عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 373
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 419
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 277799
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Mozilla Firefox 10.0.2 Final : محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

نسخه نهایی مرورگر محبوب Mozilla Firefox 10.0.2 Final

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Mozilla Thunderbird 10.0.2 Final : نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان میاورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی میباشد.

 

مدیریت ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 10.0.2 Final

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ایمیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Any DVD Cloner Platinum 1.1.5 : نام نرم افزاری قدرتمند و عالی از شرکت DVDSmith برای کپی کردن فیلم های دی وی دی بر روی هارد دیسک کامپیوتر است. این برنامه علاوه بر کپی کردن این فیلم ها ، آنها را می تواند به فرمت های مختلفی از قبیل M4V ، MP4 ، AVI ، OGM و MKV تبدیل کند ، همچنین می تواند فیلم های شما را به فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod ، iPhone ، PS3 ، PSP و Xbox360 تبدیل نماید. توسط این برنامه ، فیلم های شما کوچکترین کاهش کیفیتی نخواهد داشت و تمامی DVD به راحتی کپی می شود. حتی می توان هر عنوان یا فصلی از دی وی دی را که خواستید به تنهایی کپی نمایید. این برنامه همچنین می تواند یک DVD 9 را به DVD 5 با بالاترین سرعت و کیفیت خرد کند. همچنین می تواند دی وی دی را به عنوان یک پوشه دی وی دی یا یک فایل ISO روی هارد کپی کند. تبدیل دی وی دی با رمزگشایی دی وی دی interal یکی دیگر از ویژگیهای جذاب این برنامه است.

 

کپی انواع دی وی دی با Any DVD Cloner Platinum 1.1.5

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Sharp World Clock 5.53 : دانلود ساعت جهانی شارپ ساعتی پیچده برای افرادی که نیاز به اطلاعات زمانی دقیق هر شهر و یا کشور دارند می باشد. این برنامه کاربردی ساعت اطمینان زمانی و دقیق بودن خود را در سال 2007 به ثبت رسانده است. ساعتی که علاوه بر نمایش ساعت های چند کشور و شهر از جمله ساعت ایران دارای تامیر، زمان سنج، خوراک خوان (فید خوان)، نقشه جهانی و ... است. همچنین نشان دادن وضعیت و آب و هوایی هر منطقه بصورت جداگانه از قابلیت های ویژه این نرم افزار از سایت دلتافوکس می باشد.

نمایش تمام ساعت های جهان با Sharp World Clock 5.53

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: دسکتاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

فایل های صوتی و تصویری

DicePlayer 1.9.0 – این App یک پلیر قدرتمند و مفید برای پخش انواع فرمت های تصویری و صوتی می باشد که مهم ترین ویژگی آن داشتن آخرین کدک های صدا و تصویر است . این برنامه از فرمت های متنوعی همچون AVI,MOV,MKV,FLV,AVI,3GP,3G2,ASF,WMV,MP4,M4V,TP,TS, MTP,M2T پشتیبانی می کند و سازگاری با انواع زیرنویس ها ، مشاهده فیلم های با کیفیت (HD) ، نمایش اطلاعات و … از سایر قابلیت های این پلیر قدرتمند می باشند . برای اجرای این برنامه نیازمند نسخه ۲٫۲ و یا بالاتر سیستم عامل آندروید هستید .

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Alan Wake 2012 : بازی انحصاری alan wake که مخصوص xbox بود از انحصار شکست و برای کامپیوتر عرضه شد.یک بازی رایانه‌ای است که توسط شرکت فنلاندی سازنده مکس پین یعنی رمدی انترتیمنت ساخته شده است.این بازی یک بازی دلهره‌آور است.آلن ویک یک نویسنده می‌باشد که رمان‌هایی در سبک ترسناک می‌نویسد و رمان‌هایش بسیار پرفروش نیز هستند. آلیس نامزد آلن ویک است. از زمانی که آلن با آلیس آشنا می‌شود، خواب‌های عجیبی به سراغ او می‌آیند. آلن می‌فهمد که این خواب‌ها بسیار شبیه به همان داستانی است که خودش در کتاب اولش نوشته است. آلن دچار مرض بی‌خوابی مزمن می‌شود.

