عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 364
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 410
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 277790
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

  ESET Endpoint Security 5.0.2113 : نسل جدیدی از محصولات شرکت بزرگ Eset هست که برای شرکت های متوسط طراحی شده است.راه حل از بین بردن ویروس از تکنولوژی اسکن که بر اساس لیست سفید هست که فایل های امن را برای بار دوم اسکن نمی کند و شامل نسخه گسترش یافته ای برای کنترل از راه دور و برای 5 کاربر طراحی شده است.

Karma Cloud-Powered
محافظت آنلاین از طریق سرور سایت برای محافظت در برابر ویروس های جدید
امنیت در شبکه در نگاه اول
 نمایش اطلاعات امنیتی لحظه به لحظه شبکه بر اساس تنظیمات کاربر
مدیریت در برابر وظبفه
پشتیبانی هر لحظه از طریق متخصصان آنلاین شرکت ESET
در کل این محصول یک موتور جامع امنیتی می باشد که بر اثاث ThreatSense ESET-line کار می کند و موثز ترین واکنش را در برابر ویروس های جدید انجام می دهد کنترل از راه دور و کم حجم بودن برنامه باعث شده است که در هر سیستمی به خوبی اجرا شود.

آنتی ویروس قدرتمند شبکه ESET Endpoint Security 5.0.2113


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , ضدهك و جاسوسي , امنيتي , آنتي ويروس , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس قدرتمند شبکه ESET Endpoint Security 5 , 0 , 2113 ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5.2.9.1 fix : ورژن جدید دو آنتی ویروس و اسمارت سیکوریتی محبوب نود 32 عرضه شد.شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

دانلود در دو لینک اسمارت سیکوریتی و آنتی ویروس همراه با فیکس کننده

قابل نصب برروی سیستمهای 32 و 64 بیتی

ایمنی کامل سیستم شما با ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5.2.9.1 fix


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , ضدهك و جاسوسي , آنتي ويروس , ديوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: ایمنی کامل سیستم شما با ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5 , 2 , 9 , 1 fix ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی قادر به تعویض ویندوز خود هستند ، اما هنگام نصب ویندوز مراحل زیادی را باید طی کنند که این امر خود طاقت فرسا بوده و نیازمند زمان زیادی می باشد. شاید تا به حال در بازار سی دی های ویندوزی را دیده باشید که به قابلیت نصب خودکار مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت ، کافی است تا کاربر سی دی را در کامپیوتر خود قرار داده و گزینه نصب را انتخاب نماید. بعد از این عمل تمامی مراحل و گزینه ها به صورت اتوماتیک کامل می شوند و نیازی نیست تا کاربر در این امر دخالتی داشته باشد. استفاده از این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد .

Almeza MultiSet Professional نرم افزاری است قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید ، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید ، بعد از نصب ویندوز عینا در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام ، نام کامپیوتر، رمز های عبور ، ساعت محلی ، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور ، کیبورد و اطلاعات تایپ و… می باشند. همچنین شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز ، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable ، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه ، نصب از راه دور”Remote” ویندوز و… اشاره کرد.

 

Almeza MultiSet Pro نصب خودکار ویندوز و نرم افزار ها با Almeza MultiSet Professional v7.9.2

ویژگی های کلیدی نرم افزار:

 

Automatic Windows installation
- ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار
Automatic installation of any software
- نصب خودکار نرم افزارها بدون دخالت کاربر
Creating a bootable disk
- ساخت دیسک های بوت برای راحتی کاربر هنگام نداشتن محیط گرافیکی ویندوز
Automatically restoring software settings
- برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به تنظیمات و حالت اولیه
Remote automatic installation
- نصب خودکار ویندوز از راه دور”تحت شبکه یا از طریق اینترنت یا…”

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , امنيتي , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ساخت ويندوز , دانلود Almeza MultiSet Professional v7 , 9 , 2 , دانلود برنامه Almeza MultiSet Professional v7 , 9 , 2 , ساخت سي دي ويندوز , ساخت سي دي ويندوز xp , نرم افزار نصب اتوماتیک ویندوز , نرم افزار نصب خود کار ویندوز , نصب آسان ویندوز , نصب ويندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
کروم

