حمله هکرها به سازمان سیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

فارس به نقل از آسوشيتدپرس نوشت: "گروه امنيتي لولز " كه اين هفته به سيستم كامپيوتري مجلس سناي آمريكا حمله كرده بود، روز گذشته در شبكه اجتماعي توييتر اعلام كرد سايت "سي‌ آي اي " را از كار انداخته است.

بر اساس اين گزارش، حمله به سايت "سيا " چند ساعت پس از راه‌اندازي خط تلفني ويژه اين گروه براي دريافت نام سازمان‌هاي موردنظر طرفداران براي هك شدن، رخ داد.

"گروه امنيتي لولز " در ماههاي اخير با حمله به سايت‌هاي "سوني "، "نينتندو "، چند شبكه تلويزيوني آمريكا و سايت سناي آمريكا مشهور شد.

انتشار خبر حمله به سايت سازمان سيا در حالي رخ داد كه دسترسي به سايت سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (سيا) در عصر چهارشنبه به راحتي امكانپذير نبود.

"ماري هارف "، سخنگوي سيا گفته است اين سازمان در حال بررسي گزارش هاي منتشر شده در اينباره است.

گروه امنيتي لولز روز چهارشنبه از طرفدارانش خواست در تماس تلفني با يك خط ويژه اعلام كنند به هك كدام سايت‌ها علاقه دارند و شماره تلفن مورد نظر به ايالت اوهايو در آمريكا تعلق دارد ولي پيام ضبط شده بر آن با لهجه غليظ فرانسوي است.

بر اساس اين گزارش، اين حملات با ايجاد ترافيك بالا، حجم زيادي از منابع سرويس‌دهنده و پهناي باند شبكه را اشغال يا به نوعي درگير رسيدگي به تقاضاهاي بي‌مورد مي‌كند و اين تقاضاها تا جايي‌كه دستگاه سرويس‌دهنده را از كار بياندازد، ادامه پيدا مي‌كند.

هكرهاي فعال در امور سياسي و اجتماعي معمولا از اين نوع حمله براي هدف قرار دادن سايت هايي كه برخلاف منافع شهروندان يا آزادي بيان فعاليت مي كنند، استفاده مي كنند.

در ماه هاي گذشته هكرهاي گروه "انانيمس " و گروه امنيتي "لولز " در اين زمينه فعاليت‌هاي پر سر و صدايي داشته‌اند.


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: هکر , سیا , CIA , توييتر , سي‌ آي اي ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com