عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

Tukanas Hits Generator 1.5 : با کمک این نرم افزار میتوانید از طریق سایتهای بزرگ جهان مانند مایکروسافت و گوگل و یاهو و... به سایت خودتان آمار ترافیک بازدید کننده و هیت بفرستید آن هم بدون تقلب!! با این کار انگار شما از این جستجوگرها بازدید کننده داشته اید و الکسا و حتی خود گوگل هم این هیت ها رو واقعی میپزیند و روی رنک و الکسای سایت شما تاثیر داره.کافیه آدرس سایت خودتان را در قسمت url نرم افزار وارد کنید و start را بزنید. البته این نرم افزار خودش دارای کلی سایت جستجوگر برای هیت دادن میباشد اما باز هم قابلیت افزایش دارد. همینطور دارای اتصال به سایت شما و یا قابلیت لینک دهی به چندین دومین مورد نظر شما. این نرم افزار دارای سریال نامبر میباشد و کرک شده میباشد.اگر میخواهید سایتتان زودتر از همیشه رشد کند و رنک گوگل بگیرید و رتبه الکساتان بالاتر بره دانلود کنید با حجم 4 مگابایت.

Tukanas Hits Generator 1.5 | 4MB

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 1075
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Website Submitter 3.0 : این نرم افزار یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای وبمسترها میباشد. با کمک این نرم افزار میتوانید سایت خودتان را در بیش از 5000 دایکرتوری ثبت نمایید.بله 5 هزار دایرکتوری.360 دایکرتوری فرانسه,200 دایرکتوری اسپانیا,160 دایرکتوری آلمان,460 دایرکتوری رومانی و...دیگر نیاز نیست در اینترنت دنبال دایرکتوری بگردید و سایت خودتان را ثبت کنید نرم افزار موجود شما را به 5 هزار دایرکتوری معرفی میکند و با کمک این نرم افزار میتوانید رتبه گوگل 6 را هم رد کنید.هدیه ای ارزشمند از دلتافوکس به تمامی وبمسترهای عزیز.

Submit your website to 4500+ directories, 500+ article directories and 200 feed sites!
Website Submitter is the easiest semi-automated Web promotion tool. With our software you will never need to search for places to advertise again. Easily submit multiple websites to 4500 directories.
Website Submitter helps with all aspects of search engine and directory submission, such as:
◊ Increasing search engine traffic to your site(s)
◊ Unlimited submissions for your site(s)
◊ Keeping a current list of search engines and directories available to you
◊ Increasing backlinks through directory submissions
◊ Saving you time and effort
◊ Increasing backlinks through directory submissions in regional directories: 360 French directories, 200 Spanish directories, 160 German directories and 470 Romanian directories

Website Submitter 3.0

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: برچسب‌ها: Website Submitter 3 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Site Grinders

Site Grinders نام یک نرم افزار حرفه ای به منظور طراحی صفحات وب می باشد که با استفاده از فتوشاپ در ساخت صفحات استاندارد وب به صورت کاملا گرافیکی ، بر مبنای css و بدون نیاز به کد نویسی حتی یک خط ، شما را یاری می دهد . بدین ترتیب شما قادر خواهید بود تا به سادگی گالری عکس ، اسلاید شو های فلش ، منوهای  جذاب تحت css و بسیاری دیگر را به سادگی هرچه تمام تر بسازید .

طراحی یک سایت دقیقا مشابه با آن چیزی که در فتوشاپ دیده می شود کار بسیار دشواری است و از عهده هرکسی بر نمی آید . فتوشاپ از ابزارهای قدرتمند طراحی برخوردار است و می توان به وسیله ی آن اشکال بسیار زیبایی ساخت اما تنها مشکل آن قرار نگرفتن در کد های تحت وب می باشد .


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

AllWebMenus

AllWebMenus ابزاری است برای ساخت منوهای وب سایت تحت DHTML و جاوا اسکریپت بدون نیاز به دانش طراحی و برنامه نویسی آنها . با این نرم افزار به سادگی امکان ساخت منوی های کشویی و popup که قابلیت اجرا و نمایش در تمامی مرورگر های محبوب نظیر اینترنت اکسپلورر ،‌ فایرفاکس ،‌سافاری ،‌کروم ،‌اپرا و .. را داشته باشند در اختیار دارید . منوی های جاوا اسکریپت می تواند به صورت درختی ساخته شود و نیز با استفاده از آپشن های مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده به صورت کاملا سفارشی درآید . منو های شما می تواند عمودی یا افقی ( منوی کشویی و یا popup ) ساخته شود که قابلیت جابه جا نمودن ، نمایش در حالتی که صفحات به بالا و پایین می روند ( Scrolling ) ، استفاده از انیمیشن های GIF و تنظیم لینک های وب را داشته باشد .

