لذت تماشای فیلم با CyberLink PowerDVD 12.0.1312.54 Ultra


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 18846
بازدید کل : 296272
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 CyberLink PowerDVD 12.0.1312.54 Ultra : یکی از قدرتمندترین پلیرهای دنیا می باشد که تجربه مشاهده فیلم شما را تغییر خواهد داد. اجرای دیسک های بلو – ری ، دی وی دی ها ، فایل های ویدئویی ، موزیک و با تازگی امکان اجرای عکس ها از ویژگی های این نرم افزار حرفه ای می باشد. می توانید با اتصال به دستگاه دیجیتال خود و کامپیوتر به همراه نرم افزارهای جدید برای آیفون و آیپد و گوشی های اندروید، این نرم افزار را از راه دور کنترل کنید. PowerDVD می تواند اطلاعات را از دستگاه هوشمند شما، سرورهای DLNA یا سرورهای ابری دریافت کرده و روی کامپیوتر منتقل می کند. استفاده از تکنولوژی TrueTheater در افزایش کیفیت تصویر فیلم به شدت موثر خواهد بود.

برای دانلود و دیدن امکانات کامل این پلیر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

لذت تماشای فیلم با CyberLink PowerDVD 12.0.1312.54 Ultra

DOWNLOAD 110 MB

 

