عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

DFX v10.137 + keygen : جدیدترین نسخه از نرم افزار مشهور و پرطرفدار dfx برای ویندوز مدیا پلیر.همه شما حتما این نرم افزار را می شناسید.نرم افزاری که صدای اسپیکر شما رو به چندین برابر تبدیل میکنه و خروجی های ساب و تیونر رو جدا میکنه و صدایی فوق العاده بلندتر و رساتر پخش میکنه.پلاگینی قدرتمند برای تنظیم صدای ویندوز مدیا پلیر.با نصب این برنامه که برای ویندوز مدیا پلیر میباشد به راحتی میتوانید صدای خروجی از اسپیکر و هدفن خودتون رو تنظیم کنید و یا با یک دکمه صدای رساتر و فوق العاده زیادتر از توان اسپیکر را داشته باشید و صدایی 3d رو تجربه کنید.دانلود کنید این پلاگین قدرتمند چندگانه صوتی را با لینک مستقیم از همین سایت.

صدایی مدیریت شده و عالی با DFX v10.137

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ویرایشگر صدا , نرم افزارهای کاربردی , ابزارهای مفید , سایر , ,
:: برچسب‌ها: صدایی مدیریت شده و عالی با DFX v10 , 137 ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 MAGIX Music Maker MX Premium 18.0.3 : نرم افزار MAGIX Music Maker ابزاریست بسیار کارآمد برای ساخت موزیک هایی حرفه ای همراه با قابلیت ویرایش موزیک. این نرم افزار که از محیط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد، تمامی فرمت های رایج موجود را شناسایی کرده و قادر است تا با بهترین کیفیت ممکن فایل های صوتی را ذخیره نماید. تنها با اندکی حوصله می توان با استفاده از این نرم افزار زیباترین صداها را با داشتن کیفیت فوق العاده تولید کرد به طوری که شنونده به هیچ وجه متوجه استفاده از نرم افزار به جای آلت موسیقی نشود. صدها افکت مختلف در این نرم افزار در نظر گرفته شده که کاربر یا به نوعی تدوینگر صوت می تواند به سادگی از آن ها برای زیباتر شدن صدای تولیدی استفاده نماید. استفاده از MAGIX Music Maker  بسیار آسان است و به راحتی هرکاربری می تواند از نرم افزار استفاده نماید. آنچه در این ابزار اهمیت فراوانی دارد ، وجود بیش از 3500 صدای حرفه ای است که می تواند یک  هدیه بسیار مناسب برای هرکاربری به حساب آید. قابلیت ضبط صدا با کیفیت های مختلف در این ابزار وجود دارد.

ساخت و ویرایش موزیک با MAGIX Music Maker MX Premium 18.0.3

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Music Maker MX Premium 18.0.3:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب 
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- قابلیت تنظیم کیفیت
- استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی موزیک ها
- قابلیت ساخت موزیک 
- وجود صدها افکت صوتی
- بیش از 3500 موزیک و صدای آماده
- قابلیت ویرایش موزیک ها به صورت کاملا حرفه ای 
- قابلیت ضبط صدا
- قابلیت رایت به صورت سی دی صوتی
- قابلیت پشتیبانی و ویرایش فرمت MIDI
-  افکت های جدید اضافه شده به نرم افزار ( جدید )
- بیش از 3500 کلیپ صوتی کوتاه ( جدید )
- اکولایزر 4 باند ( جدید )
- میکسر بسیاری حرفه ای در نرم افزار
- قابلیت Remix کردن موزیک ها
- قابلیت ارسال به سایت Youtube
- قابلیت دریافت از سیستم های صوتی قابل حمل
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 
- و ...


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , تبدیل صدا , ویرایشگر صدا , ويرايشگر صوت , ,
:: برچسب‌ها: ساخت و ویرایش موزیک با MAGIX Music Maker MX Premium 18 , 0 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Free Studio Manager در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید. سایت دانلودها این نرم افزار بی نظیر و فوق العاده را به شما پیشنهاد می کند.

