عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

   آیا به دنبال نرم افزاری حرفه ای برای دیدن عکس های دیجیتال خود می گردید ؟ آیا به یک راه ساده و بی دردسر برای ساخت گالری های تصاویر تحت وب بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی HTML می اندیشید ؟ شاید هم خواسته باشید تصاویر خود را چرخانده ، بریده و یا فرمت آن را به فرمتی جدید تبدیل نمایید بی آنکه اندکی از کیفیت اصلی آن کاسته شود .
BreezeBrowser Pro نام نرم افزاری است که می تواند به تنهایی تمامی کارهای ذکر شده را به سادگی هر چه تمام تر برایتان انجام دهد . محیط کاربرپسند این برنامه نه تنها هیچ گاه شما را از تماشای تصاویرتان خسته نخواهد کرد بلکه در سازماندهی و مدیریت کردن خیل عظیم عکس هایی که بر روی هارددیسک ذخیره شده اند یاری تان خواهد نمود .

ویژگی های کلیدی BreezeBrowser Pro 1.9.7.1 : 
- تبدیل و تغییر اندازه تصاویر دیجیتال به ساده ترین روش ممکن
- ساخت گالری های عکس اینترنتی با قابلیت اضافه کردن واترمارک شما بر روی تصاویر
- تغییر نام دادن گروهی تصاویر موجود در یک فولدر
- چرخاندن تصاویر JPEG بدون کاهش کیفیت
- نمایش عکس ها به صورت اسلایدشو
- و …

BreezeBrowser Pro v1.9.7.1

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Design Resource Pack 2011 : مجموعه ای از گرانترین ابزارهای گرافیکی در یک پک در اختیار شماست.در این پک شما انواع اکشن ها , قلمها , عکسها,فونتهای گرافیکی و.. را در اختیار خواهید داشت. تقدیم به تمامی گرافیست های عزیز.

Design Resource Pack x86/x64/2011 | 293 MB
Contains:
Actions
Brushes
Fonts
Patterns
Photos
 
Design Resource Pack 2011

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

DreamLight Photo Editor

همیشه یکی از کاربردهای اساسی نرم افزارهای گرافیکی ،زیبا تر کردن تصاویر با استفاده از افکت های مختلف بوده است اما اگر شما یک کاربر آماتور باشید قطعا انجام چنین کاری بسیار مشکل و حتی غیرممکن خواهد بود چرا که برای به دست آمدن یک نتیجه ی زیبا می بایست چندین و چند افکت را در کنار یکدیگر استفاده کنید .

DreamLight Photo Editor نام یک نرم افزار زیبا سازی تصاویر می باشد که انجام چندین چند کار دشوار را با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی نظیر فتوشاپ که ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد تنها در یک ثانیه و فقط با یک کلیک برای شما انجام خواهد داد .این برنامه که شامل ۱۲۸ افکت مختلف می باشد ، با دسته بندی کردن آنها ، دسترسی سریع شما به آنها را آسان تر گردانده است . این دسته بندی ها که هر یک شامل ۱۰ زیر شاخه می باشد عبارتند از : فیلتر نقاشی با مداد ، رویایی ، آب و هوا ، تکسچر ، رنگی ، ستاره ای ، هنری ، لبه و شیب .

یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار ، امکان استفاده از چندین افکت به صورت همزمان می باشد . به طور مثال شما می توانید نخست بر روی عکس مورد نظرتان فیلتر رویایی را استفاده کرده و پس از آن به وسیله فیلتر ستاره ، زیبایی آن را دو چندان کنید . بدین ترتیب شما هزاران انتخاب برای ساخت تصاویر جذاب و کاملا اختصاصی خواهید داشت که تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود .

 

 

حجم : ۶٫۷۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: برچسب‌ها: اضافه کردن افکت رویایی به عکس , افزودن افکت به تصاویر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار DreamLight Photo Editor 3 , 94 , زیبا کردن تصاویر بدون نیاز به فتوشاپ , ساخت عکس رویایی , نرم افزار , نرم افزار زیبا سازی عکس , نرم افزار گرافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Picget PhotoShine

حتما شما نیز تا به حال عکس های متفاوتی با دوربین خود تهیه کرده اید که هر یک متناسب با یک فضا و جوی خاص بوده است ؛ تعدادی را از جشن های مختلف نظیر ازدواج و تولد برخی دیگر را از فرزندانتان و بعضی هم عکس های جالبی بوده اند که آنها را شکار کرده اید . اگر می خواهید تا زیبایی عکس های خود را دو چندان کنید می بایست آن ها را درون قاب های جذابی قرار داده تا جلوه ی خاصی پیدا کنند . Picget PhotoShine نام نرم افزاری است که این کار را برای شما انجام خواهد داد . این برنامه با در اختیار داشتن بیش از ۷۰۰ تمپلیت بسیار زیبا و جذاب در ۹ دسته بندی مختلف به شما کمک می کند تا مناسب ترین قاب را برای عکس مورد نظرتان انتخاب کرده تا درون آن قرار دهید .