نامزدش آلیس که این اوضاع را می‌بینید، به آلن پیشنهاد می‌کند که برای مدتی از کار فاصله گرفته و به کلینیک درمانی که در کنار شهر زیبای برایت فالز واقع شده برود. آن‌ها در نزدیکی شهر تصادف می‌کنند( آلیس راننده بوده). وقتی آلن به هوش می‌آید، همسرش را پیدا نمی‌کند. او به طرز عجیبی ناپدید شده است.
در ابتدای بازی آلن ویک به همان کلینیک درمانی می‌رود تا بلکه درمانی برای بیماری‌اش پیدا کند. این کلینیک در نزدیکی شهر کوچک برایت فالز واقع شده و از سر و صدا و شلوغی‌های شهر دور است. آلن در کلینیک دوره‌های درمانی را گذرانده و بیماری‌اش بهبود میابد. او دوباره می‌تواند بخوابد. آلن در کلینیک زنی مرموز را می‌بینید که بسیار به نامزدش آلیس شبیه است. به یکباره، دوباره خواب‌های عجیب او باز می‌گردند و این بار در قالب کابوس‌های وحشتناک.
آلن ویک دوباره شروع به نوشتن می‌کند. این بار او کتاب جدیدی را شروع می‌کند که بر پایه همان کابوس‌ها نوشته می‌شود. در این میان واقعه‌ای بسیار بسیار مرموز و وحشتناک رخ می‌دهد!
شهر برایت فالز شروع به تغییرات چندش‌آوری می‌کند و این تغییرات بسیار شبیه به کتاب جدید آلن ویک هستند. گویی نوشته‌های آلن به حقیقت تبدیل می‌شوند! آلن با یک کلت و چراغ قوه باید از جان خود محافظت کند و بفهمد که چه اتفاقی در حال وقوع می‌باشد.

دانلود با حجم 7.4 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف skidrow فقط در دلتافوکس!

بازی اکشن و داستانی Alan Wake 2012 با کرک skidrow

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام ( حس خوب ) به مناسبت روز جهانی عشق تقدیم می کند

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام حس خوب

 

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تک آهنگ ایرانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Forget Me Not Annie 2012 : همیشه وقتی نام مدرسه خونین و تاریک و.. میاد بی اختیار بازیکنان یاد بازی محبوب سایلنت هیل میفتند. اینبار هم این بازی ترسناک در مدرسه اتفاق میفتد اما با یک تفاوت که بازی پازل هست و برای رد کردن مرحله ها باید پازلها و معماها رو حل کنید. پس اگر طرفدار یک بازی ترسناک فکری هستید دانلود کنید.

دانلود با حجم 382 مگابایت از دلتافوکس

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 DAEMON Tools Lite 4.45.3.0297 : همانطور که می دانید اکثر شرکت های بازی سازی و نرم افزاری برای جلوگیری از کپی برداری و حفظ کپی رایت روش های گوناگونی به کار می برند که یکی از این راه ها ایجاد وابستگی بازی و نرم افزار مورد نظر به سی دی یا دی وی دی آن برای اجرا است.

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید آخرین ورژن این نرم افزار قدرتمند را از دلتافوکس تهیه و از هر سی دی محافظ در برابر کپی و محافظت نشده یک کپی برابر اصل تهیه کنید.
همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و... را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

با قابلیت ساپورت ویندوز 8 !!

مجازی ساز قدرتمند محبوب DAEMON Tools Lite 4.45.3.0297

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 یک بازی اکشن و فوق گرافیک بالای استراتژیک برای دوست دارن بازی های سبک قلعه و جنگ های صلیبی.در این بای شما به قلعه ها و شهرهای دیگر حمله میکنید تا تسخیرشان کنید و در این بین ازا نواع سلاح ها مانند شمیر و سپاهتان و حتی منجنیق و.. استفاده میکنید..

قابل نصب بر روی انواع گوشی های اندروید حتی تبلت ها

قابلیت بازی به صورت آنلاین و بلوتوثی 4 نفره همزمان!

ساخته شده توسط گروه بازی سازی معروف angri birds

بازی استراتژیک و فوق زیبای Siegecraft THD 2012 برای آندروید

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com