قابلیت های کلیدی :
- ایمپورت کردن منوهای ساخته شده توسط Frontpage به داخل برنامه
- ساخت مستقیم  سایت مپ به طورمنو های تو در تو
- ساخت منو با استفاده از استایل های پیش ساخته و گالری تم
- استفاده از چندین منو در طراحی یک صفحه وب
- استفاده از راههای مختلف و انعطاف پذیری برای تعیین موقعیت منوها
- طراحی هر دو نوع منو های افقی و عمودی
- امکان ساخت ساب منو
- قابلیت استفاده از دستورات جاوا اسکریپت به هنگام کلیک بر روی لینک ها
- و …

 

 

حجم : ۹٫۲ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

SEO

مخفف کلمه ی Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی وب سایت یا وبلاگ برای موتورهای جست و جو می باشد . عوامل مختلفی در کسب رتبه های بالا برای یک سایت در جستجو گر های وب می باشد که هر یک تاثیر خاص خود را دارد . مبنای ایندکس کردن صفحات مختلف لینک های موجود در آنها می باشد و روش کار ربات ها بدین گونه است که با شروع کردن از یک لینک به سایر صفحاتی که یک وب سایت دارد سر زده و آنها را برای نمایش در جست و جو ها ذخیره می کنند . حال اگر در صفحه ای لینکی وجود داشته باشد که ربات های خزنده را به آدرسی اشتباه هدایت کند در حقیقت مانع از انجام سریع کار آنها شده و رتبه ی منفی بدست می آورد . از این رو چک کردن لینک های یک سایت یا وبلاگ برای مدیر آن می بایست اهمیت زیادی داشته باشد چرا که ارسال بازدید کننده از طریق موتور های جستجو به چنین عواملی بستگی دارد .

Web-Link-Validator

Web Link Validator نام یک نرم افزار مفید و کاربری برای وب مستر ها می باشد . با استفاده از این برنامه بسیار جالب می توانید تنها با دادن آدرس یک صفحه از صفحات سایت یا وبلاگ خود کاری را که ربات های خزنده انجام می دهند ، انجام دهید تا قبل از اینکه آنها به وجود لینک های شکسته و ناقص پی ببرند بتوانید آنها را تصحیح یا حذف نمایید . این نرم افزار که تقریبا حجم پایینی دارد می تواند صفحه های مختلف سایت شما را با سرعت بسیار بالا چک کرده و لینک های شکسته (‌۴۰۴ ) و لینک های تغییر دهنده مسیر را برایتان به نمایش در بیاورد .

ویژگی های کلیدی Web Link Validator 5.1.511 :
– امکان بررسی بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ لینک HTTP ، HTTPS و FTP در هر بار
– پشتیبانی از لینک های نهان شده در جاوااسکریپت و فایلهای ادوبی فلش (SWF)
– استفاده از هسته استاندارد اینترنت اکسپلورر برای بارگذاری سایت ها
– قابلیت بررسی کردن لغات املایی موجود در صفحات به زبان انگلیسی و ۲۰ زبان دیگر
– استفاده از ۲۰ فیلتر مختلف برای پیدا کردن مشکلات دیگری نظیر سرعت بارگذاری پای
– پشتیبانی از تشخیص لینک های Redirect شده
– امکان چک کردن صفحات ایمن ( HTTPS )
– قابلیت ارسال گزارشات به صورت خودکار از طریق ایمیل

 

 

 

حجم : ۵٫۴۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Microsys-A1-Keyword-Research

بهبود وضعیت یک سایت یا وبلاگ از لحاظ سئو اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که در صورت کسب رتبه های بالا در موتور های جست و جو می توان بازدید کننده ی بیشتری را جذب کرد . در همین راستا در نوشته ی پیشین به معرفی نرم افزاری برای پیدا کردن لینک های شکسته پرداختیم که در آن یکی از راههای مهم بهبود وضعیت SEO معرفی شده بود . حال قصد پرداختن به یکی دیگر از راهکارهای موثر در افزایش رتبه ی سایت و بهبود سئو را داریم که همانا یافتن کلمات کلیدی مناسب می باشد . اگر توجه داشته باشید نتایج نمایش داده شده در صفحات جستجو به این گونه است که هر صفحه ای که کلمات مورد نظر را در عنوان داشته باشد به رتبه های بالاتر می رود و پس از آن متا تگ ها هستند که رتبه های بعدی را از آن خود می کنند و در آخر کلمات موجود در متن یک صفحه به نمایش در می آید . به طور مثال با وارد کردن کلماتی نظیر دانلود کده یا دانلود نرم افزار در گوگل مشاهده می کنید که رتبه های اول به این سایت تعلق دارند و دلیل آن چیزی جز بهینه سازی کردن صفحات نمی باشد .


