عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 584
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 622
بازدید ماه : 19273
بازدید کل : 296699
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

World Gone Sour : دنیای ترش مزه ها عنوان بازی جدیدی است که شرکت معروف و معتبر Capcom اخیرا منتشر ساخته است.شرکتی که کاری چون رزیدنت اویل را در کارنامه خود دارد.پس مطمئنا ما با یک بازی پر سر و صدا و زیبا طرف هستیم.بازی World Gone Sour روایتی زیبا از دنیای پاستیلی و پاستیلهای ترشی است که تاکنون در هیچ بازی به آن پرداخته نشده است.در این بازی شما در نقش گروهی از پاستیلها درگیر برخی ماجراجویی ها می شوید که دارای تنوع خاصی است و میتواند برای شما سرگرم کننده باشد.ماجراجویی هایی همچون حل معماها و پریدن و جنگ با دشمنان از جمله شیرینیها و همچنین آدامسها.

دانلود با حجم 516 مگابایت در دلتافوکس!

بازی جذاب دنیای ترش مزه ها World Gone Sour

system requirement
Operating system: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Pentium 4 2,0 ??GHz, AMD Athlon XP 2000 +
Memory: 1 GB (XP) / 2GB (Vista / 7)
Video: Nvidia Geforce 6600 or Radeon H1300
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Free hard drive space: 1.2 GB

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Naval War Arctic Circle 2012 : از امتداد سواحل نروژ و بریتانیا و گرینلند و ایسلند تا سواحل آمریکای شمالی در دستان شماست.یک منطقه با مساحت بسیار بالا همراه با جمعیت حدود 35 میلیون نفر در برابر شماست که باید در آن مدیریت کنید.این بازی قابلیت تک نفره همراه با بازی چند نفره و آنلاین را داراست و همچنین بهترین سلاح ها و مخرب ترین بمب ها در اختیار شماست تا همانطور که دوست دارید و علاقه دارید از آن استفاده کنید.جنگهای طولانی و طاقت فرسا جزئی از این بازی مبارزه ای زیباست که شما باید سخت درگیر آن شوید.Naval War Arctic Circle عنوان جدیدترین بازی مدیریتی هوا زمینی است که شرکت معتبر پارادوکس ارائه کرده است گرافیکی عالی همراه با آخرین تغییرات شگرف در گیم پلی بازی از ویژگیهای این عنوان است.

دانلود با حجم 316 مگابایت از دلتافوکس!

بازی Naval War Arctic Circle 2012

پس از دانلود و استخراج فایل setup.bat را اجرا و بازی را نصب نمایید و از دسکتاپ بر روی آیکن بازی کلیک و بازی را اجرا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی:

Windows XP/Vista/7 (32 or 64 bit)
Processor: Intel Core 2 DUO 1.8 Ghz or AMD equivalent
Memory: 2 GB (4 Recommended)
Hard disk space: 2 GB free
Video card: 256 MB GeForce or ATI equivalent Direct X 9.0c or 10 (does not support intergraded graphics card)
Sound: Direct X compatible
Controller support: Keyboard and mouse 
Multiplayer: Single player or 2 players

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Kingdoms Of Amalur Reckoning Legend Of Dead Kel 2012 : اولین پک الحاقی جدید بازی زیبای reckoning عرضه شد.این بازی کامپیوتری در مورد دزدان دریایی است که به دریای Amalur شمالی باز گشته اند. کشف سلاح قدرتمند جدید و پیچ و تاپ در بازی میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند. در این بازی کامپیوتر شما میتوانید هم بصورت تن به تن جنگ کنید و یا شخصیت خود را ساخته و با استفاده از حملات ویژه و دراماتیک و نژاد های مختلف و آیتم های سحر و جادو دشمنان خود را نابود کنید. بازی دارای گیم پلی قدرتمندی است و موتور گرافیکی قدرتمند بازی میتواند بازی کننده را متحیر کنند..

توجه: برای نصب این پک باید نسخه اصلی بازی را نصب داشته باشید..

دانلود با حجم 924مگابایت و فرمت iso از دلتافوکس!

