عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 425
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 471
بازدید ماه : 425
بازدید کل : 277851
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Windows XP Corporate SP3 eXtreme Edition 11-3-2012 : ویندوز XP بوتیبل از نسل سرویس پک 3 .کاملترین ویندوز XP برای کسانی که میخواهند یک سیستم عامل کامل و آپدیت شده داشته باشند..دارای جدیدترین آپدیت تاریخ 3/11/2012 .به همراه آخرین نسخه از اینترنت اکسپلور 8 و مدیا پلیر 12 .با انواع تم های مشکی و گرافیکی مخصوص کسانی که دنبال سیستم عاملی دقیق و شیک میگردند.دارای ساپورت انواع سیستم های رو میزی و لپ تاپ. با دو مدل نصب به صورت آسان نصب و ارجینال.ساپورت انواع درایورهای ساتا و شناخت اتوماتیک قطعات سخت افزاری.

دانلود با حجم 632 مگابایت و فرمت ISO از دلتافوکس!

سیستم عامل زیبای XP Corporate SP3 eXtreme Edition

updates:
Built on the final version of Service Pack 3
Changelog Version 7.16 from 11.03.2012:
Added all hotfixes up to 3.5.2012
Updated Sun Java 7.0 update 3
Updated STDU Viewer 1.6.66
Updated set of libraries Microsoft VC + + 7/2005/2008/2010
Updated Microsoft Internet Explorer 8
Update. NET FrameWork 4
Updated XnView 1.98.8
Updated Adobe Flash Player ActiveX 11.1.102.63
Updated Adobe Shockwave Player slim 11.6.4.634
Updated Microsoft Silverlight v5.0.61118.0
Updated a lot of driver

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , ويندوز , ,
:: برچسب‌ها: سیستم عامل کامل XP Corporate SP3 eXtreme Edition ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Micro XP Pro 0.98 : شاید برای شما هم پیش آمده باشه که یک سیستمی قدیمی در منزل دارید و هیچ کاری نمیتونید باهاش انجام بدید چون حتی قدرت کشش یک ویندوز ساده رو هم نداره..مثلا فرض کنید رم سیستم شما در اوج پایین بود 128 مگابایت باشه و گرافیکتون 128 یا آنبورد!! دیگه در این نسل ویندوزهای پرقدرت و گرافیکی جایی برای همچین سیستمی نیست.اما ما به شما سیستمی معرفی میکنیم که با همان سیستم فوق قدیمی نیز بتوانید XP حرفه ای از نوع سرویس پک 3روی آن نصب کنید!! ویندوز میکرو شاهکاری پرسرعت میباشد برای کسانی که سیستم قدیمی دارند و یا نیازی به هیچ برنامه خاص سنگینی ندارند و میخواهند فقط سیستمی پرسرعت داشته باشند.این ویندوز حجمی زیر 200 مگابایت دارد و کلیه برنامه های غیر ضروری آن حذف شده.جالب توجه اینجاست که این ویندوز فقط 50 مگابایت رم شما را اشغال خواهد کرد!! ویندوزی فوق سریع و پرسرعت از نسل سرویس پک 3 برای کسانی که سیستمهای قدیمی دارند و میخواهند بهترین استفاده را از یک ویندوز داشته باشند..دارای آخرین آپدیت سال 2012 برای ویندوز xp و...

دانلود با حجم فقط 177 مگابایت و فرمت iso از دلتافوکس!

پس از دانلود و استخراج فایل iso را با سرعت پایین روی یک سی دی رایت کنید و استفاده نمایید.

توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , ويندوز , ,
:: برچسب‌ها: ویندوزی کم حجم و سریع با Micro XP Pro 0 , 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Windows 7 OEM EN 48 in 1 For All Laptop 2012 : آیا شما لپ تاپ یا نوت بوک دارید؟ آیا ویندوزهای معمولی برروی سیستم شما جوابگو نیست و مشکلات داره؟ چاره شما پیش ماست. ویندوزی که امروز به شما معرفی میکنیم مخصوص لپ تاپ هاست..مهم نیست چه مارک لپ تاپی دارید یا دنبال چه مدل ویندوزی هستید. ویندوزی که ما معرفی میکنیم 48 ویندوز 7 از انواع مختلف را در خود جا داده و دیگر نیازی ندارید به دنبال ویندوز مناسب سیستم لپ تاپ خود باشید. 48 ویندوز مختلف برای انواع لپ تاپ ها با مارکهای مختلف مانند acer,msi,dell,sony و.. فقط کافیست موقع نصب نوع لپ تاپ خودتان رو انتخاب کنید و ویندوزتان را نصب کنید. دارای جدیدترین آپدیت های مایکروسافت و همینطور اکتیو و کرک شده با قابلیت آپدیت آنلاین از سرور مایکروسافت..

قابل نصب بر روی انواع سیستمهای 32 و 64 بیت.. هدیه ای نایاب از دلتافوکس برای دارندگان انواع لپ تاپ و خدمات های کامپیوتری..

Microsoft Windows 7 OEM EN 48 in 1 For All Laptop / PC ISO DVD - Full Activated | 4.2 GB

برای دیدن نام انواع ویندوزها و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

دانلود با حجم 4.2 گیگابایت و فرمت ISO بوتیبل فقط در دلتافوکس!

