دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Binary Domain 2012 با کرک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 609
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 647
بازدید ماه : 19298
بازدید کل : 296724
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Binary Domain 2012 : بازي bd يک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسياري از بازي هاي موجود در بازار مي توانيد مشاهده کنيد، اما المان هايي در اين بازي وجود دارند که باعث شده اين عنوان داراي قسمت هايي باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زيادي به بازي Vanquish دارد. البته اين شباهت به اين دليل است که در هر دوي اين بازي ها تفکر ژاپني موج مي زند و اين موضوع يعني اينکه مبارزه با موجوداتي بسيار بزرگ و عجيب و غريب حتماً در بازي قرار دارد. اما BD يک روند اکشن بسيار خوب را پيش روي شما قرار مي دهد. اکشن بازي شامل مبارزه با ربات هاي مختلف و Boss Fightهايي مي شود که مانند آن را در کمتر بازي اي مي توانيد مشاهده کنيد. در طول بازي هميشه، هم گروهي شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. يکي از قسمت هاي جالب توجه بازي اين است که اگر ميکروفن داشته باشيد، مي توانيد ديالوگ هاي خاصي را که براي دستور دادن هم تيمي هايتان است را بيان کنيد.

داستان Binary Domain يکي از روياهاي ديرينه انسان ها را به واقعيت تبديل کرده که در آن بشر موفق به ساخت ربات هايي شده که ظاهري همانند انسان ها دارند و حتي توانايي درک احساس نيز به آن ها داده شده است. ربات هايي که حتي خودشان نيز فکر مي کنند که يک انسان واقعي هستند و مانند ساير انسان ها براي خودشان زندگي دارند و در مقام هاي مختلف فعاليت مي کنند. اما اتفاقي مرموز باعث مي شوند که اين جريان به يک بحران غير قابل تصور براي نسل بشر تبديل شود. دولت آمريکا براي اينکه بتواند جلوي اين تهديد را بگيرد، گروهي را راهي ژاپن مي کند.
ژاپن جايي است که خالق اين ربات هاي بسيار پيشرفته در آنجا زندگي مي کند، اما تنها تصويري که از او موجود است، مربوط به ?? سال پيش از اين اتفاقات مي شود. بازيکنان در نقش اين گروه حرفه اي که در قبال گرفتن پول، مأموريت هاي مختلفي را انجام مي دهند، راهي ژاپن مي شوند تا راه حل مبارزه با اين ربات ها را پيدا کنند و پرده از راز اين ماجرا بردارند. داستان بازي، گر چه در نگاه اول کليشه اي است، اما رفته رفته بازيکنان را جذب خودش مي کند. اتفاقات جالبي در بازي رخ مي دهند که همه چيز را بسيار هيجان انگيز مي کنند. تيم سازنده اين بازي، همانند سري بازي هاي Yakuza داستان بسيار خوبي را براي اين عنوان خلق کرده اند که باعث شده بازي کشش بسيار بالايي در جذب بازيکنان داشته باشد.

دانلود با حجم فشرده 3.7 گيگابايت و فرمت iso نسخه کم حجم blackbox از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپيوتر بازي اکشن Binary Domain 2012 با کرک

حداقل سيستم مورد نياز :
 
OS : Windows XP/Vista/7
CPU : Intel Core 2 Duo @ 2.66 GHz or AMD equivalent
RAM : 2GB RAM (XP)/3GB RAM (Windows 7 / Vista)
Graphic : NVIDIA GeForce GT220 (512MB) / ATI Radeon HD 2600 XT (512MB)
HDD : 8 GB Free

 

دانلود لينک مستقيم:

PART1   PART2   PART3   PART4   PART5   PART6

Password: www.deltafoxy.com

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی Binary Domain 2012 , دانلود بازیBinary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازی Binary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Binary Domain 2012 , دانلود لینک مستقیم بازی Binary Domain 2012 , دانلود مدیافایر بازیBinary Domain 2012 , دانلود نسخه RELOADED بازی Binary Domain 2012 , دانلود نسخه بلک باکس با ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com