تنها کافیست تا بدانید که قرار است چه عکسی درون قاب گذاشته شود و تنها با یک کلیک بر روی تمپلیت مورد نظر آن را آماده ذخیره سازی نمایید . اگر شما از کاربران آماتور کمی حرفه ای تر هستید تنظیمات بیشتری برای شما وجود خواهد داشت که به وسیله انها خواهید توانست کارهایی نظیر چرخاندن تصویر ، قدیمی کردن عکس ، تبدیل به سیاه و سفید و تنظیم روشنایی و کنتراست را نیز انجام دهید .

 


حجم : ۲۹٫۴۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

کارت ویزیت گلدار

با توجه به استقبال کاربران از کارت ویزیت های  قرار داده شده در سری های پیشین ، امروز سری پنجم از کارت ویزیت های آماده به صورت وکتور را منتشر می کنیم . این مجموعه که شامل ۶ کارت ویزیت بسیار زیبا می باشد با الگو های فلورال ( گلدار ) طراحی شده اند که جزو پرطرفدار ترین طرح های موجود در حال حاضر می باشند . فرمت این مجموعه نیز همانند نمونه های پیشین EPS می باشد که امکان اجرا نمودن آن در نرم افزارهای ادوبی ایلوستریتور ( قابل ویرایش ) و ادوبی فتوشاپ وجود دارد .

 

 

حجم : ۲۱۳ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: برچسب‌ها: بیزینس کارت , دانلود Business Card , دانلود رایگان کارت ویزیت , دانلود کارت ویزیت , مجموعه کارت ویزیت , کارت ویزیت , کارت ویزیت آماده , کارت ویزیت با فرمت eps , کارت ویزیت فلورال , کارت ویزیت گلدار ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Kristanix Software Button Shop 4.23

شمار سایت ها و وبلاگ ها روز به روز در حال افزایش است و هر وب مستر بنا به سلیقه ی خود از کارهای گرافیکی مختلفی در طراحی وب استفاده می کند . یکی از مهم ترین بخش های هر پایگاه ، دکمه هایی است که صفحه ها را به یکدیگر لینک می کند . یک دکمه ی جذاب می تواند کاربران سایت شما را قسمت هایی که در نظر دارید ، راهنمایی کند . ممکن است شما کار با نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و کورل را بلد باشید اما در اینصورت هم باز صرف به این است که از نرم افزار Kristanix Software Button Shop که برای همین منظور طراحی شده استفاده کنید چرا که نه تنها زمان انجام آن بسیار کوتاه است بلکه هنگامی که هیچ طرحی به ذهنتان برای خلاقیت و ابتکار نمی رسد ، با دارا بودن بیش از ۲۰۰ طرح حرفه ای بهترین گزینه است . اگر شما نیز به کاربران خود اهمیت می دهید و می خواهید تا محصولات ، خدمات و یا مطالب سایت یا وبلاگ تان را به طور ساده تر و با بازدهی بالا تر به آنها بدهید ، استفاده از این برنامه شما را به هدفتان خواهد رساند . نگران درگیر شدن با کدهای برنامه نویسی HTML و جاوا اسکریپت نباشید چرا که با یک کلیک ، دکمه ای که ساخته اید در این خروجی قرار گرفته و همه ی شرایط را برای استفاده از آنها در قالب سایت با وبلاگتان فراهم می سازد .

