عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 559
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 597
بازدید ماه : 19248
بازدید کل : 296674
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

دانلود دو بسته امنيتي Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2010 


بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است.
نسخه 2011 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني است كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دو بسته امنيتي Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2011 ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

مقابله با حملات و تهديدات اينترنتي تروجان ها با Anti-Trojan Elite


تروجان يك فايل جاسوسي ميباشد كه توسط هكر با توجه به نياز به اطلاعاتي كه ميخواهد به دست بياورد براي قرباني فرستاده ميشود. كه نوع بسيار مهمي از تحديدهاي اينترنتي ميباشد. پس با ماهيت مشخص تروجان را نمي توان ويروس برشمرد. هكر ها بر اساس نيازهاي خود به اطلاعات قرباني كه ميتواند پسورد ايميل،آيدي شخص،اكانت اينترنتي،نام و پسورد رايانه شما و ... ميباشد تروجان خود را آماده سازي ميكند. اين تروجان ها از كجا وارد سيستم ما ميشود و ممكن است چه مشكلاتي براي رايانه ما بوجود آوردند. شايد براي شما پيش آمده باشد كه در چت لينك هايي براي شما فرستاده شود اين آدرس اينترنتي هاي مشكوك كه اصولا هكر ها براي نفوذ به رايانه شما ارسال ميكنند حاوي كدهاي مخربي ميباشد كه با كيك كردن بر روي لينك و رفت به آدرس

اينترنتي

ممكن است فايلهاي مخرب بر روي سيستم شما نصب شود. اين تروجان ها با ارسال فايلهاي آلوده بر روي سيستم قرباني شروع به كار ميكند و به صورت مخفيانه به فعاليت خود ادامه ميدهد و اطلاعات شما را براي هكر ارسال ميكند. به خاطر ماهيت ويژه اين تروجان ها ممكن است آنتي ويروس شما قادر به شناسايي بعضي از اين تروجان ها نباشد و شما بايد براي آنتي ويروس خود مكملي از نرم افزارهايي كه در اين ضمينه مورد استفاده ميباشند نصب نماييد.

نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite

يكي از بهترين نرم افزار هاي موجود براي مقابله با تهديدات اينترنتي مي باشد. و شما را در مقابل حمله انواع تروجان ها بيمه مي نماييد. نرم افزار قدرتمند Anti-Trojan Elite با دیوار امنیتی قدرتمند خود سد محكمي در برابر حملات اينترنتي مي باشد و با موتور قدرتمند خود با سرعت بسيار بالا تمامي رايانه شما را كنترل كرده و اقدام به حذف

نرم افزارهاي

مخرب و تروجانهاي احتمالي مي نمايد و با داشتن سيستم كنترل مدام رايانه و تحت نظر گرفتن حركات مشكوك و نرم افزارهاي در حال اجرا مانع اجراي فايلهاي آلوده و ورود تروجان ها و نصب آن بر روي رايانه ميشود.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Anti-Trojan Elite v5.2.9:

- جستجوي بسيار سريع و دقيق و از بين برون فايلهاي آلوده


- قابليت به روز رساني سريع بانك اطلاعاتي نرم افزار يه صورت اتوماتيك


- کنترل و نظارت دائم بر تمام نقاط حساس و آسیب پذیر


- پاك سازي سيستم از هر گونه فايل مخرب و آلوده و مقابله با انواع تروجانها


- شناسایی کرم های اینترنتی و فايلهاي مخرب اينترنتي


- قابليت شناسائي انواع و اقسام Trojans, Dialers, Malware, Browser hijackers و...


- محیط کاربری بسیار ساده در عین جذابیت


- جلوگیری از انتشار ابزارها و برنامه های جاسوسی


- قابلیت کنترل محتویات فایل های فشرده مانند RAR ،ZIP  و...


- دارای پایگاه داده ای قدرتمند و کامل به منظور شناسایی تمامی ویروس ها


- نظارت بر پروسه های در حال اجرای سیستم


- استفاده از جدیدترین متدها و روش های برای شناسایی فایل های مخرب


- جلوگیری از نصب و اجرای نرم افزارهای مشکوک و آلوده به جاسوس افزارها


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز

محبوب 7


- و ...

