عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 360
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 277786
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

FIFA 13 reloaded : پس از دو هفته از عرضه بازی محبوب فیفا 2013 همچنان هیچ تیمی این بازی را نتوانست کرک کند و همه منتظر کرک این بازی بودند که ساعاتی پیش این بازی توسط تیم محبوب reloaded کرک شد.قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.
در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.

دانلود با حجم 6.4 گیگابایت فرمت iso نسخه معتبر و کرک دار reloaded فقط از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی فوتبال فیفا FIFA 13 با کرک

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: بازدید از این مطلب : 3300
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Pes Boleiros Uefa Euro 2012 Patch : پچ جدید و مخصوص بازی های یورو 2012 برای بازی فوتبال حرفه ای pes 2012 ساخته شد.در این پچ که فقط برای یورو 2012 ساخته شده تمامی لوگوها و شکل های بازی تغییر یافته و کیفیت به hd کشیده شده.زمین های بازی و تیم های حاضر در یورور 2012 همگی از واقعیت الگوبرداری شده و شما یک جام رویایی را با تیم محبوبتان میتوانید در یورو 2012 شرکت کنید..

دانلود با حجم 562 مگابایت از دلتافوکس!

با تشکر از دوست خوبمون ACE مدیر دلتافوکس.

برای دیدن عکس های محیط بازی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پچ جدید بازی فوتبال حرفه ای Pes Boleiros Uefa Euro 2012 Patch

تغییرات انجام شده:

Pes Boleiros Uefa Euro 2012 Patch Contents :

- Kits & Lineups from 34 European teams updated until the last call (not counting the call to Euro).
- All eight of Euro 2012 Stadiums!
- Official Music and Video.
- Signs exclusive competition.
- New Logos and graphics, and exclusive in HD!
- New Balls added, including the Euro Tango 12.

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: پچ جدید بازی فوتبال حرفه ای Pes Boleiros Uefa Euro 2012 Patch ,
:: بازدید از این مطلب : 1471
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Pole Position 2012 : دارای امکانات مختلفی در شبیه سازی مدیریت تیم مسابقات اتومبیل رانی فرمول 1 است. تمامی تکنولوژی های استفاده شده در این بازی تجدید نظر شده اند و شما باید تحقیقات خود را از بیش از 100 پروژه تکنولوژی جدید انتخاب کنید. سیستم مدیریت تیم این بازی بسیار ساده قابل استفاده است. شما می توانید توسط آن رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید و یک ماشین مسابقه ، ویلا و حتی یک هواپیمای جت برای خود تهیه کنید.

امکانات :
-    تیم اتومبیل رانی شما : کنترل تیم های اتومبیل رانی موجود را بر عهده بگیرید و یا تیم خود را در آن بسازید.
-    ویرایشگر راننده : شما می توانید راننده خود را با استفاده از ویرایشگر راننده داخلی بازی خلق کنید.
-    درخت تکنولوژی جدید : می توانید بیش از 100 تکنولوژی جدید ماشین را با استفاده از درخت تکنولوژی جدید این بازی بررسی کنید که به شما امکان مشاهده روند کار در یک چشم به هم زدن را می دهد.
-    بر پا سازی تیم : تیم شما دارای تاسیسات اختصاصی خودش است، جایی که شما می توانید ساختارهای مختلفی مانند تونل باد یا مرکز فیتنس را بسازید. حتی می توانید ساختارهای روند بازی را نیز تغییر دهی.
-    زندگی خصوصی : سری جدید Pole Position 2012 می تواند رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند و شما در آن می توانید یک زندگی تجملی را برای خود فراهم کنید. ماشین های اسپورت، یک ویلا در ناحيه ساحلى فرانسه و ايتاليا در اطراف مديترانه و حتی یک هواپیمای جت خصوصی را می توانید برای خود خریداری کنید.

دانلود با حجم فقط 338 مگابایت و فرمت iso با کرک firelight از دلتافوکس!

دانلود مسابقات فرمول 1 زیبای Pole Position 2012

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

MUD- FIM Motocross World Championship 2012 : بازی زیبای MUD که چند روز پیش برای XBOX و کنسولها منتشر شده بود برای کامپیوتر عرضه شد.این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است.

دانلود با حجم 2.4 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف reloaded از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی MUD- FIM Motocross World Championship 2012

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2
Memory: 2 GB
Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850
Video Memory: 256 MD
OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
DirectX: 9.0c
Storage: 4 GB

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی MUD- FIM Motocross World Championship 2012 , دانلود بازیMUD- FIM Motocross World Championship 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازی MUD- FIM Motocross World Championship 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی MUD- FIM Motocross World Championship 2012 , دانلود لینک مستقیم بازی MUD- FIM Motocross World Championship 2012 , دانلود مدیافایر بازیMUD- ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  PESEdit 2012 Patch 3.3 : پچ جدید  بازی فوتبال حرفه ای pes 2012 عرضه شد.گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن 3.3می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند..

دانلود با حجم 1.2 گیگابایت از دلتافوکس!

