عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 405
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 451
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 277831
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Firefox Addon Maker 1.0.2.9 : شاید شما کافی نت دارید یا شاید چند سیستم دارید و حتی شاید برای سیستم خودتان از مرورگر محبوب فایرفوکس استفاده میکنید..حالا میخواهید افزونه های این مرورگر محبوب رو نصب کنید.. چیکار میکنید؟ مطمعنا تنها راه آن نصب یکی یکی افزونه هاست..که خیلی طول میکشه و اعصاب خورد کن هم هست.حالا با کمک این نرم افزار کم حجم میتوانید در یک نگاه تمامی افزونه های مرورگرتون رو به دلخواه انتخاب و با یک کلیک نصب نمایید!!نرم افزار کم حجم و بسیار مفید که اگر از مرورگر فایرفوکس استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم از دست ندید..

مرورگری محبوب و پرسرعت Mozilla Firefox 13.0


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , نرم افزارهای کاربردی , سایر , ,
:: برچسب‌ها: نصب تمام افزونه های فایرفوکس با یک کلیک Firefox Addon Maker 1 , 0 , 2 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 2362
|
امتیاز مطلب : 142
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Opera 12.00 Build 1448 RC1 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید

برخی ویژگی برترOpera Next 12:
- ویژگی جدید و منحصر به فرد Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !
- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد
- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

قابل نصب بر روی 32 و 64 بیتی

مرورگری محبوب Opera 12.00 Build 1448 RC1

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب Opera 12 , 00 Build 1448 RC1 ,
:: بازدید از این مطلب : 1906
|
امتیاز مطلب : 107
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final :نسخه نهایی نرم افزار دانلود منیجر محبوب idm عرضه شد.شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار 
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7 
- و ...

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت دانلودها با Internet Download Manager 6 , 11 Build 8 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 1917
|
امتیاز مطلب : 134
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.0 Final Multilingual : نسخه جدید مدیریت دانلود محبوب و قدیمی dap برای علاقه مندان به این دانلود منیجر عرضه شد.برنامه های دانلود که به طور پیش فرض بر روی مرورگر هستند امکان قطع دانلود و ادامه آن را بعد از اتصال نجدد به اینترنت نمیدهند و با قطع شدن ارتبا شما با اینترنت باید فایل را دباره از اول دانلود کنید . اما شما با یک برنامه دانلود منیجر میتوانید این کار را انجام دهید . یکی از معرف ترین این برنامه ها برنامه Download Accelerator Plus یا به اختصار (DAP) ميباشد كه در نسخه جديد آن شما با يك دانلود منيجر فراتر از آنچه انتظار داريد روبرو ميشويد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد.در اين نسخه از 10 زبان زنده دنيا براي برنامه استفاده شده است.

 

DAP Plus Premium 10.0.3.0 Final

قابليتهاي كليدي نرم افزار DAP Plus Premium 10.0.3.0 Final:
- اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر براي سرعت بالا در دانلود
- امكان جستجوي فايل مورد نظر دا مجموعهاي از فايلهاي كه دانلود كرده ايد
- سازگاری كامل با مرورگرهای Netscape, Internet Explorer, Opera و Mozilla/Firefox
- امكان زمان بندی فایل ها برای دانلود
- توانایی قطع اینترنت و یا خاموش كردن سیستم به صورت خودکار، پس از به پایان رسیدن دانلود ها
- امكان پخش فایل های صوتی و تصویری در هنگام دانلود (تا مقداری كه دانلود شده)
- امكان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت
- امكان محدود كردن پهنای باند برای دانلود (مثلاً فرض كنید قصد دارید تا ضمن كار با اینترنت اقدام به دانلود فایل نیز كنید به صورتی كه سرعت شما آن چنان پایین نیاید و همانطور كه مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، در پس زمینه فایل شما نیز دانلود شود)
- دارای بخشی جانبی با نام FTP، كه به شما این قابلیت را خواهد داد تا به FTP سایت خود نیز دسترسی داشته باشید و فایل های خود را دانلود یا آپلود كنید
- ارائه توضیحات كاملی در مورد فایل های دانلود شده
- قابليت انتخاب پوسته هاي مختلف
- مدیریت پسورد های سایت ها و دیگر اطلاعات به صورت نامحدود
- به همراه ابزار File Shredder برای حذف اطلاعات بدون قابلیت بازیابی آن ها
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز و حتی 7 !
- و ...