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

ScanSpyware 3.9.2.1 : برنامه های جاسوسی ،Spy Ware ها و تولبار هایی كه بصورت اتوماتیك و بدون كسب اجازه شما بر روی كامپیوتر شما نصب میشن ، سرعت ارتباط شما با اینترنت رو كاهش میدن و همیشه و همه جا مزاحم هستند.این برنامه ها معمولا در زمان های مورد نظر یه سری پنجره تبلیغاتی باز میكنن و اونها رو به خورد شما میدن.همچنین این گونه برنامه ها ، برای برنامه های هم نوع خود كارت دعوت میفرستن و محیط رو برای نصب و فعالیت دیگر مزاحم ها هم آماده میكنن!!همون طور كه میدونید این برنامه برای امنیت سیستم خطر آفرین هست و معمولا كلی اطلاعات نرم افزاری ، سخت افزاری و . . . رو برای سازندگان خودشون میفرستن.برای همین باید همیشه آماده و مجهز باشید و جلوی این گونه برنامه های مخرب رو بگیرید.Scan SpyWare  برنامه ای هست كه بعد از اجرا سیستم شما رو اسكن میكنه و تمام موارد مشكوكی رو كه قادر به شناسایی هست رو براتون لیست میكنه.شما هم بدون هیچ دردسری میتونید از شر اونها خلاص بشید.اگه مشتری دائم اینترنت هستید ، حتما باید از یه همچین برنامه ای هم استفاده كنید تا كلاه سرتون نره!

پاکسازی کامل کرمها و جاسوسهای اینترنتی با ScanSpyware 3.9.2.1

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

The Cleaner 2011 7.2.0.3511 PREACTIVATED : نسخه جدید و اکتیو شده نرم افزار معروف ضد جاسوسی cleaner.نام نرم افزاری حرفه ای در ضمینه امنیت سیستم شما میباشد که مانع ورود هرگونه فایلهای جاسوسی به سیستم شما می شود.این نرم افزار تمام سیستم شما را جستجو میکند و هرگونه فایهای جاسوسی و spywar رو از سیستم شمات به طور کامل پاکسازی میکند.

The Cleaner 2011 7.2.0.3511 PREACTIVATED | 35.8 MB

نرم افزار ضد جاسوسی The Cleaner 2011 7.2.0.3511 PREACTIVATED

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Spy Emergency 7.0.195.0 : نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و ... نیز به سیستم جلوگیری می نماید که لیست کامل برنامه های مخربی که این برنامه با آن ها به مقابله می پردازد به شرح زیر می باشد:

Spyware,Adware,Malware,Homepage hijackers,Remote administration tools,ActiveX Components,Dialers,Scumware,Keyloggers,Trojans,Data mining software,Toolbars,Tracking cookies,Browser Hijackers/BHO's,Worms

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- پشتیبانی از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox و Opera
- قابلیت جستجو در حافظه اصلی سیستم
- قابلیت جستجو در رجیستری و یافتن کلید های مربوط به نرم افزارها جاسوسی شناخته شده و پاکسازی آن ها
- قابلیت استفاده از برنامه به صورت خط فرمان
- چک کردن کوکی هایی که در سیستم شما در حال فعالیت هستند
- دارای قسمت اصلی کنترل نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی
- جلوگیری از ورود فایل هایی که قصد عملیات دزدی ( hijacking ) را دارند.
- قابلیت به روز رسانی خودکار پایگاه داده های نرم افزار
- شناسایی malware های کشف شده
- پشتیابی از عملیات زمان بندی در نرم افزار برای اعمال وظایف مختلف در برنامه
- پشتیبانی از فایل هایی که توسط UPX و ASPack پک شده اند
- دارای پوسته های زیبا و متنوع برای زیبا سازی برنامه با توجه به سلیقه کاربر
 و ... .


Spy Emergency 7.0.195.0

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]


Spyware Doctor 6.1.0.457 With Anti-virus :نسخه جدید نرم افزار ضد جاسوسی دکتر اینبار همراه با آنتی ویروس!!

