قالب بسیار زیبای روباه سیاه برای میهن بلاگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

قالب بسیار زیبا و مشکی روباه سیاه برای میهن بلاگ.برای کسانی که دوستدار زیبایی هستند. قالبی که مدتها چشم همگان را گرفت.بعد از ساخت دو قالب بسیار زیبای ویستا و قالب عاشقانه ماندانا اینبار قالب زیبای روباه سیاه را برای شما ساختیم.قالبی اثتثنایی با سرعت لود بسیار بالا.ترکیبی از کد نویسی های میهن بلاگ 3 و 4 .این قالب از تگ های div نوشته شده و تک تک و جداگانه صفحات باز میشوند و همینطور استفاده از عکسهای کم حجم باعث لود شدن بسیار سریع صفحات میشود.دارای انواع امکانات مانند وضعیت مدیر در یاهو,مدیاپلیر,آمار کامل بازدید کنندگان,محل لوگو,rss ,نظرسنجی,لینکدونی متحرک,لوگو دونی متحرک و... قالبی بسیار زیبا و مشکی برای کسانی که دوست دارند یک قالب رویایی زیبا برای وبلاگ خودشان در میهن بلاگ داشته باشند.قالبی گرانقیمت و بسیار پرطرفدار که برای دریافت این قالب بسیار نامه داشتیم.هم اکنون دانلود کنید.تقدیم به کاربران میهن بلاگ.

برای استفاده پس از دانلود فایل از پوشه blackfox فایل blackfox.html را در نوت پد باز کنید و تمام کدها را کپی کنید و در محل کد تعویض قالب در میهن بلاگ پیس کنید. همینطور برای راحتی شما فایل لوگوی این وبلاگ را به صورت آماده و بدون نوشته برای شما قرار دادیم تا اگر خواستید میتوانید خودتان ویرایشش کنید و جایگزین لوگوی سایت کنید.

توجه: اخیرا کسانی این قالبها را با نام خودشان به ثبت میرسانند که مطمعن باشید هیچ تغییر اساسی نمیتوانند جز در چند مورد انجام دهند چون این کدها جوری نوشته شده که از سرور ما استفاده میکند و همینطور بعضی عکسها که با کوچکترین تغییری قالب به هم می ریزد.پس لطفا کپی رایت را رعایت کنید.

www.deltafoxy.com

 

Download:50 kb

نمونه قالب وبلاگ


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: قالب بسیار زیبای روباه سیاه برای میهن بلاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com