پک الحاقی جدید بازی  Reckoning Legend Of Dead Kel 2012

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Numen Contest of Heroes 2012 : بازی زیبای Numen Contest of Heroes که از سوی کمپانی CinemaX منتشر شده است یک بازی زیبا یونانی است که شما در آن نقش یک قهرمان یونانی را برعهده خواهید داشت، اما به همین سادگی نیست و شما باید با هیولاها و موجودات وحشتناک مقابله کنید. بازی کاملاً سه بعدی (از نظر حرکات دوربین) که بر گرفته از یک افسانه ی یونانی است به پلیر اجازه میدهد تا یکی از نه قهرمان را هدایت کند و از توانایی های آن برای مقابله با موجودات شگفت انگیز استفاده کند. میتوان گفت بازی در یک سبک جدید است و برای بعضی از گیمر ها میتواند جذاب و جدید باشد.

دانلود با حجم 1.6 گیگابایت و فرمت iso با کرک PROPHET از دلتافوکس!

دانلود بازی اکشن Numen Contest of Heroes 2012

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: بازی پرهیجان Coloropus , بازی خاطره انگیز Numen Contestof Heroes , بازی قدیمی Numen Contestof Heroes , تصویر بازی Numen Contestof Heroes , خرید بازی اکشن , خرید بازی گرافیک بالا , بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 London Racer World Challenge : بار دیگر هیجانی دیگر در مسابقات اتوموبیلرانی تور لندن انگلستان! اینبار کوچه های لندن در تسخیر سرعت و مهارت شماست. برانید و در مسابقات برنده شوید و بر اعتبار خود بیفزایید..انواع ماشین های مختلف و معتب جهان در اختیار شماست و میتوانید هر مدلی را میخواهید انتخاب کنید و رقابت کنید البته برای بدست آوردن ماشین های مدل بالاتر باید حتما هر بار مسابقات را پیروز شوید!! از علاقه مندان به بازی های ماسبقه ای دعوت میکنیم این بازی رو که کم حجم نیز میباشد از دست ندند..

دانلود با حجم 512 مگابایت از دلتافوکس!

دانلود بازی مسابقات اتوموبیلرانی لندن London Racer World Challenge

Minimum System Requirements
Operating System: Windows 95/98/2000/ME
Processor: Pentium III running at 800 MHz
Memory: 256 MB of RAM
Video Card: 16 MB DirectX compatible video card
Hard Disk Drive: 700 MB free Hard Disk Space
Sound Card: DirectX compatible
Input: Keyboard and Mouse

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Driver Parallel Lines : بازی Driver Parallel Lines عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2007 میلادی میباشد که در حقیقت بهتر است بگویم یکی از خاطره انگیز ترین بازی های منتشر شده در سال 2007 میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.ناشر و سازنده این بازی گمپانی غول پیکر یوبیسافت میباشد.در ادامه نقدی کوتاه بر این بازی داریم : Driver: Parallel Lines بازی در سبک رانندگی است که توسط Ubisoft Reflections ساخته شده و Ubisoft آن را منتشر کرد. این بازی به طور رسمی در همایش E3 2007 رونمایی شد و زمان انتشار آن برای بسترهای نرم افزاری Mac OS X Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii و سیستم OnLive،  اعلام شد.ویژگی های این بازی :
 -جهان تعاملی و انتخاب های باور نکردنی از 32 روش منحصر به فرد برای به سرانجام رساندن ماموریت ها
 -داستان جذاب در روح هیجان
 -دو شهر کاملا متفاوت -- نیویورک و York'78 York'06.
 -دارای 80 نوع وسیله نقلیه متفاوت

دانلود با حجم 1.8 گیگابایت از دلتافوکس!

دانلود بازی زیبای Driver Parallel Lines

System requirements:
Operating System :Vista /XP
Video Card : 128 MB
Ram : 512 MB RAM
CPU : 2 GHz