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلودی پرسرعت با DAP Plus Premium 10 , 0 , 3 , 0 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 2039
|
امتیاز مطلب : 119
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mozilla Firefox 13.0 : محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

مرورگری محبوب و پرسرعت Mozilla Firefox 13.0

برخی خصوصیات فایرفاکس مرورگری محبوب Mozilla Firefox 13.0:

•کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
•-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
•افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
•-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
•افزایش سرعت رابط کاربری
•پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
•بهبود اسکرول‌بار
•پایداری بیشتر مرورگر

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب و پرسرعت Mozilla Firefox 13 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Gmail Notifier Pro 4.1.2 Multilingual : همانطور که می دانید IMAP یا Internet Message Access Protocol یک پروتکل برای خواندن ایمیل می باشد که در محیط شبکه و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. SSL یا Secure Socket Layer یک پروتکل لایه جلسه (لایه 5) در مدل OSI می باشد که برای رمزگذاری اطلاعات ارسالی بر روی اینترنت و شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. SSL در واقع از یک روش استاندارد برای رمزگذاری استفاده می کند که ترافیک بین کلاینت و سرور را رمز می کند تا کاربران دیگر نتوانند آن اطلاعات را دریافت و یا آنها را بخوانند. همانطور که مشاهده کردید این نرم افزار مدیریت جی میل ، امنیت را هم برای شما در هنگام خواندن ایمیل هایتان فراهم کرده است. از دیگر امکانات جالب Gmail Notifier می توان گفت که این نرم افزار از ایمیل های UTF 8 هم پشتیبانی به عمل می آورد. امیدواریم با دانلود این نرم افزار خواندن جی میل بتوانید نهایت استفاده را برای کنترل ایمیل خود ببرید و آسودگی را در هنگام چک کردن جی میل های خود به همراه داشته باشید. 

مدیریت جیمیل با Gmail Notifier Pro 4.1.2 Multilingual


 
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro 4.1.2 :
 •یک مطلع ساز حرفه ای Gmail
•چک کردن اکانت های جی میل از جمله Google Apps برای ایمیل جدید
•پشتیبانی از پروتکل های Atom و IMAP برای ایمیل
•دارای تم های قابل تغییر و امکان انجام تنظیمات شخصی
•امکان خواندن، نوشتن، پاسخ، پیش نمایش و ذخیره کردن فایل های ضمیمه، مارک کردن به عنوان ایمیل خوانده شده و یا پاک کردن ایمیل بدون نیاز به مرورگر وب
•پشتیبانی از Google Contacts
•ادغام شده با تقویم گوگل (Google Calendar) به منظور نمایش یادآوری ها و رویدادها
•دریافت اطلاعات و اخبار از Google News و Google Reader
•پشتیبانی از RSS/Atom feeds
•امکان Sign In خودکار
•اعمال تنظیمات به همراه کاربردی آسان
•تعریف زمانبندی برای بررسی و نمایش پست الکترونیکی و اطلاعیه ها
•آپدیت خودکار
•مدیریت امنیت اکانت ها و ارتباطات
•پشتیبانی از چند زبان متفاوت

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ایمیل , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت جیمیل با Gmail Notifier Pro 4 , 1 , 2 Multilingual ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final : نسخه جدید یاهو مسنجر با امکانات جالب عرضه شد.کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final :

  • امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
  • کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
  • وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه ۱۰
  • اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
  • نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
  • اسکن خودکار فایلهای انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
  • قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال مستقیم دوستان به صورت آنی (جدید)
  • نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
  • رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
  • اضافه شدن شکلک های زیبا و جذاب به نرم افزار (جدید)
  • ارتباط با گوشی های تلفن همراه با شماره گیر موجود در نرم افزار (جدید)
  • پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و …
  • شکلک های زیبا
  • اضافه شدن تب به صفحه ی پی ام ها (جدید)
  • به اشتراک گذاری تصاویر
  • به اشتراک گذاری ویدئو ها
  • اضافه شدن منوی مربوط به آخرین ارتباطات (جدید)
  • ارسال فایل از طریق مسنجر
  • ارتباط از طریق چت صوتی
  • ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
  • دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
  • ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
  • سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
  • پوسته های جدید
  • ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
  • ارسال و انتقال فایل تا ۲ گیگا بایت
  • دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
  • دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
  • قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
  • نمایش زیباتر Statue ها
  • زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
  • تماس از طریق مسنجر و تلفن
  • قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
  • امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
  • محیط کاربری بسیار جذاب
  • سرعت بالا در برقراری ارتباط
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
  • و …

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه نهایی مسنجر محبوب Yahoo Messenger11 , 5 , 0 , 228 Final یاهو مسنجر جدید نهایی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Internet Download Manager 6.11 beta Build 2 Final +NEW patch : نسخه نهایی نرم افزار دانلود منیجر محبوب idm عرضه شد.شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

دانلود پرسرعت با Internet Download Manager 6.10 Beta

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 6.11 beta Build 2 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار 
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7 
- و ...