 

Free Studio 5.1.0 نرم افزار چند رسانه اي كامل با نام Free Studio 5.1.0

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , تبدیل ویدیو , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: به اشتراك گذاشتن ويدئو , تبديل فرمت هاي تصويري , تبديل فرمت هاي صوتي , تبديل كننده , دانلود Free Studio 5 , 1 , 0 , دانلود برنامه Free Studio 5 , 1 , 0 , دانلود نرم افزار Free Studio 5 , 1 , 0 , فيلم برداري از صفحه ويندوز , فیلم برداری از صفحه دسکتاپ , نرم افزار شبيه جت آوديو , ويرايش گر مالتي مديا , پلير همه فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 این بار در سایت دانلود ها برای اولین بار در سایت های فارسی زبان نرم افزاری فوق حرفه ای در زمینه ساخت موسیقی برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نام این نرم افزار شگفت انگیز Dance eJay 7 می باشد که شما با کمک افکت های بی نظیر و نمونه های آماده به راحتی و به طور فوق حرفه ای قادر به ساخت موسیقی تکنو خواهید شد . این نرم افزار قابلیت ساخت انواع آهنگهای الکترونیک و تکنو با قابلیت های ویژه را دارا می باشد . مطمئن باشید شما با این نرم افزار می توانید به یک دی جی حرفه ای تبدیل شوید . از نقاط قابل توجه این نرم افزار این است که شما می توانید صدای خود را به این برنامه وارد کنید و از صدای خود در ساخت آهنگ ها استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ دارا بودن تعداد بسیار زیاد کلیپ‌های صوتی آماده ، تعداد بسیار یاد افکت های بی نظیر ، کارگاههای مختلف جهت اعمال تغییرات دلخواه ، ضبط صدا به صورت دیجیتالی، ذخیره آهنگهای ساخته شده با فرمتهای استاندارد ، شبیه سازی آلات الکتریکی گوناگون جهت ساخت موزیک و … اشاره نمود . اگر شما از آن دسته افراد علاقه مند به موسیقی و ساخت آهنگ هستید ، این نرم افزار شگفت انگیز را از دست ندهید . سایت دانلود ها دریافت این نرم افزار فوق حرفه ای را به شما پیشنهاد می نماید .

 

 Dance eJay 7 ساخت موسیقی با نرم افزار فوق حرفه ای و شگفت انگیز  Dance eJay 7

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین نرم افزار Dj , بهترین نرم افزار ساخت آهنگ , بهترین نرم افزار ساخت موسیقی , حرفه ای ترین نرم افزار موسیقی , دانلود Dance eJay 7 , دانلود رایگان نرم افزار Dance eJay 7 , دانلود نرم افزار ساخت آهنگ , دانلود نسخه کامل Dance eJay 7 , ساخت موسیقی تکنو , نرم افزار حرفه ای Dj , نرم افزار ساخت آهنگ , نرم افزار س ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Total Recorder 8.1 Build 3980

Total Recorder نام نرم افزاری است حرفه ای که به منظور ضبط صدا و ویدیو طراحی گردیده است و با استفاده از امکانات فراوان خود به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و صدای های ضبط شده خود را به گونه ای که می خواهید ویرایش کنید . برای ضبط صدا می توانید از راه های گوناگونی نظیر اتصال میکروفن به کامپیوتر ، استفقاده از کارت صدا و ورودی هایی که به دستگاه های خروجی وصل شده و همچنین ذخیره موزیک های آنلاین که فقط قابل گوش کردن هستند ، استفاده نمایید . Total Recorder توابع گوناگونی در زمینه ضبط ، تبدیل ، ویرایش و حتی پردازش صدا را در اختیار شما قرار می دهد . به وسیله افزونه ی ویدیو نیز شما می توانید صدای خود را بر روی ویدیو های مورد نظرتان ترکیب نمایید . پس از پایان ضبط صدای خود می توانید آن را در فرمت های مشهوری مانند WMA, MP3, FLAC یا Ogg ذخیره نمایید . در بر داشتن افزونه های قدرتمندی نظیر آنالیز طیف و اکولایز گرافیکی ، میکس دیجتال ، مرمت صدا و بهبودی یافتن گفتار می تواند به شما کمک های بسیاری در ویرایش صداهای ضبط شده تان کند .


