. در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی و عملیات ورق کاری و جوش کاری و ریخته گری و قالب سازی و همچنین تحلیل تنشو مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.

|کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 با حجم ۱۲ گیگابایت|

 

SolidWorks 2011 SP4 %2b Delcam %2b CAMWorks کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 شامل SP4 , CAMWorks SP 1.2 , Delcam for SolidWorks V17.8.1.26

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Delcam for SolidWorks V17 , 8 , 1 , 26 , دانلود Solidworks SP4 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار Solidworks 2011 , دانلود با لینک مستقیم CAMWorks Sp1 , 2 , دانلود با لینک مستقیم Delcam for SolidWorks V17 , 8 , 1 , 26 , دانلود با لینک مستقیم سرویس پک 4 نرم افزار Solidworks 2011 , دانلود رایگان CAMWorks Sp1 , 2 , دانلود رایگان Solidworks 2011 , دانلود رایگان Solidworks 2011 Servi ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Scott Kelby ادیتور مجله Photoshop User باری دیگر تعدادی از معروفترین جلوه های ویژه فوتوشاپ ، آخرین مهارت ها و جالب ترین حقه های برگرفته شده از مجله Tenth Year  را برای شما احیا می کند . این مجموعه آموزشی شامل ۲ بخش می باشد . در بخش اول ، تکنیک های حرفه ای برای ایجاد موضوعات خود را فرا می گیرید. به طوری که به بهترین شکل ممکن بتوان آن ها را توسط نرم افزار فوتوشاپ تولید نمود. در بخش دوم ، به سمت تکنیک های رتوش بیشتری پیش می رویم که شامل چگونگی کیفیت هرچه بیشتر و دقیق تر دادن به پوست بدن ، اضافه کردن کنتراست به پوست ، تغییرات در نوع لباس ها و پس زمینه ها ، از بین بردن لک ها و زائدات ، تشخیص نویزهای موجود در تصویر و … . شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Kelby%20Training%20%96%20Professional%20Portrait%20Retouching آموزش رتوش تصاویر پرتره با Kelby Training Professional Portrait Retouching

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش رتوش تصاویر , آموزش رتوش حرفه ای عکس ها , آموزش رتوش عکس پرتره , دانلود Professional Portrait RetouchingSecrets , دانلود با لینک مستقیم رتوش تصاویر , دانلود با لینک مستقیم ویدیو آموزش رتوش تصویر پرتره , دانلود رایگان Kelby Training – Professional Portrait RetouchingSecrets , دانلود رایگان آموزش رتوش عکس , دانلود رایگان آ ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 COMSOL Multiphysics نام نرم افزار مدل سازی می باشد که تمامی مراحل در فرایند مدل سازی را برای شما آسان تر می کند. این مراحل شامل ساختار هندسی مدل ، شبکه بندی مدل ، فیزیک اصلی مدل ، حل کردن مدل و سپس دیداری نمودن نتیجه حل آن می باشد. این نرم افزار برای رشته های مهندسی شیمی ، برق ، مکانیک ، صنایع و هر رشته ای که در آن بحثی از مدل سازی و حل آن به صورت بصری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد مدل در این نرم افزار به دلیل استفاده از ساختارهای فیزیکی از پیش تعبیه شده در نرم افزار ، بسیار سریع بوده و شما می توانید گستره ی عظیمی از ساختارهای مکانیکی و تجزیه تحلیل های الکترومغناطیسی را مورد بررسی قرار دهید. خواص مواد ، اجزاء منبع و حدود مرزی می توانند توابعی دلخواه از متغیرهای مستقل باشند. آپدیت شماره ۲ این نرم افزار بسیار کاربردی و تخصصی ، به تازگی منتشر شده است که تغییراتی در زمینه رفع برخی باگ های نرم افزار انجام داده است. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار مهندسی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

COMSOL Multiphysics 4.2 %2b Update 2 مدل سازی مسائل مهندسی با COMSOL Multiphysics 4.2 + Update 2