برنامه ای برای محافظت سه گانه سیستم از اسپای ویر برای مسدود نمودن بلادرنگ تهدیدات اینترنتی با قابلیت سیستم اسکن پیشرفته و مصونیت در برابر عفونت تهدیدات اینترنتی. Spyware Doctor برنده چندین جایزه ابزار حذف کننده اسپای ویر برای شناسایی , حذف و محافظت سیستم از هزاران اسپای ویر مخفی , تبلیغات خود باز شو , تروجان ها , ثبت کننده های صفحه کلید , جاسوس ها , تهدیدات ردیاب کننده سیستم , محافظت از حریم و خلوت خصوصی شما و عادات کامپیوتری ازچشمان کنجکاو , فضول و متجاوزان واقعی با کمک Spyware Doctor. برنامه های آنتی ویروس و دیوار آتش به طور کامل نمی توانند از سیستم شما در برابر اکثریت اسپای ویر و تهدیدات اینترنتی محافظت نمایند. زیرا اسپای ویر ها عموما همراه با دانلود نرم افزارها و ضمائم ایمیل ها یا انتقال از شبکه ها به صورت یک نرم افزار قانونی و مشروع بر روی سیستم شما ظاهر می شود. اما اسپای ویر پس از نصب بدون کمک یک برنامه حذف کننده اسپای ویر مانند Spyware Doctor تقریبا غیر ممکن برای شناسایی و حذف می شود. Spyware Doctor شامل ابزارهای Spyware & Adware Scanner Keylogger , Guard Popup , Blocker Phishing , Protector Real Time , Protection Browser , Guard Spyware Cookie , Guard Malware و Immunizer می باشد.


ویژگی های برنامه:
- قابلیت ابزار محافظ سایت (آنتی فیشینگ)
- قابلیت ابزار قدرتمند مصونیت برای یک وبگردی امن
- قابلیت ابزار محافظ فرایند برای محافظت از فرایندهای بدخواه از اجرا بر روی کامپیوتر
- قابلیت ابزار محافظ Startup برای کنترل و حذف فایل های بداندیش که در هنگام Startup ویندوز اجازه اجرای خودکار به روی سیستم را می دهند
- به روز شدن دوره ای برنامه ضد جاسوسی برای شناسایی و محافظت بر ضد تهدیدات اینترنتی جدید
- قابلیت زمان بندی برنامه برای زمان بندی Quick Scan, Full Scan یا Smart Update at specified times و intervals.
- شناسایی و حذف تهدیدات اینترنتی شامل اسپای ویر , تبلیغات خود باز شو , سارقان مرورگرهای اینترنتی , تروجان ها, ثبت کننده های صفحه کلید , شماره گیرهای خودکار و کوکی های ردیاب

Spyware Doctor 6.1.0.457 With Anti virus

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Panda Internet Security 2009 Build 14.00 Final:جدیدترین و نسخه نهایی بسته امنیتی اینترنت سیکوریتی پاندا 2009 .حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و ... از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید. این مجموعه شامل :
- Antivirus
- AntiSpyware
- AntiPhishing
- Firewall
- Identity Protect
- Backup
- TruPrevent®
- AntiSpam
- Parental Control
- TotalScan Pro می باشد.

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.623 : نرم افزاری همه کاره و قدرتمند برای جلوگیری از هرگونه جاسوسی و ورود ویروس به سیستم شما.Spyware Doctor  نام نرم افزاری می باشد که کاربران ه کمک آن قادر خواهند بود تا از سیستم های خود در مقابل نرم افزارهای جاسوسی محافظت نمایند. این نرم افزار با کمک ابزارهای مختلف حفاظتی و نظارتی قادر به کاربران این امکان را می دهند تا با قدرت کامل بر سیستم خود در زمینه های امنیتی و ضد جاسوسی کنترل و نظارت داشته باشند. این نرم افزار با نظارت بر فایل های موجود در سیستم ، پروسه های موجود در حافظه اصلی ، ارتباطات اینترنتی و ... . این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی PC Tools Software می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند.

 

قابل نصب بر روی دو سیستم 32 و 64 بیتی!

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نابودی نرم افزارهای جاسوسی موجود بر روی سیستم
- حفاظت از سیستم در مقابل برنامه های جاسوسی مخرب
- کنترل و نظارت همیشگی بر فایل های سیستم
- کنترل ارتباطات اینترنتی و ایجاد موانع برای
 و ...

