مدیر ایرانی مایکروسافت به گوگل رفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 316
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 354
بازدید ماه : 19005
بازدید کل : 296431
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 مدیر ایرانی مایکروسافت به گوگل رفت
مدیر ارشد ایرانی شرکت مایکروسافت در بخش تولیدات و تیم توسعه موتور جستجوی بینگ پس از هفت و نیم سال فعالیت این شرکت را ترک کرده و به گوگل پیوست.

 

ساناز اهری جوانترین مدیر تولید شرکت مایکروسافت پس از هفت سال و نیم فعالیت در این شرکت، مایکروسافت را رها کرده و به شرکت رقیب یعنی گوگل ملحق شد.                         

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، ساناز اهری جوانترین مدیر تولید شرکت مایکروسافت پس از هفت سال و نیم فعالیت در این شرکت، مایکروسافت را رها کرده و به شرکت رقیب یعنی گوگل ملحق شد.

آخرین مسئولیت او در مایکروسافت مدیریت برنامه های موتور جستجوی بینگ بوده و زیر نظر "برایان مک دنالد" معاون مدیریت موتور جستجوی بینگ فعالیت می کرده است.

وی پس از ترک مایکروسافت و پیوستن به گوگل وظیفه مدیریت تبلیغات محصولات گوگل را در سیاتل و شمال غرب اقیانوس آرام را به عهده گرفته است.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اهری در زمان مسئولیت خود در مایکروسافت، یکی از تاثیرگذارترین افراد در بالا بردن کیفیت و پیشرفت جستجو در این شرکت به شمار می رفت. وی همچنین یکی از ارشد ترین اعضای تیم تولید در دوره توسعه و راه اندازی موتور جستجوی بینگ بوده است.
 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ايراني ها در گوگل ايراني هاي مايكروسافت ايراني هاي موفق دنيا جدايي ساناز اهري از مايكروسافت ساناز اهري ساناز اهري مدير مايكروسافت ساناز اهري مدير موفق گوگل مدير ايراني گوگل مديريت مايكروسافت با يك ايراني مديريت گول با يك ايراني ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com