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود COMSOL Multiphysics 4 , 2 , دانلود آپدیت شماره 2 نرم افزار COMSOL Multiphysics 4 , 2 , دانلود با لینک مستقیم COMSOL Multiphysics 4 , 2 , دانلود رایگان COMSOL Multiphysics 4 , 2 , دانلود لینک مستقیم نرم افزار مدلینگ مسائل مهندسی , دانلود نرم افزار برای مهندسی برق , دانلود نرم افزار برای مهندسی شیمی , دانلود نرم افزار برای مهندس ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

ايتنا - شرکت مايکروسافت در آخرين بيانيه خود اعلام کرده بود که تا تاريخ ۸ آوريل ۲۰۱۴ به پشتيباني خود از سيستم‌عامل ويندوز XP ادامه خواهد داد.
شرکت مايکروسافت در جدي‌ترين اقدام خود براي ترغيب کاربران به کنار گذاشتن سيستم‌عامل ويندوز XP و استفاده از ويندوز ۷ اعلام کرد که تنها ۱۰۰۰ روز به پايان پشتيباني از اين سيستم‌عامل باقي مانده است و کاربران بايد هرچه سريع‌تر آن را کنار بگذارند.

به گزارش ايتنا از همكاران سيستم، استيفِن رز، مدير انجمن IT گروه تجاري ويندوز در شرکت مايکروسافت در وبلاگ رسمي اين مرکز اعلام کرد که از دوره پشتيباني از ويندوز XP فقط ۱۰۰۰ روز باقي مانده است.

او در اين باره گفت: «استقبال از ويندوز XP بسيار قابل ملاحظه بوده است و همچنان ميليون‌ها رايانه در سراسر دنيا از آن استفاده مي‌کنند. اما بايد توجه داشت که دوره استفاده از اين محصول به سر رسيده است. براي پشتيباني امنيتي از اين سيستم عامل کمتر از ۱۰۰۰ روز باقي مانده است».

ويندوز XP که از زمان تولد آن ۱۰ سال مي‌گذرد، عمري طولاني داشت.
شرکت مايکروسافت در آخرين بيانيه خود اعلام کرده بود که تا تاريخ ۸ آوريل ۲۰۱۴ به پشتيباني خود از سيستم‌عامل ويندوز XP ادامه خواهد داد.

استيفن رز توضيح داد: «بعد از تاريخ اعلام شده استفاده از سيستم‌عامل XP در مقابل تهديدات امنيتي موجود خطرناک خواهد بود. علاوه بر اين بسياري از مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاري ابزاري براي اين محصول توليد نخواهند کرد.»

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مايكروسافت , ويندوز XP ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

در ميان نشانه ها شماري از آنها به روشني به عنوان: (علائم حتمي ظهور)، ياد شده اند. منظور از نشانه هاي حتمي در مقابل غيرحتمي، ظاهراً آن است که تحقق پديدار شدن آنها، بدون هيچ قيد و شرطي، قطعي و الزامي خواهد بود، به گونه اي که تا آنها واقع نگردند، حضرت مهدي (ع) ظاهر نخواهد شد. اگر کسي پيش از واقع شدن نشانه هاي حتمي، ادعاي ظهور مهدي (ع) را بکند، ادعايي است نادرست.

در برابر اينها نشانه هاي غيرحتمي است، يعني مقيد و مشروط به اموري هستند که در صورت تحقق آنها، به عنوان نشانه، پديد مي آيند. به عبارت ديگر، نشانه هاي غيرحتمي، شايد پديد آيند و شايد پديد نيايند و امام زمان (ع) ظهور کند. امامان معصوم (ع) به خاطر مصالحي، از پديد آمدن آنها در دوره غيبت، خبر داده اند.
گروهي، نشانه هاي حتمي را نشانه هايي دانسته اند که در آنها (بداء) حاصل نمي شود. برخلاف نشانه هاي غيرحتمي که ممکن است (بداء) حاصل شود و تغيير يابند و يا به کلي حذف شوند.