همانطور که می دانید گوگل سیستم عامل خود موسوم به Chorme (کروم) رو ساعاتی پیش منتشر کرد .
این سیستم عامل که می توان آن را ارتقا یافته ی مرورگر کروم دانست تحت لینوکس طراحی شده است و می تواند با کم ترین قطعات سخت افزاری برنامه های خود را برای شما اجرا کند .
کروم که به نوعی گستره ی فعالیت خود را به اینترنت محدود کرده است ، حداقل تا انتشار نسخه های بعدی ، نمی تواند خود را به یک سیستم عامل کامل نظیر ویندوز یا مکینتاش بداند اما اگر حوزه ی فعالیت های شما بیشتر به اینترنت محدود می شود پیشنهاد می کنیم تا از این سیستم عامل استفاده نمایید چرا که سرعت بارگذاری صفحات و دانلود فایلها نسبت به ویندوز و مکینتاش بیشتر می باشد و در این زمینه نسبت به رقبای خود پیش گرفته است .
با تفاسیر گفته شده به نظر می رسد کروم فعلی قابل قیاس با ویندوز و مک نمی باشد اما با اندک نگاهی به پشتیبان آن ، یعنی گوگل ، می توان آینده ای خوب را برایش متصور بود .


برای نصب کروم می بایست پس از دانلود فایل و خارج کردن از حالت فشرده با استفاده از نرم افزارهایی مانند Virtual Box آن را بر روی ویندوز و یا مک به صورت مجازی نصب کنید . ( برای دانلود این نرم افزار به اینجا بروید )

برای آموزش نحوه نصب کروم با استفاده از Virtual Box به اینجا بروید .

حجم : ۲۴۲٫۵۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , , ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Android Live Cd

آندروید (‌ Android ) نام سیستم عاملی است که گوگل آن را برای گوشی های ساخت خود نظیر G1/G2/G3 طراحی کرده و بر روی آنها نصب نموده است . سایت دانلود کده به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار این سیستم عامل قابل استفاده بر روی کامپیوتر می کند . نسخه پیش رو Live بوده و نیازی به نصب و کپی کردن فایلها بر روی سیستم شما را ندارد . تنها کافیست تا پس از دانلود ، آن را از حالت فشرده خارج کرده و ایمیج آنرا با یکی از نرم افزارهای رایت مانند ۴Media Burner Studio ، Alcohol120 و … بر روی CD رایت کنید .
لازم به ذکر است که این سیستم عامل با دیگر سیستم عامل گوگل ، کروم (می توانید از اینجا دانلود کنید ) تفاوت دارد .

حجم : ۱۷۱٫۰۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم از Rapidshare.com

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , , ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ویندوز اکس پی با ظاهر سون

ویندوز سون با ورود خود به دنیای مجازی و حتی کمی قبل تر از آن سر و صدای زیادی به پا کرد و دنیای جدیدی از ویندوز های مایکروسافت را به نمایش گذاشت به گونه ای که اگر بر روی آن لقب شاهکار را بگذاریم اغراق نکرده ایم . این سیستم عامل بر خلاف نسخه ی قبلی خود یعنی ویستا با استقبال بیشتری رو به رو شد که هنوز هم بازار فروش و البته دانلود آن بسیار داغ می باشد . یکی از ویژگی های مهم این ویندوز که باعث روی آوردن کاربران زیادی به سوی آن شده است ، ظاهر زیبا و خیره کننده اش می باشد و در کل می توان گفت نسبت به پدربزرگ خود یعنی XP ، دچار یک دگر گونی کامل شده است . از یک سو می توان دگرگونی را بسیار مفید و البته لازم دانست اما از سوی دیگر بسیاری از کاربران تا زمانی که به مرحله نیاز وارد نشوند از سیستم قبلی خود دل نخواهند کند ،‌ دقیقا همانند زمانی که اکس پی با ظاهری بسیار جدید پس از ویندوز ۹۸ عرضه شد . اگر شما در این دسته از کاربران قرار دارید و نیازی به ارتفای سیستم عامل را در خود نمی بینید لازم نیست که خود را از زیبایی های سون نیز محروم کنید !
Windows Crystal XP یک نسخه شبیه سازی شده از ویندوز هفت بر روی XP می باشد که به شما لذت تجربه محیط سون در اکس پی محبوبتان را خواهد چشاند . در این ویندوز نه تنها ظاهر تا اندازه بسیاری تغییر کرده بلکه تا حد بسیاری تغییرات نرم افزار نیز در آن انجام گرفته است . با حذف بسیاری از بخش های بی استفاده در اکس پی مانند Help and support files ، نه تنها حجمی که توسط ویندوز اشغال می شود کاهش یافته ، بلکه باعث بالا رفتن سرعت انجام کارها در آن شده است .
نرم افزار Internet Explorer 8 ، Media Player 11 ، Flash player 10 ، Direct x9 و Windows 7 sidebar به همراه هسته اصلی ویندوز به روز رسانی شده و برخی برنامه های محبوب مانند K-Lite Mega codec pack ، CCleane ، Winamp و Winrar نیز به طور پیش فرض بر روی آن نصب شده اند .