 

ویژگی های کلیدی Kristanix Software Button Shop 4.23 :
– دربر داشتن تم های اکس پی و ویستا
– ساخت دکمه های شیک و زیبا در کم ترین زمان
– امکان طراحی دکمه های دارای استایل مکینتاش
– در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ تمپلیت گوناگون
– ایجاد دکمه های شیک از تصاویر دلخواه شما
– امکان استفاده از افکت بازتاب نور
– استفاده از افکت های جذابی نظیر سایه ، سیاه و سفبد و …
– قابلیت استفاده از افکت های متحرک
– توانایی تنظیم نمایش های گوناگون بر مبانی حرکات ماوس روی دکمه
– ساخت خودکار کد های اج تی ام ال و جاوا اسکریپت
– ذخیره سازی تصاویر ساخته شده در فرمت های محبوب BMP ، GIF ، JPEG ، PNG ، TIFF ، EXIF ، WMF ، EMF ، ICON
– تنظیم موقعیت متن
– استفاده از آیکون ها در دکمه های شما
– و …

 

 

 

حجم : ۷٫۶۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Kristanix Software Button Shop 4 , 23 , دانلود نرم افزار رایگان , طراحی دکمه برای سایت , طراحی دکمه های جذاب برای سایت , طراحی وب , نرم افزار ساخت دکمه , نرم افزار ساخت دکمه برای وب سایت , نرم افزار ساخت دکمه برای وب لاگ , گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Slideshow XL

به احتمال زیاد تا کنون اسلاید شو ها یا همان آلبوم های عکس دیجیتال را دیده اید و نظر شما را نیز به خود جلب کرده است . بله هنر هم با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی گشته و آلبوم های عکس نیز از آن بی بهره نمانده و خود را به روز کرده اند . اسلایدشو به دلیل استفاده از افکت های زیبا هنگام تعویض تصاویر و همچنین پخش موزیک در پس زمینه نمایش عکس ها همگان را بر آن داشته تا از این پس نه فکر ساخت آلبوم های قدیمی که با دوربین های آنالوگ گرفته می شد بلکه در آرزوی تهیه آلبوم های جدید که ماندگاری بیشتری نسبت به گونه ی پیشین خود دارند ، باشند . اگر بخواهید آلبوم قدیمی عکس های خود را برای دوست یا آشنایی که در مسافتی بسیار دور تر از مکانی که قرار دارید بفرستید ، هم بسیار هزینه بر خواهد بود و هم وقت گیر . اما اگر آلبوم دیجیتال تهیه کرده باشید می توانید به سادگی چند کلیک و وارد کردن آدرس ایمیل تنها در چند ثانیه آن را به افراد زیادی بفرستید ، بدون اتلاف وقت و سرمایه .

Slideshow XL 10.6.0 نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم و به بر شمردن قابلیت هایش که در زمینه ی ساخت اسلاید شو است ، می پردازیم . این برنامه که دارای یکی از آسان ترین محیط های کاربری در بین نرم افزارهای مشابه می باشد به شما کمک می کند تا به سرعت ، آلبوم های دیجیتال خود را با بالاترین کیفیت ساخته تا از خاطره هایتان به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایید . اسلاید شو های ساخته شده هم قابلیت نمایش در کامپیوتر را دارا خواهند بود و هم با ابزار رایتی که طراحان این نرم افزار در آن گنجانده اند امکان نمایش در دستگاه های پخش خانگی را نیز برایتان فراهم می کند . بدین ترتیب هرگاه و هرجا که بخواهید می توانید به تماشای خاطرات تلخ و شیرین گذشته بنشینید .

 

ویژگی های کلیدی Slideshow XL 10.6.0 :
– تهیه اسلاید شوهایی با قابلیت نمایش در کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی
– استفاده از تعداد نامحدودی از تصاویر
– اضافه کردن موزیک به پشت زمینه
– اسکن کردن مستقیم تصاویر شما از دستگاه اسکنر
– وارد کردن تصاویر از هرگونه دوربین دیجیتال
– دارا بودن بیش از ۱۲۵ افکت برای تعویض عکس ها
– قابلیت تهیه پرینت
– ساخت صفحات HTML بدون نیاز به دانش برنامه نویسی برای آپلود و انتشار در اینترنت
– و…

 

 

 

حجم : ۱۵٫۲۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم , آلبوم دیجیتال , آلبوم عکس , اسلاید شو , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Slideshow XL 10 , 6 , 0 , دانلود نرم افزار رایگان , درست کردن آلبوم عکس , درست کردن اسلاید شو , ساخت آلبوم عروسی , ساخت آلبوم عکس دیجیتال , طراحی آلبوم دیجیتال , نرم افزار ساخت آلبوم , نرم افزار ساخت اسلاید شو , پخش موسیقی د ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com