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Mafia 2+DLC-Black Box : بازی فوق العاده زیبای مافیا 2 نسخه کم حجم شده blackbox به همراه دو پک الحاقی بازی!Mafia II سری دوم بازی خاطره انگیز و بسیار زیبای برنده جایزه Mafia: The City of Lost Heaven که همگی آنرا با نام “مافیا” می شناسیم، می باشد که درقالب بازی ویدئویی سوم شخص اکشن ماجراجویی با گیم پلی جدید و بسیار مهیج، توسط استودیوی ۲K Czech که پیش از این با نام Illusion Softworks شناخته می شد تهیه و ساخته شده است . 
“Vito ” فرزند یک مهاجر فقیر می باشد، یک آمریکایی ایتالیایی تبار که به تازگی از جنگ جهانی دوم بازگشته است و تلاش می کند تا سهم خود را از “رویای امریکایی ” داشته باشد...داستان بازی در سالهای میانی ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۷ در شهری خیالی با حال و هوای سانفرانسیسکو و نیویورک سیتی و الهام از بخش هایی از شیکاگو و دیترویت ، به نام Empire City که برگرفته از لقب The Empire State برای نیویورک می باشد روی می دهد. نقش اصلی داستان، “Vito ” فرزند یک مهاجر فقیر می باشد، یک آمریکایی ایتالیایی تبار که به تازگی از جنگ جهانی دوم بازگشته است و تلاش می کند تا سهم خود را از “رویای امریکایی ” داشته باشد. او در تلاش برای فرار از زندگی فقیرانه ای که کودکی وی را تباه نموده بود، می باشد و به زودی با طعم قدرت و ثروتی که جنایت سازمان یافته ای به نام مافیا برای او به ارمغان خواهد آورد آشنا خواهد شد که زندگی او را برای همیشه دگرگون می سازد. پیش از این حادثه، اوتنها یک خلافکار جزئی بود که توسط دوست دوران کودکی خود، Joe Barbaro به دنیای مخوف جرائم سازمان یافته مافیا وارد می شود، آن دوبا کمک یکدیگر سعی می کنند تا با شناساندن نام خود به خیابان های شهری سرد و ستمگر، شایستگی خود را به دیگر گانگسترها و تبهکاران ثابت نمایند .

دانلود با حجم 3 گیگابایت و فرمت iso نسخه blackbox از دلتافوکس!

دانلود بازی مافیا 2 Mafia 2-DLC-Black Box

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: برچسب‌ها: DLC-Black Box , خرید بازی اکشن , خرید بازی گرافیک بالا , خرید بازی گرافیکی , خرید بازی ارزون , خرید بازی ارزون جدیدNumen Contestof Heroes , بازیMafia 2-DLC-Black Box , خریدMafia 2-DLC-Black Box , خرید بازیMafia 2-DLC-Black Boxاز دلتافوکس , بازی های کامپیوتریMafia 2-DLC-Black Box , دلتافوکس , خرید پستی بازیMafia 2-DLC-Black Box , خرید آنلاین بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

The Bluecoats - North vs South 2012 : یک بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور در سبک استراتژیک است. هدف شما در این بازی فتح قسمت جنوبی خاک آمریکاست! باید به دشمن حمله کنید و قلعه های دشمن را تسخیر کنید، باید کنترل بندرها را بدست بگیرید و از خطوط راه آهن خود محافظت کنید. در کل می‌توان گفت که مراحل گوناگون و داستان سرگرم کننده این بازی استراتژیک شما را ساعتها پای کامپیوتر میخکوب خواهد کرد.حجم بازی پایین است.حتما دانلود کنید.

دانلود با حجم فقط 48 مگابایت از دلتافوکس!

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: بازی زیبای جنگ شمال با جنوب The Bluecoats - North vs South ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Toki Tori : بازی Toki Tori از روی عروسک محبوب و دوست داشتنی به همین نام ساخته شده است. در این بازی که ترکیبی از بازیهای فکری و ماجرایی است شما باید به جمع آوری تخم‌ مرغ‌ های موجود در هر مرحله با ابزارهای گوناگونی که در اختیارتان قرار داده می‌شود بپردازید.

دانلود با حجم 79 مگابایت از دلتافوکس!

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , كودكانه , ,
:: برچسب‌ها: بازی جذاب و فوق العاده زیبای Toki Tori ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Saving Private Sheep : در بازی کامپیوتری جذاب و زیبای Saving Private Sheep نبرد بین گوسفند و دشمن دیرینه خود یعنی گرگ را تجربه خواهید کرد. گوسفندان با پوشیدن لباس و کلاه جنگی آماده نبرد هستند، اما در این میان برای پیروزی در این نبرد شما باید گوسفندها را که عموما در ارتفاعات بالایی هستند با حذف هوشمندانه بلوک هایی که در زیر آنها وجود دارد بتوانید بر روی زمین انتقال دهید.
توجه داشته باشید که اگر دقت کافی نداشته باشید گوسفندان به دره ها و پرتگاه ها پرتاب می‌شوند. هر گوسفندی را که بتوانید صحیح و سالم از روی موانع بر روی زمین بنشانید مدالی را دریافت می‌کنید و برای پشت سر گذاشتن هر بخش نیز شما باید تعداد مشخصی مدال بدست آورید

دانلود با حجم 47 مگابایت از دلتافوکس!

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: بازی جذاب Saving Private Sheep ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com