بازی اکشن و داستانی Alan Wake 2012 با کرک skidrow


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 438
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 476
بازدید ماه : 19127
بازدید کل : 296553
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Alan Wake 2012 : بازی انحصاری alan wake که مخصوص xbox بود از انحصار شکست و برای کامپیوتر عرضه شد.یک بازی رایانه‌ای است که توسط شرکت فنلاندی سازنده مکس پین یعنی رمدی انترتیمنت ساخته شده است.این بازی یک بازی دلهره‌آور است.آلن ویک یک نویسنده می‌باشد که رمان‌هایی در سبک ترسناک می‌نویسد و رمان‌هایش بسیار پرفروش نیز هستند. آلیس نامزد آلن ویک است. از زمانی که آلن با آلیس آشنا می‌شود، خواب‌های عجیبی به سراغ او می‌آیند. آلن می‌فهمد که این خواب‌ها بسیار شبیه به همان داستانی است که خودش در کتاب اولش نوشته است. آلن دچار مرض بی‌خوابی مزمن می‌شود.

نامزدش آلیس که این اوضاع را می‌بینید، به آلن پیشنهاد می‌کند که برای مدتی از کار فاصله گرفته و به کلینیک درمانی که در کنار شهر زیبای برایت فالز واقع شده برود. آن‌ها در نزدیکی شهر تصادف می‌کنند( آلیس راننده بوده). وقتی آلن به هوش می‌آید، همسرش را پیدا نمی‌کند. او به طرز عجیبی ناپدید شده است.
در ابتدای بازی آلن ویک به همان کلینیک درمانی می‌رود تا بلکه درمانی برای بیماری‌اش پیدا کند. این کلینیک در نزدیکی شهر کوچک برایت فالز واقع شده و از سر و صدا و شلوغی‌های شهر دور است. آلن در کلینیک دوره‌های درمانی را گذرانده و بیماری‌اش بهبود میابد. او دوباره می‌تواند بخوابد. آلن در کلینیک زنی مرموز را می‌بینید که بسیار به نامزدش آلیس شبیه است. به یکباره، دوباره خواب‌های عجیب او باز می‌گردند و این بار در قالب کابوس‌های وحشتناک.
آلن ویک دوباره شروع به نوشتن می‌کند. این بار او کتاب جدیدی را شروع می‌کند که بر پایه همان کابوس‌ها نوشته می‌شود. در این میان واقعه‌ای بسیار بسیار مرموز و وحشتناک رخ می‌دهد!
شهر برایت فالز شروع به تغییرات چندش‌آوری می‌کند و این تغییرات بسیار شبیه به کتاب جدید آلن ویک هستند. گویی نوشته‌های آلن به حقیقت تبدیل می‌شوند! آلن با یک کلت و چراغ قوه باید از جان خود محافظت کند و بفهمد که چه اتفاقی در حال وقوع می‌باشد.

دانلود با حجم 7.4 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف skidrow فقط در دلتافوکس!

بازی اکشن و داستانی Alan Wake 2012 با کرک skidrow

دانلود لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3   PART4

PART5   PART6   PART7   PART8

PART9   PART10   PART11   PART12


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com