حجم : ۵٫۱۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

DJ Studio Pro

آیا به دنبال نرم افزاری می گردید تا به سادگی کارهای میکس موزیک را انجام دهید ؟ DJ Studio Pro نام نرم افزاری در همین زمینه است که با استفاده از آن می توانید بسیاری از کارهای ابتدایی و حرفه ای میکس موزیک هایتان را انجام دهید . این برنامه با در اختیار داشتن یک پلیر داخلی حرفه ای ، تنظیم بیت و تکست را به صورت خودکار برایتان انجام خواهد داد . به وسیله این نرم افزار می توانید فرمت فایلهای صوتی تان را به سایر فرمت ها تبدیل کنید . تنها کافیست تا فایل مورد نظر را به محیط برنامه کشیده و فرمت خروجی آن را انتخاب کنید . انجام برخی دیگر از کارهای مدیریت فایلهای صوتی نظیر افزودن و یا حذف کاور و نیز تغییر تگ های آنها ، از سایر ویژگی های این نرم افزار به شمار می روند . با DJ Studio Pro می توانید دیسک های صوتی بسازید ، تمامی فرمت ها را ویرایش کرده و با افزودن افکت های مختلف نظیر fade in و fade out آنها را زیبا تر کنید .همچنین با این برنامه می توانید بخش های دلخواه خود را از یک فایل صوتی جدا کرده و آن را به صورت جداگانه ذخیره نمایید .

 

 

 

حجم : ۲۱٫۱۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Cool Record Edit Deluxe

امروزه افراد بسیاری رویای خوانندگی را در سرخود می پرورانند و همیشه یکی از مشکلات موجود ، استودیوی ضبط بوده است . اما آیا شما تا به حال به این فکر افتاده اید تا با استفاده از کامپیوتر خود یک استودیوی ضبط حرفه ای راه اندازی کنید ؟ Cool Record Edit Deluxe نام نرم افزاری است که به این خواسته شما به بهترین گونه ممکن پاسخ خواهد داد . با این برنامه می توانید صدای تمامی ورودی و خروجی های کامپیوتر خود را با بالاترین کیفیت ممکن ضبط کنید . میکروفن و کارت صدا دو سخت افزار مهمی هستند که در ضبط صدا به وسیله کامپیوتر بیشترین استفاده را دارند و پشتیبانی کامل Cool Record Edit Deluxe از این دو به شما در برآورده کردن آرزوهایتان کمک خواهد نمود . این نرم افزار همچنین قادر است صداهای پخش شده به وسیله پلیرهای CD و DVD و نیز امواج رادویی AM و FM را به سادگی ذخیره نماید . محیط کاربر پسند و زیبای این برنامه به شما در استفاده سریع ، آسان و کامل از ابزارهای موجود کمک بسیاری خواهد نمود .

 

 

 

حجم : ۱۹٫۹۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

MP3 Remix

MP3 Remix نام یک پلاگین میکس بسیار جالب می باشد که با نصب بر روی نرم افزارهای Windows Media Player و Winamp ،‌ موزیک های جدید گوشنوازی می سازد که با گوش دادن به آنها قطعا لذت فراوانی خواهد برد . ویژگی مهم این برنامه میکس کردن موزیک ها به صورت لحظه ای می باشد و بدین گونه است که با پخش کردن هر آهنگ ، می توانید تنظیمات دلخواه را که پس از نصب پلاگین به پخش کننده موزیک شما افزوده می شود ، انتخاب کرده تا از شنیدن خروجی اش که همان صدای جالب ساخته شده می باشد لذت ببرید . با  MP3 Remix می توانید به صورت همزمان از چندین عنصر مختلف نظیر استفاده کرده تا صدای دلخواه خود را ایجاد نمایید . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان ذخیره صداهای در حال پخشی است که شما زحمت میکس آن را کشیده اید . بنابراین قادر خواهید بود تا آثار خود را به سادگی یک کلیک کردن ذخیره نموده و هر گاه خواستید آنها را بازپخش نمایید . در اختیار داشتن بیش از ۳۲۰ افکت مختلف برای میکس کردن صدها ، قطعا گستره ی وسیعی را برای انتخاب شما فراهم خواهد آورد .