سیستم عاملی برای تمام لپ تاپ ها با Windows 7 OEM EN 48 in 1 For All Laptop

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , ويندوز , ,
:: برچسب‌ها: سیستم عاملی برای تمام لپ تاپ ها با Windows 7 OEM EN 48 in 1 For All Laptop ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 ویندوز پرندگان خشمگین Windows 7 Angry Birds Edition 2012

زیبا و شفاف از جنس سرویس پک1.دارای آخرین آپدیت های مایکروسافت.تمامی ظاهر این ویندوز از آیکن ها و ظاهر کلی ویندوز به پرندگان خشمگین angrybirds تغییر یافته/ویندوز 32 بیت میباشد

تقدیم به دوست داران پرندگان خشمگین

اگر از علاقه مندان پرندگان خشمگین محبوب و دوست داشتنی هستید چرا معطلید؟ سیستم عامل خودتون رو نیز به این موجود دوست داشتنی تغییر بدید و از ظاهر ویندوز خودتان لذت ببرید.ویندوز پرندگان خشمگین برای علاقه مندان به این موجود محبوب ساخته و ویرایش شده.. این ویندوز از نوع محبوب 7 التیمات بوده و همینطور ادقامی سرویس پک 1 مایکروسافت با آخرین آپدیت های مایکروسافت. دارای تمامی زبانها و ساپورت آنها حتی فارسی بوده و دارای تم های مختلف ANGRYBIRDS برای زیبایی بیشتر ویندوز شما..

دانلود با حجم 3.2 گیگابایت و فرمت iso با لینک مستقیم فقط در دلتافوکس!

خرید پستی محصول

دانلود ویندوز پرندگان خشمگین Windows 7 Angry Birds Edition 2012


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , ويندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویندوز پرندگان خشمگین Windows 7 Angry Birds Edition 2012 سیستم عامل پرندگان خشمگین دانلود رایگان جدید پرنده خشمگین ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5 crack : خیلی از شماها این ابزارهای امنیتی قدرتمند eset آشنایی دارید و استفاده میکنید..یکی از انتی ویروس استفاده میکنه و دیگری از نسخه امنیتی اسمارت..اما همیشه دردسری وجود داشته به عنوان اکتیو و سریال نامبر! حالا ما به شما نسخه جدید این دو ابزار امنیتی را همراه کرک معرفی میکنیم و نحوه کرک این آنتی ویروسها را تا با خیال راحت بدون اکتیو نیز کار کنند.

شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

دانلود در دو لینک اسمارت سیکوریتی و آنتی ویروس همراه با کرک و آموزش کرک

امنیت مطلق با ESET Nod32 Smart Security and Antivirus 5

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Kaspersky Internet Security - Antivirus 2012 12.0.0.374.2488 Final

بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید.

Kaspersky In Security - Antivirus 2012 12.0.0.374.2488 Final

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  ESET NOD32 Antivirus & Smart Security v5.0.95.5: نسخه نهایی دو آنتی ویروس و اسمارت سیکوریتی محبوب نود 32 در دسترسی شماست.NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

دانلود دو نسخه NOD32 Antivirus و Smart Security در دو لینک 32 و 64 بیتی از دلتافوکس!

امنیتی کامل با ESET NOD32 Antivirus - Smart Security v5.0.95.5

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  nod32

ESET NOD32 Antivirus نام آنتی ویروسی است قدرتمند و البته محبوب که سالیان سال محافظ کامپیوتر کاربرهای فراوانی از سرتاسر پهنه گیتی بوده است . این نرم افزار با نظارت لحظه به لحظه ( مونیتورینگ آنی یا همان Real-time ) امکان ورود یا فعال سازی بدافزارهای مختلف نظیر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و … را بر روی کامپیوتر شما از بین برده و کامپیوتر شما را از خطراتی که به وسیله ی ابزارهای مخرب تهدید می شود دور می سازد . شعار کمپانی ESET این است ” بهبود امنیت – امنیت در پیشبرد ” . محافظت از کامپیوتر در برابر بد افزارها باید لحظه ای باشد چرا که اندکی سهل انگاری می تواند منجر به ورود آنها گردد . ناد ۳۲ نسخه شماره ۵ با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه امنیت نرم افزاری می تواند خیال شما را از بابت ایمن نگاه داشتن اطلاعاتتان آسوده سازد .


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 IObit Malware Fighter PRO 1.0.0.12 Final یک برنامه بسیار عالی برای از بین بردن تمامی بد افزارها , نرم افزارهای جاسوسی مختلف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها، کرم ها، و … می باشد. شما با استفاده از موتور دو هسته ای تعبیه شده در برنامه می توانید تمامی برنامه های مخرب که ممکن است به شما سیستم شما آسیب برساند از بین ببرید بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای سیستم شما ایجاد و یا سیستم شما کند شود. این برنامه ۳ روش برای از بین بردن بد افزارها دارد. اسکن هوشمند اسکن کامل اسکن سفارشی  و مطمئن باشید با این سه روش حرفه ای ترین و عمقی ترین بدافزارها از سیستم شما نابود خواهند شد.

 

IObit Malware Fighter PRO حذف ابزار مخرب با نرم افزار قدرتمند IObit Malware Fighter PRO 1.1.0.8 Final

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , , ,
:: برچسب‌ها: از بين بردن Malware , از بين بردن Malware ها , از بين بردن ويروس هاي اينترنتي , جلوگيري از Malware , دانلود IObit Malware Fighter PRO 1 , 1 , 0 , 8 Final , دانلود برنامه IObit Malware Fighter PRO 1 , 1 , 0 , 8 Final , دانلود نرم افزار IObit Malware Fighter PRO 1 , 1 , 0 , 8 Final , دانلود نرم افزار ضد مالور , ضد ابزار مخرب , ضد ويروس ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 ESET Smart Security v5.0.84 : نسخه جدید اسمارت nod32 عرضه شد.NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

ESET Smart Security v5.0.84

دانلود در دو نسخه 32 و 64 بیتی!

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET Smart Security v5.0.84:

- چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و …
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و سون


 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ويندوز , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید نود32 , دانلود نسخه جدید , آپدیت جدید نود32 , دانلود آپدیت جدید نود32 , نود32 ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com