 

پس از خارج کردن ایمیج از حالت فشرده می بایست آن را به وسیله BurnAware یا نرم افزار های مشابه روی سی دی رایت کنید . (از اینجا دانلود کنید)
اگر نحوه باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید به اینجا بروید .
این نسخه کرک شده می باشد و نیازی به سریال نامبر ندارد .

حجم کل : ۵۰۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود قسمت اول / قسمت دوم / قسمت سوم

 

تصاویری دیگر از محیط ویندوز Windows Crystal XP v4 2010

Windows Crystal XP
برای بزرگ تر شدن تصویر روی آن کلیک کنید
Windows Crystal XP
برای بزرگ تر شدن تصویر روی آن کلیک کنید
Windows-Crystal-XP-v4

برای بزرگ تر شدن تصویر روی آن کلیک کنی

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , امنيتي , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

WSUS Offline Update

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد . اما نیازی به نگرانی نیست چرا که همانند گذشته تیم دانلود کده با بررسی مشکلات کاربران ، راه های چاره را پیدا نموده است و کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

 

 

 

حجم : ۱٫۳۰ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , امنيتي , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

PC Linux OS

لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در حال حاضر می باشد که به صورت کد باز طراحی گردیده است . این سیستم عامل به دلیل قابلیت های خاص خود و نیز رایگان بودنش ، هم اکنون در بسیاری از سرورهای اینترنتی نصب شده و به کاربران خود امکان انجام کارهای مورد نظرشان را می دهد . PC Linux OS یکی از نسخه های زیر مجموعه لینوکس می باشد که به منظور استفاده های شخصی ساخته شده است . از مهم ترین تغییرات انجام شده در این ورژن بهبودی یافتن رابط گرافیکی آن می باشد که به طور کلی دگرگون گشته تا محیطی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان آورد . از ویژگی های اساسی PC Linux OS قابلیت استفاده بدون نصب ( به وسیله Live CD ) می باشد . بدین ترتیب شما می توانید از این سیستم عامل هرگاه که حتی مشکلی برای سیستم عامل ویندوزتان به وجود آمد یاری گرفته و با بوت کردن آن ،‌ تغییرات لازم را انجام دهید . در اختیار داشتن پلیر های قدرتمند صوتی و تصویری ، نرم افزار Open Office و نصب آخرین نسخه برنامه های محبوب فایرفاکس ،‌Thunder Bird ، Dropbox ، Pidgin ، Ktorrent ، Amarok و بسیاری دیگر در رفع نیازهای شما یاورتان خواهند بود .
هم اکنون شما می توانید به صورت رایگان این سیستم عامل را از سرورهای قدرتمند دانلود کده ، دانلود نمایید و یا با خرید از طریق سفارش پستی درب منزل یا محل کارتان تحویل گرفته و سپس وجه را به مامور پست بپردازید .

 

 

حجم کل : ۵۸۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود قسمت اول با لینک مستقیم قسمت دوم قسمت سوم
اگر نحوه باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید به اینجا بروید .

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: امنيتي , ضدهك و جاسوسي , ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com