دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن استراتژیک Toy Soldiers 2012 با کرک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 740
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 778
بازدید ماه : 19429
بازدید کل : 296855
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Toy Soldiers 2012 : عنوانی که می خواهیم کمی از آن بگوییم، عنوانی است که در نمایشگاه توکیو خیلی ها آن را دوست داشتند و حتی توانست نظر آنهایی را که طرفدار بازی های Tower Defense Games نیستند را هم به سوی خود جلب کند. بازی ای که در آن کلی سرباز جنگی، هواپیما و خلبان های هواپیماهای جنگنده وجود دارند. اما فکر نکنید این بازی مثل تمام بازی های سبک تیراندازی جنگی دیگر است، چون تمام موجودات Toy Soldiers اسباب بازی هستند.

این اسباب بازی های جنگنده می توانند از اسلحه های قوی و پیشرفته استفاده کرده و برای جنگ های خود استراتژی نظامی در نظر بگیرند و از کلی توپ، تانک و مسلسل هم استفاده کنند. سازندگان برای بازی 50 ارگان (Unit) را در 2 ارتش بزرگ، 5 نقشه بزرگ که روند کلی جنگ ها از روی آنها مشخص می شود و کلی آپشن برای بخش چند نفره طراحی کرده اند. سربازها را هم به دو سبک Own Control و سوم-شخص می توان هدایت کرد. این بازی به شما نقش فعال تری را نسبت به بیشتر بازی های Tower Defense می دهد.
شما می توانید خلبان هواپیماهای جنگنده یا کشتی های پرنده را باشید یا تانک برانید و فرماندهی گروه های مختلف را عهده دار شوید.. در کل این عنوان به خوبی از عهده تلفیق یک بازی در سبک چند نفره با   جلوه های بصری کلاسیک بر آمده است. ما هم به شما پیشنهاد می کنیم که وقایع تاریخی را که در دنیای اسباب بازی ها اتفاق می افتد، با آن جلوه های بصری منحصر به فردش در Toy Soldiers از دست ندهید.

دانلود با حجم 1.5 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف skidrow فقط در دلتافوکس!

دانلود بازی اکشن استراتژیک Toy Soldiers 2012 با کرک

 

دانلود لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3

Password: www.deltafoxy.com

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازیToy Soldiers 2012 , دانلود بازیBinary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازیToy Soldiers 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازیToy Soldiers 2012 , دانلود لینک مستقیم بازیToy Soldiers 2012 , دانلود مدیافایر بازیBinary Domain 2012 , دانلود نسخه RELOADED بازیToy Soldiers 2012 , دانلود نسخه بلک باکس بازی هو ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com