دانلود پچ جدید بازی PES 2012 با نام PESEdit 2012 Patch 3.3

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:
 
New faces: More than 230 new faces added, in total more than 1800 faces in faceserver
New kits: Brazil, Croatia, France, Internacional, Ireland, Lazio, Netherlands, Poland, Portugal, Santos, Serbia, Slovenia, Sweden, USA
New team: SV Sandhausen
Other: Updated a lot Copa Libertadores teams’ squads

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی PESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود بازیPESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود رایگان نسخه pc بازی PESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی PESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود لینک مستقیم بازی PESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود مدیافایر بازیPESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود نسخه RELOADED بازی PESEdit 2012 Patch 3 , 3 , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 بازی زیبا و گرافیکی اسکیت SSX On Tour PSP با فرمت iso برای دارندگان کنسول پی اس پی

SSX On Tour PSP
 Release Date: October 11, 2005
 Publisher: Electronic Arts
 Developer: EA Canada
 Genre: Extreme Sports
 Download  |  ISO  |  1part  |  337mb

بازی اسکیت SSX On Tour PSP کنسول پی اس پی


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ورزشي , بازي پي اس پي , ,
:: برچسب‌ها: SSX On Tour , SSX On Tour For PSP , بازی SSX On Tour برای PSP , بازی جدید برای PSP , بازی سرگرم کننده SSX On Tour برای PSP , دانلود با لینک مستقیم بازی PSP , دانلود بازی PSP , دانلود بازی با لینک مستقیم SSX On Tour , دانلود بازی سرگرم کننده SSX On Tour , دانلود بازی ورزشی برای PSP , دانلود بازی گرافیکی PSP , دانلود بهترین بازی های PSP , د ,
:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 بازی زیبای مسابقات اتوموبیلرانی تند و سریع برگرفته شده از فیلمی به همین نام برای دارندگان کنسول پلی استیشن2

پس از دانلود و استخراج فایل رار فایل iso را با سرعت پایین در یک dvd رایت کنید و بازی را در کنسول قرار دهید و بازی کنید.

دانلود با حجم 485 مگابایت و فرمت iso از دلتافوکس!

بازی زیبای تند و سریع The Fast and the Furious  کنسول پلی استیشن 2

Platform: PS2
Language: English
Region: NTSC
Genre: Mission-based Driving
Type: DVD
Format: ISO


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ورزشي , پلی استیشن 2 , ,
:: برچسب‌ها: بازی زیبای تند و سریع The Fast and the Furious کنسول پلی استیشن 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Squids 2012 : سبکی دیگر از بازی محبوب پرندگان خشمگین ادقام شده با تاکتیک فینال فانتاسی برای علاقه مندان به بازی های پر هیجان.. Squids نمونه ای بارز از تفکر سازندگان این بازی برای ادقام دو سبک بازی محبوب جهانی پرندگان خشمگین و فینال فانتاسی میباشد.. در بازی Squids شما در نقش هشت پاهایی هستید که در زیر آب های اقیانوس بدور از خشم و دشمنان زندگی میکنید. تا اینکه حیوانات دیگر مانند خرچنگ ها به منطقه شما حمله میکنند و آرامش را از شما میگیرند.. این شمایید و ارتش خودتان برای نابودی متجاوزین.. مانند پرندگان خشمگین بازیکن شما را به عقب میکشد و پرتاب میکند تا هدف را نابود کنید و در بازی نیز از تاکتیک سبک بازی محبوب فینال فانتاسی بهره خواهید برد.

این بازی برای گوشی های اپل و آیفن ساخته شده بود که هم اینک میتوانید از دلتافوکس نسخه کامپیوتر آن را دانلود نمایید.

دانلود با حجم 665 مگابایت و فرمت iso نسخه معتبر reloaded فقط در دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی فوق زیبا و جذاب Squids 2012 کرک شده


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازیSquids 2012 , دانلود بازیBinary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازیSquids 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازیSquids 2012 , دانلود لینک مستقیم بازیSquids 2012 , دانلود مدیافایر بازیBinary Domain 2012 , دانلود نسخه RELOADED بازیSquids 2012 , دانلود نسخه بلک باکس بازی هواپیمایی جنگی تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Gas Guzzlers Combat Carnage 2012 : نسخه کامل بازی زیبای مسابقات اتوموبیلرانی gas عرضه شد.شاید در اول فکر کنید یک بازی مسابقه معمولی اتوموبیل روبرو هستید؟ اما اشتباه فکر میکنید. این بازی به غیر از یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی یک بازی اکشن جنگی نیز میباشد! برای برد هر کاری کنید.. حتی نابودی اتوموبیل مقابل!! استفاده از انواع سلاح آزاد است و با بستن یک تیربار به سقف اتوموبیل خود یا rpg7 شاید بتوانید اتوموبیل مقابل را متوقف کنید!! یک بازی خونین و اکشن مسابقه ای در سبک dead ricing در انتظار شماست..هیچ چیزی نباید مانع پیروزی شما شود.. یا مرگ یا برنده! شعار این بازی میباشد..پس این بازی رو از دست ندید..

دانلود با حجم 3.4 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف skidrow نسخه کامل فقط در دلتافوکس!

دانلود نسخه کامل بازی اتوموبیلرانی Gas Guzzlers Combat Carnage 2012


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازیGas Guzzlers Combat Carnage 2012 , دانلود بازیBinary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازیGas Guzzlers Combat Carnage 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازیGas Guzzlers Combat Carnage 2012 , دانلود لینک مستقیم بازیGas Guzzlers Combat Carnage 2012 , دانلود مدیافایر بازیBinary Domain 2012 , دانلود نسخه RELOADED بازیGas Guzzlers ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Pinguin vs Yeti : این بازی به نوعی یک بازی ورزشی است،بازی همان طور که از نامش نیز مشخص است از مجموعه بازیهایی معروف به یتی است،یتی را که میشناسید؟!همان مرد یخی هیمالیا!این بازی سری Snowboard یتی است که شما در آن با پنگوئن هایی که یتی در اختیار دارد،به سر خوردن بر روی برف ها می پردازید.توضیح بیشتری لازم نیست و بهتره بازی را دانلود کنید..

دانلود با حجم فقط 9 مگابایت نسخه پرتابل از دلتافوکس!


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Pinguin vs Yeti ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com