اینترنت ملی فرهنگی "پاک" هفته دولت راه اندازی می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 645
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 683
بازدید ماه : 19334
بازدید کل : 296760
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

خبرگزاری مهر: معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته اینترنت ملی فرهنگی "پاک" هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در زنجان، اعتبار تخصیص یافته به این طرح را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 500 نقطه کشور به اینترنت ملی پاک متصل می شود.

وی با اشاره به اینکه اینترنت ملی پاک با همکاری معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری انجام شده است، ادامه داد: در حال حاضر اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای راه اندازی این شبکه ملی در نظر گرفته شده است.

فداکار راه اندازی اینترنت ملی فرهنگی پاک را به عنوان یک سیاست مهم در وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی دانست و افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته اینترنت ملی پاک به مرور زمان در استانها و شهرهای کشور راه اندازی خواهد شد.

معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش شبکه اینترنت فرهنگی پاک در توسعه استفاده از دانش روز و استفاده از رسانه های دیجیتال ضروری دانست و گفت: توسعه این شبکه میتواند به ارایه خدمات بهینه و مطلوب کاربران و جامعه هدف منتهی شود.
 
 فداکار روند موجود در حوزه اعتبارات برای بخشش هنرمندان را مطلوب  ودر حد نیاز این قشر ندانست و گفت: اگر چه در طول دو سال اخیر، میزان حمایت از هنرمندان افزایش چشمگیری داشته است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آل، راه زیادی در پیش داریم.

معاون اداری و مالی وزارت ارشاد اسلامی افزود: اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌جاری بیش از 30 درصد افزایش داشته است که بخشی از این اعتبارات صرف حمایت از انجمن‌های فرهنگی و هنری در استان‌ها می‌شود.

 فداکار با بیان اینکه این اعتبارات از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها به انجمن‌های فعال تزریق می‌شود افزود: متأسفانه این اعتبارات اندک است و برای رسیدن به نقطه مطلوب در جهت حمایت از انجمن‌های فرهنگی و هنری، به بودجه بیشتری نیاز داریم.



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت ملی , اینترنت پاك ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com