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0 : یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی بنر است که شما توسط آن و با استفاده از افکت های مختلف و امکانات قدرتمند آن می توانید بنرهای زیبایی طراحی کنید. حتی می توانید بنر های فلش منحصر به فردی را بدون نیاز به مهارت در زبان برنامه نویسی Flash و با استفاده از ابزار کامل آن تهیه کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و دارای عناصر مختلفی برای کمک به شما در ساخت بنرهای جذاب است. کاربران می توانند از انعطاف فرمت خروجی Banner Designer Pro مانند HTML, GIF, JPEG, SWF و غیره نیز به خوبی بهره ببرند.

نرم افزار طراحی حرفه ای بنر با WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0

 امکانات نرم افزار Banner Designer Pro :
 - قالب های حرفه ای بنر : Flash Banner Designer دارای مجموعه ای شامل بیش از 300 قالب جذاب بنر است که می توانند اولین قدم در ساخت بنر باشند.
 - چندین بنر می توانند در الگویی خاص روی وبسایت نمایش داده شوند. URL های معین نیز می توانند در جایی که می خواهید کاربر منتقل شود، نمایش داده شده و بعد از کلیک روی عکس اجرا می شوند.
 - گزینه های پس زمینه متحرک به همراه بیش از 50 پس زمینه انیمیشن. شما می توانید آنها را روی سایزهای مختلف بنر در نسخه های ثابت مانند JPEG, BMP, PNG, TIFF, GIF انتخاب کنید. همچنین شما می توانید بکگراند متحرک در فرمت SWF نیز در نرم افزار وارد کنید.
 - انتخاب سایز بنر : شما می توانید از 17 سایز بنر موجود که برای طراحی شما مناسب است، یکی را انتخاب کنید.
 - ترکیب چندین بنر و زمان بندی و تعیین سایز آنها برای نمایش.
 - اضافه کردن متن به بنر.
 - مجموعه عظیمی از 4000 نشانه در 37 دسته مختلف مانند تجارت، غذا، سلامتی و ...
 - انتخاب افکت های سایه، Outline، شفافیت و افکت های برجسته کردن در بنر.
 - امکان شکل دادن به بکگراند در انواع چهارگوش، بیضی، لوزی، شش گوش، هشت گوش، ستاره ای، نیم دایره و ...
 - فیلتر جلوه های ویژه مانند Grey Scale، Invert،Edge و ... روی انواع متن، عکس، نشانه و شکل.
 - آپلود بنر در وبسایت های FTP.
 - کار بر روی چندین بنر به صورت همزمان.
 - ساخت قالب و ذخیره آنها برای استفاده های بعدی.
 - ارسال بنر از طریق ایمیل.
 - برش، چرخش و برگرداندن آبجکت های بنر.
 - امکانات بزرگنمایی، خط کشی یا شبکه بندی.
 - انتشار در فرمت های HTML, GIF, JPEG, SWF.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , چند رسانه ای , نرم افزارهای کاربردی , سایر , گرافیک , طراحی , طراحی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی حرفه ای بنر با WebSmartz Banner Designer Pro 5 , 1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mozilla Firefox 12 Beta5 : نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب و آتشین فایرفوکس عرضه شد.Firefox 12 دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی این مرورگر می باشد. در این نسخه آپدیت های جدیدی به نرم افزار اضافه شده است. هر 6 هفته یک نسخه جدید از نرم افزار ساخته می شود که یک سری از مشکلات نرم افزار در آنها از بین می رود.
کنترل های رسانه ای جدید برای فایل های ویدئو و صوتی HTML5 : در این نسخه از نرم افزار ، کنترل های رسانه ای جدیدی برای پلیر داخلی فایل های صوتی و تصویری در این مرورگر وجود دارد. این دکمه ها نه تنها دارای ظاهری بهتر هستند بلکه دکمه های جدید و امکانات بهتری مانند قابلیت نمایش تمام صفحه به آن اضافه شده است.
ابزار بهینه شده برای برنامه نویس ها : در نهایت Mozilla ابزار کدنویسی را در نسخه جدید فایرفاکس 12 توسعه داد. 85 بهینه سازی در این زمینه انجام شده است. البته تغییرات خیلی بزرگی به چشم نمی خورد اما مجموعه ابزاری مانند Page Inspector، Scratchpad و Style Editor در این نسخه کاملا بهینه سازی شده اند.
همانطور که گفته شده، بیشتری تغییرات قابل اشاه در مورد کنترل اجرای فایل های ویدئویی HTML5 می باشد. همچنین کاربران ویندوز دیگر پنجره Account Control security را در حین آپدیت مرورگر مشاهده نخواهند کرد. وقتی کاربران در حین اولین نصب، اجازه آپدیت را به نرم افزار می دهند، دیگر آپدیت های بعدی اعلام نمی شوند. این روند بهینه شده آپدیت در Firefox 12 ، کار کاربران را ساده تر کرده است.

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5 ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com