امکانات :
1-    اجرای هر نوع فیلم، ویدئو ، عکس و موزیک :
-    اجرای دیسک های Blu-Ray و فیلم های 3 بعدی بلو – ری با پشتیبانی از شتاب دهنده های cpu/gpu برای اجرای با کیفیت
-    لغزش سریع برای جستجو بین سحنه های فیلم برای مشاهده دی وی دی
-    پشتیبانی از فرمت های ویدئویی محدود و بیشتر فرمت فایل های ویدئویی شامل MKV (H.264), FLV (H.264), WTV, 3GP, 3G2
-    اجرای عکس ها در اسلایدشو .بدین ترتیب می توانید از عکس های ذخیره شده در کامپیوتر، گوشی هوشمند ، سرور DLNA یا آلبوم های فیس بوک و فلیکر لذت ببرید.
-    بهترین نرم افزار اجرای موزیک که قابلیت مدیریت و اجرای مجموعه های موزیک از طریق کتابخانه موزیک ویندوز 7 را دارد
2-    تکنولوژی TrueTheater® :
-    بهترین کیفیت برای اجرای تمامی رسانه ها مانند اجرای فایل های ویدئویی از روی کامپیوتر ، از روی شبکه و یا از یوتیوب. PowerDVD کیفیت اجرای HD را برای شما فراهم می کند.
-    اجرای فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی با انتخاب  Truetheater 3D برای دی وی دی ها ، ویدئوها و عکس ها تا این تکنولوژی به آنها عمق ببخشد
-    مناسب برای اجرای ویدئوهای خانوادگی ، حذف لرزش ویدئوها، حذف نویز و بهینه سازی نور و جزئیات تصویر
3-    لذت بردن از PowerDVD به همراه دستگاه های هوشمند :
-    PowerDVD Remote راهی جدید برای لذت بردت از رسانه های دیجیتال است
-    دستگاه هوشمند خود را روشن کنید و توسط آن ، PowerDVD را به عنوان یک پلیر فیلم های بلو – ری ، دی وی دی ، ویدئو، موزیک یا عکس ، تنها با فشار انگشت از راه دور کنترل کنید.
-    اجرای رسانه از روی دستگا ها به PowerDVD : با استفاده از PowerDVD Remote می توانید به سادگی تمامی رسانه ها را از روی گوشی به کامپیوتر ذخیره و مشاهده کنید، این کار بدون سیم و تنها از طریق شبکه خانگی انجام می شود.
-    پشتیبانی از دستگاه های Apple و اندروید شامل Apple iPhone ، iPad ، iPod Touch و گوشی ها و تبلت های اندروید
4-    اجرای ویدئو از یوتیوب، فیس بوک و فلیکر :
-    مشاهده ویدئو از یوتیوب، دسترسی ساده به ویدئوها ، ویدئوهای محبوب ، مشترک ها و پیش پرده های فیلم از یوتیوب. آپلود ویدئوها به صورت مستقیم از PowerDVD
-    دسترسی به عکس ها از فیس بوک و فلیکر و اجرای آن ها از به صورت اسلایدشو. گذاشتن نظر روی عکس ها و دانلود آنها روی کامپیوتر
-    دریافت اطلاعات فیلم ها از MoovieLive : دسترسب به اطلاعات فیلمی که آن را مشاهده می کنید، دادن امتیاز به آن و بازبینی موضوع آن و امکان جمع آوری فیلم های محبوب
5-    PowerDVD To-Go :
-    MediaEspresso به شما در تبدیل و انتقال رسانه ها از طریق کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل کمک می کند
-    تشخیص هوشمند و همگام سازی مستقیم : MediaEspresso به صورت خودکار ، فرمت صحیح را برای گوشی های هوشمند، کنسول های بازی و دیگر پلیرها ، انتخاب می کند.
-    تبدیل سریع فرمت رسانه ها با پشتیبانی از شتاب دهنده های cpu/gpu برای تبدیل سریع ویدئوها
-    اجرای فیلم های بلو – ری ، فیلم های 3 بعدی بلو – ری ، ویدئوها ، عکس ها ، موزیک و غیره. PowerDVD گزینه ای مناسب برای اجرای تمامی رسانه هایی که در کامپیوتر شما ذخیره شده اند، رسانه های آنلاین و یا از طریق دیگر دستگاه ها می باشد.
6-    اجرای قدرتمند فیلم های DVD و بلو – ری :
-    PowerDVD فیلم های شما را به صورت بسیار روان و با استفاده از تکنولوژی های بهینه سازی cpu/gpu مانند پردازشگرهای نسل دوم Inter Core ، AMD و NVIDIA اجرا می کند. استفاده از تمام قدرت گرافیکی سخت افزارها باعث اجرای با کیفیت تر و روان تر فیلم ها می باشد.
-    لزرنده سریع و جدید برای جستجو بین صحنه های فیلم برای مشاهده فیلم های DVD
-    اجرای فیلم های 3 بعدی بلو –ری با بهترین کیفیت توسط PowerDVD ممکن خواهد بود. بدین ترتیب عمق عکس و تصویری بسیار زیبا را روی صفحه نمایش خود خواهید داشت.
-    حالت نمایش سینمایی در PowerDVD دارای یک رابط کاربری کاملا 3 بعدی برای عنوان های 3 بعدی می باشد
-    اجرای قدرتمند صوت با نهایت کیفیت و پشتیبانی از HDMI 1.4 و HD از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.
7-    پشتیبانی از اجرای محدوده وسیعی از فیلم ها :
-    PowerDVD یکی از بهترین پلیرها برای مشاهده ویدئوهای HD روی کامپیوتر می باشد. شما می توانید انواع فرمت ها مانند فرمت AVCHD که از طریق دوربین دیجیتال خود ضبط کرده اید یا فایل های MKV و FLV که دانلود کرده اید را به نهایت کیفیت اجرا کنید.
-    مشاهده عکس ها به صورت اسلایدشو : ویژگی جدید PowerDVD اجرای عکس ها می باشد که چیزی بیشتر از یک نمایش گر است. شما نه تنها می توانید عکس های ذخیره شده در کامپیوتر ، دستگاه های هشومند یا سرورهای DLNA را مشاهده کنید بلکه می توانید عکس های Facebook و Flickr را نیز به راحتی اجرا کنید.
-    اگر شما یکی از طرفداران اسلایدشوهای انیمیشن هستید ، می توانید تنها با یک کلیک از عکس های خود اسلایدشوهای دو بعدی و سه بعدی تهیه کنید.
-    پشتیبانی از کتابخانه موزیک ویندوز 7 و رده بندی موزیک ها بر اساس عنوان، آلبوم، هنرمند، سبک ، زمان و سایز از دیگر امکانات PowerDVD می باشد. شما می توانید از ترک های موسیقی خود با استفاده از ساخت Playlist بسیار بیشتر از پیش لذت ببرید. یا اگر تمایل داشتید می توانید موزیک پس زمینه ای برای مرور عکس ها انتخاب کنید.


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: پخش ویدیو , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com