عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 533
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 571
بازدید ماه : 19222
بازدید کل : 296648
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

FotoWorks XL

FotoWorks XL ابزاری است کامل که برای کاربران خود امکان ویرایش حرفه ای تصاویر را در قالبی ساده فراهم می کند . قرار گرفتن ابزارهای ویرایش در بهترین چیدمان و کاربری آسان آنها باعث گشته است تا هر کاربر آماتوری نیز بتواند آنچه را که در ذهن خود می پروراند بر روی عکس های مورد علاقه خود انجام دهد . اگر شرایط استفاده از نرم افزار های فوق حرفه ای نظیر فتوشاپ و کورل را ندارید ، FotoWorks XL بهترین گزینه برای شما خواهد بود چرا که در اختیار داشتن ویژگی هایی نظیر حجم پایین ( به نسبت برنامه های یاد شده ) و کاربری آسان تمام چیزهایی است که یک کاربر به آنها نیاز دارد .

برخی از امکانات FotoWorks XL v10.0.9 :
– پیش نمایش کردن همزمان تصویر اصلی و ویرایش شده
– امکان تنظیم روشنایی و کنتراست تصاویر
– استفاده از ترمیم کننده رنگ
– قابلیت برطرف کردن قرمزی چشم
– در اختیار داشتن افکت های مختلف نظیر سیاه و سفید
– چرخاندن عکس
– بریدن بخش دلخواه از تصاویر
– تار کردن قسمت مورد نظر
– و …

 

 

حجم : ۱۳٫۳۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: از بین بردن قرمزی چشم در عکس , بریدن بخش مورد نظر از تصاویر , تار کردن تصویر , تنظیم رنگ عکس , تنظیم کنتراست عکس , دانلود نرم افزار , نرم افزار ویرایش عکس , ویرایش تصویر , ویرایشگر عکس , کراپ کردن عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Mytoolsoft Image Resizer

تصاویر دیجیتال همانند عکس های قدیمی که بر روی کاغذ چاپ می شدند دارای محدودیت های اندازه ای نیستند و می توان آنها را به هر سایزی که می خواهید تغییر دهید . مکان استفاده از تصویر عامل بسیار مهمی در سایزی که مورد استفاده قرار می گیرد ، می باشد . به طور مثال برای قرار دادن یک عکس در صفحات اینترنتی می بایست اندازه ی آن را به گونه ای در نظر گرفت که موجب بهم ریختگی قالب سایت یا وبلاگ نگردد .

Mytoolsoft Image Resizer نام نرم افزاری است که برای تغییر سریع سایز و فرمت تصاویر دیجیتال طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید تنها با چند کلیک ساده ، تعداد زیادی از فایلهای مختلف را در خروجی های جدید ذخیره نمایید و آنها را برای ارسال به دوستانتان از طریق ایمیل ، انتشار در وب ، تهیه پرینت و … آماده کنید . کاربری بسیار آسان این نرم افزار د کنار قابلیت های مختلفش باعث گشته است تا هر کاربری اعم از آماتور و حرفه ای بتوانند تمامی نیازهای خود در این زمینه را برطرف سازد . Image Resizer  از فرمت های مشهوری نظیر bmp ، jpg ، jpeg ، gif ، png ، tiff به طور کامل پشتیبانی می کند .

 

 

 

حجم : ۱٫۱۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: : تغییر اندازه تصاویر , تغییر اندازه عکس , تغییر سایز تصاویر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Mytoolsoft Image Resizer 2 , 3 , 1 , عوض کردن اندازه تصاویر , نرم افزار رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