 

 

حجم : ۷٫۰۲ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

CBL Electronics E-Mix Pro Edition

آیا تا به حال به فکر میکس کردن موزیک افتاده اید ؟ آیا گمان برده اید که انجام این کار بسیار دشوار است ؟ آیا نرم افزاری با حجم کم و کاربری آسان برای میکس موسیقی پیدا نکرده اید ؟ اگر اینچنین است به شما پیشنهاد میکنیم که نرم افزار CBL Electronics E-Mix Pro Edition را حتی برای یک بار امتحان کنید . این برنامه می تواند یک وسیله ی مناسب برای DJ ها و عاشقان میکس آهنگ باشد که با در اختیار داشتن محیطی کاربرپسند و با چیدن حرفه ای ابزارهای گوناگون در کنار یکدیگر ، می تواند به سادگی خواسته های آنها را انجام دهد . از میان قابلیت های موجود در این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های مشهور MP3 ، MP4 ، M4A ، WMA ، Ogg ، پشتیبانی از Direct show ، در اختیار داشتن پلیر داخلی ، ساخت لیست پخش ، اکولایزر ، میکسر ، ضبط صدا و افزودن افکت های مختلف اشاره نمود .

 

برای کرک کردن این نرم افزار کافیست تا پس از خارج کردن از حالت فشرده ، فایل موجود در پوشه Crack را در محل نصب برنامه با فایل اصلی جایگزین کرده و آن را اجرا نمایید . سپس به قسمت فعال سازی ( Register ) رفته با فیلد های درخواستی را پر کنید ( نیازی به درست بودن آنها نمی باشد ) .

حجم : ۱۸٫۳۱ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Power.Audio.Editor

Power Audio Editor نرم افزاری است کامل که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش دیجیتال فایلهای صوتی را در خود گنجانده است . با استفاده از این برنامه قدرتمند می توانید کارهایی نظیر ضبط صدا ، ویرایش ، آنالیز و افزودن افکت های مختلف را به سادگی انجام دهید . نحوه طراحی این برنامه به گونه ای است که آماتورترین کاربرها نیز با کمی خلاقیت می تواند از آن بهره لازم را ببرد . آیا قصد تبدیل موزیک مورد نظر خود به سایر فرمت ها را دارید ؟ آیا فایل صوتی شما دارای یکی از فرمت های MP3 ، WMA ، WAV ، Ogg می باشد و شما می خواهد که آن را عوض کنید ؟
نیازی نیست تا به دنبال نرم افزاری دیگر برای جوابگویی به این خواسته ی خود باشید چرا که تبدیل فرمت ، یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار Power Audio Editor می باشد که توانایی انجام آن را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد .

 

از این برنامه می توانید برای ضبط موزیک ، صدای خود و یا هر صدای دیگری استفاده کنید ، فایلهای صوتی که در فرمت های مختلف قرار دارند به داخل برنامه وارد نموده ، پخش کنید و با استفاده از ابزارهای مختلف ویرایشی ، تغییرات لازم را بر روی آنها انجام دهید . آیا می خواهید قسمت مورد نظر خود را از یک فایل صوتی جدا کرده ویا قسمتی را به آن اضافه کنید ؟ تنها کافیست تا از ابزارهای Cut ، Copy و Past استفاده نمایید تا قسمت های مورد نظر را برش داده و یا بچسبانید .

 

 

حجم : ۹٫۸۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com