دانلود نسخه کامپیوتر بازی Syndicate 2012 با کرک دانلود نسخه کامپیوتر بازی Syndicate 2012 با کرک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 689
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 727
بازدید ماه : 19378
بازدید کل : 296804
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

   Syndicate 2012 : بازی Syndicate توسط استودیوهای Starbreeze ساخته شده است و بازسازی سری اصلی آن است که توسط ullfrog Productions ساخته میشده است. این بازی چیزی بیشتر از یک بازی اول شخص تیز اندازی می باشد. شما می توانید آنها را یک بازی اول شخص تیر اندازی علمی تخیلی بنامید. Syndicate دارای یک حالت بازی 4 نفره همکاری می باشد که هیجان آن را چند برابر می کند. خط داستانی این بازی در زمان آینده رخ می دهد، جایی که شما رئیس یک اتحادیه هستید. با نیروهای cyborg خود می توانید مکان های زیادی را تسخیر کنید و تحقیقات بیشتری برای ساخت سلاح های حرفه ای انجام دهید.

ماجرای این بازی در سال 2069 رخ می دهد ، جایی که هیچ دولتی وجود ندارد. جهان از هم گسیخته است و مناطق مختلفی شکل گرفته اند که توسط گروه های بزرگ و شناخته شده ای کنترل می شود. این گروه های به نام اتحادیه های (Syndicate ها ) شناخته می شوند. هر چیزی در این دنیا به صورت دیجیتالی کنترل می شود، حتی زندگی انسان ها. دیگر هیچ دستگاه دیجیتالی نیاز نیست تا افراد بتوانند به اطلاعات و تکنولوژی دسترسی داشته باشند. تمامی این اتصالات می تواند توسط یک چیپ در درون مغز قرار داده شوند.
هر اتحادیه دارای یک چیپ بسیار پر قدرت می باشد تا نیروی بیشتری داشته و محدوده بیشتری را در دست داشته باشند. آنها اسلحه های کشنده و مخربی در اختیار دارند که می توانند توسط آنها ماشین های دیجیتال کشتار در سیاره زمین را بسازند. در این بین ، Eurocorp یکی از شرکت های عظیم است و شما آخرین مامور آن هستید. اسم شما Miles Kilo است و قصد دارید کنترل اتفاقات را در دست بگیرید و به انتقام از آن شرکت قیام کنید.
شرکت Electronic Arts این بازی را برای پلتفورم های مختلفی مانند ویندوز ، PS3 و Xbox 360 آماده کرده است. این بازی نه تنها دارای گیم پلی منحصر به فردیست بلکه دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار خاصی می باشد. یکی از افکت های جالب آن ، افکت پاشیدن خود ، سر بریدن ، دریده شدن بدن و خرد شدن استخوان ها می باشد.

دانلود با حجم 7.1 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف 3dm از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی Syndicate 2012 با کرک

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo E4600 2.4GHz or Athlon 64 X2 4600
Video Card: GeForce 8800 GS or Radeon HD 4650 1GB
Memory: 2 GB
OS: Win Xp
HDD Space: 12 GB



دانلود لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3 

PART4   PART5   PART6

PART7   PART8   PART9   PART10


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com