Microsys A1 Keyword Research
نام یک نرم افزار بسیار حرفه ای در زمینه پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای صفات سایت ها و وبلاگ های مختلف می باشد که در صورت استفاده کردن از Keyword های داده شده می توانید رتبه ای مناسب و درخور شان را برای سایت خود متصور شوید . این برنامه با آنالیز کردن محتوای صفحات سایت شما کلماتی را پیشنهاد می کند که با قرار دادن آنها در صفحات مورد نظر می توانید شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان پایگاه اینترنتی خود باشید . مشاهده می شود که برخی از وب مستر ها با انتخاب کلماتی غیرواقعی برای متا تگ ها قصد فریب دادن موتورهای جست و جو و کسب آمار کذایی دارند که با این امر نه تنها باعث رشد رتبه ی صفحات خود نخواهند شد بلکه به دلیل قصد شومی که در سر داشته اند از سوی جستجوگر ها مجازات شده و به لیست سیاه می روند . از این رو اگر شما سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید نمودار آماری آن را هر روز رو به رشد مشاهده کنید استفاده اصولی از نکات نهفته در سئو و نیز برنامه Microsys A1 Keyword Research را پیشنهاد می کنیم .

 

قابلیت های کلیدی Microsys A1 Keyword Research v2.3.1 :
– بهینه سازی کردن محتویات موجود در وب سایت
– پیدا کردن کلمات کلیدی مشابه
– امکان تهیه لیست از تمامی کیوردها
– چک کردن جایگاه یک سایت در موتور های جست وجو
– نمایش رتبه های کسب شده در گدشته توسط هر آدرس به صورت چارت و گراف
– استفاده از وب سایت های مختلف آنالیزی و آماری برای نمایش نتایج دقیق تر در مورد هر سایت
– ذخیره گزارشات جمع آوری شده در خروجی های XML و CSV
– و …

 

 

حجم : ۴٫۶۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

در گذشته ساخت و طراحی یک سایت به سادگی امروز نبود و برای ساخت هر صفحه می بایست یا به صورت دستی کد نویسی را انجام می داد و اینکه با کمک گرفتن از نرم افزار های طراحی وب نظیر فرانت پیج این کار را عملی می ساخت . با وجود اینکه زحمات زیادی را می بایست متحمل می شد اما نتیجه کار صفحه ای ساده بود که تقریبا هیچ یک از قابلیت های سایت های پویا که در حال حاضر طراحی می شوند نداشت . از این رور طراحان وب به دنبال راهی برای تسهیل در این امر ، نرم افزار های مدیریت محتوا ( CMS ) را طراحی کردند که با استفاده از بانک اطلاعاتی به کاربر کمک می کرد تا سخت ترین قسمت ساخت هر صفحه نوشتن مطالب آن باشد و هیچ زمانی برای قالب بندی و کدنویسی صرف ننماید .

در حال حاضر CMS های بسیاری وجود دارند که در میان کاربران فارسی زبان برخی از آنها مطرح تر می باشند . Datalife Engine یکی از این سیستم ها می باشد که به تازگی نسخه شماره ۹ آن به صورت کاملا فارسی انتشار یافته است . از این رو اگر قصد پیاده سازی یک وب سایت پویا را دارید پیشنهاد می کنیم نیازهای خود را با قابلیت ها و ویژگی های این سیستم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم مطابقت داده و در صورت تمایل ، آن را به عنوان نرم افزار مدیریت مطالب و محتوای سایت خود انتخاب نمایید .

 