منبع http://www.imammahdi.ir

 

javahermarket



:: برچسب‌ها: نشانه های ظهور , ظهور , نشانه های حتمی ظهرو ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Sonic and the Black Knight 2011 : باز نسخه ای دیگر از بازی انحصاری معروف شرکت سگا برای کامپیوتر عرضه شد. بازی زیبای سونیک شوالیه سیاه! بله اینبار شما و سونیک شما شوالیه هست و با شمشیر و شمشیر بازی سرو کار دارید و دشمنانتان را همانند یک شوالیه سیاه قدرتمند از پای در خواهید آورد. بازی سه بعدی و زیبا با گرافیکی عالی میباشد که پیشنهاد میکنیم دانلود کنید..

Sonic and the Black Knight (2009/ENG
Year: 2009 l PC Game l Language: English l Developer: Sonic Team l Publisher: SEGA l Size: 3.8 GB
Genre: Action / Platformer

System requirements:
* OS: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, 7 sp1
* CPU: 2 Ghz
* RAM: 512 Mb
* GPU: 128 Mb
* DirectX: 9.0c
* HDD: 4.42 Gb


 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: برچسب‌ها: نسخه کامپیوتر بازی زیبای Sonic and the Black Knight 2011 , سونیک , sonic ,
:: بازدید از این مطلب : 4184
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 YouTube Music Downloader نام نرم افزاریست کاربردی با کارایی آسان جهت دانلود موزیک ویدئو های یوتیوب و تبدیل آن به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP. به وسیله ی این نرم افزار شما می توانید میلیون ها آهنگ از یوتیوب دانلود و آن ها را در iPod یا MP3 Player خود گوش داده و یا درون کامپیوترتان تماشا کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

YouTube Music Downloader دانلود از YouTube با فرمت هاي صوتي با YouTube Music Downloader 3.7.6.0

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: download mp3 from youtube , دانلود YouTube Music Downloader 3 , 7 , 6 , 0 , دانلود از Youtube , دانلود برنامه YouTube Music Downloader 3 , 7 , 6 , 0 , دانلود مستقيم از يوتيوب , كرك YouTube Music Downloader , يوتوب ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 PdfEditor یک نرم افزار کاربردی برای بازسازی و ویرایش کتاب های الکترونیکی PDF میباشد . این برنامه محصولی از شرکت PixelPlanet است که نرم افزار های فراوانی در این زمینه یعنی کار با کتب الکترونیک را عرضه کرده است.در این نرم افزار امکان حرکت ، بازسازی نوشته ، عکس گذاشتن در پی دی اف و حذف صفحاتی از فایل PDF  فراهم شده است.یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار چند زبانه یا Multilanguage بودن آن است .

 

PixelPlanet PdfEditor v1.0.0.34 ويرايش سريع و آسان PDF با PixelPlanet PdfEditor v1.0.0.34

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , سایر , ,
:: برچسب‌ها: download direct link PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , تغيير پي دي اف , دانلود PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , دانلود با لينك مستقيم PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , دانلود برنامه PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , دانلود نرم افزار PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , ويرايش فايل ها , ويرايش فايل هاي پي دي اف , ويرايشگر پي دي اف , پي دي اف ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Magnificent Colorful Art Full HD Wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر رنگارنگ و بسيار زيبا

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: : 55 Magnificent Colorful Art Full HD Wallpapers , wallpapers 2011 , دانلود بک گراند , دانلود تصاویر با کیفیت , دانلود تصاویر زمینه , دانلود تصاویر پس زمینه , دانلود والپپر , دانلود پس زمینه , طبيعت آرام , والپپر براي ويندوز ٧ , والپپر خيلي با كيفيت , والپپر دسكتاپ , والپپر لپ تاپ , والپیپر با کیفیت بالا از ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد. آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

 

Ashampoo UnInstaller پاك كردن كامل نرم افزار ها با Ashampoo UnInstaller 4.20 Final

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزارهای مفید , بهینه ساز , سایر , ,
:: برچسب‌ها: X Uninstall به طور كامل از رجيستري , دانلود Ashampoo UnInstaller 4 , 20 Final , دانلود برنامه Ashampoo UnInstaller 4 , 20 Final , دانلود نرم افزار Ashampoo UnInstaller 4 , 20 Final , پاك كردن كامل نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com