All to Image Converter

همانگونه که می دانید ، فرمت های تصویری به دلیل سهولت در استفاده و به کارگیری از آنها در مکان های مختلف نظیر وب سایت های اینترنتی ، همواره جزء محبوب ترین فرمت ها بوده اند . به طور مثال هیچ گاه در هنگام وبگردی ، مرورگرتان ، برای نمایش یک عکس به شما نصب یک نرم افزار جانبی را پیشنهاد نکرده است ، دقیقا خلاف کاری که برای نمایش فرمت هایی نظیر PDF ، PPT و … شما را به انجام آن مجبور ساخته است . از این رو ممکن است به فکر این افتاده باشید که دامنه ی استفاده از فرمت های دیگر را با تبدیل به فرمت های تصویری گسترش دهید . امروز قصد داریم تا به این رویای شما جامه ی عمل بپوشانیم . Okdo All to Image Converter Professional تمام آن چیزی است که شما نیاز خواهید داشت . با استفاده از این برنامه ی جالب توانایی این را خواهید داشت تا فرمت های بسیاری را به عکس تبدیل کرده و از آنها در وب سایت های اینترنتی ، ایمیل هایتان و … استفاده نمایید . از فرمت های آفیسی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند می توان به doc ، docx ، docm ، xls ، xlsx ، xlsm ، ppt ، pptx ، pptm ، txt ، rtf ، pdf ، htm ، html ، url اشاره نمود . آیا قصد تبدیل فرمت های تصویری jpeg ، jpg ، png ، emf ، wmf ، bmp ، pcx ، jp2 ، j2k ، gif ، tiff ، rle ، tga ، ico را نیز به یکدیگر دارید ؟ هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که این کار نیز از دستان قدرتمند All to Image Converter Professional برخواهد آمد .

 

ویژگی های کلیدی Okdo All to Image Converter Professional 3.8 :
– تهیه خروجی هر فرمت با بالاترین کیفیت ممکن
– انجام پروسه ها به صورت مستقل و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی نظیر Adobe Acrobat
– پشتیبانی از کتاب های PDF رمزگذاری شده
– امکان تبدیل هرصفحه / فریم فرمت های PDF/Tiff/Gif به یک عکس مجزا
– تبدیل چندین چند فایل داری فرمت های مختلف به یک فرمت در آن واحد
– قابلیت تبدیل تمامی صفحات یک فایل PDF تنها به یک تصویر
– امکان تبدیل فایلهای متنی به عکس
– تبدیل فایلهای پاورپوینت به تصاویر متحرک GIF
– قابلیت افزودن واترمارک به تصاویر
– پشتیبانی از حالت شفاف برای فرمت GIF
– پشتیبانی از ویندوز های ۹۸/ME/NT/2000/XP/2003/Vista (x64)/Windows 7
– پرتابل بودن و عدم نیاز به نصب
- و بسیاری دیگر

 

 

حجم : ۵٫۷۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل PDF به JPEG , تبدیل فایلهای PDF به تصویر , تبدیل فرمت های تصویری به یکدیگر , تبدیل پاورپوینت به gif , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Okdo All to Image Converter Professional 3 , 8 , دانلود نرم افزار رایگان , نرم افزار تبدیل آفیس به عکس , نرم افزار تبدیل عکس , نرم افزار پرتابل ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ExifCleaner

آیا می دانستید که هر عکسی که با استفاده از دوربین های دیجیتال تهیه می کنید دارای تگ هایی هستند که به صورت خودکار و با استفاده از دوربین اضافه شده اند ؟ این تگ ها شامل اطلاعاتی درباره تصویر ، عکاس ، محل ، نوع دوربین و … می باشد که ممکن است امنیت و یا حریم شخصی شما را به خطر بیاندازد . اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که عکس هایی را که با دوربین دیجیتال خود گرفته بر روی وبلاگ یا وب سایت شخصی تان آپلود می کنید به استفاده از نرم افزار ExifCleaner نیاز خواهید داشت تا بتوانید در فضای سایبر از امنیتی کامل برخوردار شوید . کار با این برنامه بسیار ساده بوده و به سادگی خواهید توانست یک عکس و یا یک گروه بزرگ از تصاویر مختلف را عاری از هرگونه تگ های اضافی نمایید .

 

 

 

 

حجم : ۷۱۹ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایش عکس , ,
:: برچسب‌ها: تگ ریموور , جذف تگ عکس ها , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار ExifCleaner 1 , 5 , 7 , 104 , دانلود نرم افزار رایگان , نرم افزار ویرایش عکس , نرم افزار پاکسازی تگ تصاویر , نرم افزار پاکسازی تگ عکس , پاک کردن تگ عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com