ضد ویروس و جاسوسی قدرتمند Spyware Doctor with AntiVirus 2011 8.0.0.623

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Secure Disc Creator

حفاظت از اطلاعات در برخی موارد امری بسیار حیاتی تلقی می شود چرا که با دسترسی فرد یا افرادی به داده های شما می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی گردد . با استفاده از نرم افزار GiliSoft Secure Disc Creator می توان دیسک های رمزگذاری شده و یا محافظت شده به وسیله پسورد ساخت و دسترسی به اطلاعات را به صورت کاملا خصوصی در آورد . این برنامه با پشتیبانی از اکثر نرم افزارهای رایت به شما کمک می کند تا دیسک های پرتابل رمزگذاری شده بسازید و طعم واقعی امنیت را بچشید ! در ادامه به برخی از از ویژگی های کلیدی GiliSoft Secure Disc Creator می پردازیم .

محافظت به وسیله پسورد :
Secure Disc Creator با در اختیار داشتن ابزار های قدرتمند منحصر به فردش این توانایی را به شما می دهد تا دیسک های
CD و DVD خود را به صورت کاملا محافظت شده به وسیله پسورد رایت کنید .

امنیت کامل در حفظ اطلاعات شما :
تنها کافیست تا فایلها ، پوشه ها و یا اسناد مورد نظرتان را درون درایو CD و DVD قرار دهید ، آنگاه می بینید که GiliSoft Secure Disc Creator چگونه از آنها به طور کامل و در محیطی ایمن محافظت می کند .

آرامش خاطر :
آیا همیشه نگران این بوده اید که اطلاعات شخصی و یا محرمانه ی تان در اختیار افراد غیر قرار گیرد و هیچ راهی برای مقابله با آن پیدا نکرده اید ؟ استفاده از این
نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی آرامش خاطر را دوباره لمس کنید !

قابل حمل :
یکی از ویژگی های کلیدی
برنامه ی پیش رو ، قابل حمل بودن آن می باشد و بدین معنی است که هر گاه نیاز باشد تا اطلاعات رمزگذاری شده را باز کنید ، نیازی به نصب دوباره نرم افزار Secure Disc Creator نخواهید داشت و به سادگی دسترسی به آنها برایتان فراهم خواهد گردید .

ساخت ایمیج ISO
GiliSoft Secure Disc Creator قادر است تا از دیسک های CD و DVD
ایمیج های استاندارد با فرمت ISO تهیه کند .

درایو مجازی :
این نرم افزار می تواند با ساخت یک درایو مجازی ، ایمیج های مختلف تهیه شده از دیسکها از جمله ISO را بدون نیاز به رایت کردن ، برای شما باز کند .

محبط کاربر پسند :
یکی دیگر از ویژگی های اساسی این
برنامه محیط کاربر پسند آن می باشد . برای استفاده تنها کارهای مورد نیاز برای انجام ، نصب و اجرای نرم افزار می باشد . با وجود در اختیار داشتن ابزارهای قدرتمند برای رمزگذاری ، هیچ گونه اطلاعات اضافی از کاربر برای انجام پروسه درخواست نخواهد شد .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Wondershare Time Freeze

Wondershare Time Freeze نام یک نرم افزار کم حجم اما حرفه ای است که به منظور ایمن نگاه داشتن کامپیوتر ها از شر بد افزاهایی نظیر ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی ، تروجان و … طراحی گردیده است . نحوه کار  نرم افزار این گونه است که با ساخت یک نسخه مجازی از سیستم شما ،‌ تمامی فعالیت هایتان را بر روی آن انتقال می دهد . بدین ترتیب اگر هر مشکلی برای ویندوز شما به وجود آید و یا از سوی هکر ها و بدافزارها مورد حمله قرار گیرید ، تمامی تاثیرات متوجه نسخه مجازی خواهد گشت . با این کار امنیت شما برای گردش در اینترنت و اجرای نرم افزار های مختلف تامین خواهد شد و بی هیچ محدودیتی ، هر کاری که خواستید می توانید با کامپیوترتان انجام دهید !

 

قابلیت های کلیدی Wondershare Time Freeze 2.0.0 :
- داشتن حجم بسیار پایین نسبت به گونه های مشابه
- برای رفتن به سیستم اصلی نیازی به راه اندازی مجدد نخواهد بود و تنها با خروج از نرم افزار این امر میسر خواهد گشت .
- امکان انتقال تنظیمات ذخیره شده در نسخه مجازی به نسخه حقیقی
- راهکاری ایمن برای مقابله با حملات اینترنتی و
ویروس ها
- قابلیت محدود کردن دسترسی به فایلها و فولدرهای مورد نظر شما
- محافظت کامل از فایلها و پوشه های شما در محیطی ایمن
- استفاده کاربری آسان

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com