Datalife-Engine-v9.0

برخی از ویژگی های Datalife Engine v9.0 :
– اضافه شدن چارچوب قدرتمند jQuery که باعث تغییر یافتن نوع AJAX به صورت انیمیشنی در سایت شده است
- اضافه شدن انیمیشن در پنجره آپلود فایل و به همراه انتقال تمام تنظیمات این پنجره به CSS قالب
- اضافه شدن موقعیت یابی نرم برای فیلدهای ویرایش مطالب و نظرات به همراه ویرایش سریعتر
- اضافه شدن انیمیشن هنگام ارسال نظر جدید در مطلب
- اضافه شدن انیمیشن برای مشاهده پیش نمایش پیغام خصوصی
- اضافه شدن انیمیشن هنگام مشاهده فهرست آرشیو مطالب
- اضافه شدن حرکت انیمیشنی تقویم سایت مانند ورق زدن صفحات کتاب
- اضافه شدن نوع انیمیشین جدید (نوسانی) برای رای دادن در نظرسنجی
- جایگزینی صفحه جدید برای نمایش پیغام خصوصی به صورت pop-up
– تب بندی شدن آمار، دفترچه یادداشت، آنتی ویروس و ذخیره گاه در صفحه اصلی مدیریت
– جایگزینی pop-up در مدیریت بجای استفاده از پیغام های خطایی که قبلاً توسط جاوا اسکریپت به نمایش در می آمد
– تغییر یافتن پنجره هایی که با کلیک روی ویرایشگر باز می شد به صورت pop-up زیبا – مثل قرار دادن تصویر یا لینک و…
– توانایی حذف سریع نظرات در مدیریت با استفاده از فناوری AJAX بدون نیاز به لود شدن دوباره صفحه
– اضافه شدن تگ های نظرات، ارسال نظر و صفحات در فایل قالب ادامه مطلب
– اضافه شدن خبرخوان RSS برای دایرکتوری کاتالوگ
– اضافه شدن نمایشگر RSS برای صفحات تبلیغات و نسخه قابل چاپ از صفحات اضافی
– اضافه شدن تگ های جدید در فایل پیغام خصوصی برای مشاهده بسیاری از اطلاعات فرستنده پیغام
– توانایی تعیین نام برای فایل های آپلود شده (ضمیمه) مطلب
– توانایی انتخاب ویدئو پلیر در ۲ نوع کیفیت بالا یا پایین برای مشاهده فیلم ها
– اضافه شدن پنل جدید برای قرار دادن شکلک ها (Smiles) در نظرات و مطلب
– بروزرسانی ویرایشگر پیشرفته WYSIWYG به آخرین نسخه
– توانایی محدود کردن کاربران برای تعداد ارسال ایمیل در روز
– و …

 

 

حجم : ۲٫۴۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

USB Webserver

اگر شما نیز جزء وب مستر ها باشید ، حتما تا کنون موارد بسیاری پیش آمده است که قصد انجام تغییراتی در سایت خود داشته و همیشه آنها را نیز به طور آنلاین و در بانک اطلاعات هاست خود انجام می داده اید . این روش دو عیب عمده دارد یکی اینکه در صورت آشنا نبودن کامل ، امکان انجام تغییرات اشتباه افزایش یافته و ممکن است که سایت شما با مشکلات کلی مواجه شود و دوم اینکه انجام تغییرات در این روش ممکن است باعث به وجود آمدن وقفه هایی در فعالیت کاربران آنلاین شود که هرجه بازدید از یک سایت بیشتر باشید ، این عیب خود را بزرگ تر می نمایاند .

USB Webserver نام نرم افزاری است حرفه ای که با نصب بر روی ویندوز شما  وب سرور Apache ، بانک اطلاعاتی MySQL و PHP که دربرگیرنده ی PHPMyAdmin نیز می باشد را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی نسخه ی آفلاین سایت خود را در کامپیوتر شخصی تان بالا آورده و با دست باز اقدام به انجام تغییرات مختلف در آن نمایید ، بدون آنکه هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات اصلی و یا عدم دسترسی کاربران سایت به محتوای آن را داشته باشید .

 

 

 

حجم : ۱۰٫۹۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

DeepTrawl

اگر شما نیز از دسته ی وب مسترها باشید ، حتما با اختصار SEO ( سئو ) که هدف از آن انجام دادن / ندادن برخی از کارها در طراحی ، محتوا و … برای بهینه کردن سایت به منظور افزایش رتبه در موتور های جست و جو گر می باشد ، آشنایی دارید . سئو تنها به رعایت یک یا دو مورد محدود نشده و می بایست قوانین زیادی را رعایت کنید تا سایت شما مورد توجه جستجوگر ها قرار گیرد . یکی از این کارها پیدا کردن لینک های شکسته و برطرف کردن آنها می باشد . لینک های شکسته یا Broken Link به پیوند های گفته می شود که به آدرسی که وجود ندارد داده می شود . حال با توجه به اینکه مبنای موتورهای جست و جو برای خزیدن در سایت های مختلف استفاده از لینک های موجود در آنها می باشد به اهمیت بررسی کردن سایت برای اطمینان از عدم وجود اینگونه پیوندها پی خواهید برد .

اگر بخواهید تا خودتان تک تک صفحات را به صورت دستی برای پیدا کردن لینک ها زیر و رو نمایید ، نه تنها نیازمند صرف زمانی زیاد می باشد بلکه ممکن است بسیاری از لینک ها نیز از چشمتان دور بماند . DeepTrawl نام نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی برای وب مستر ها که با استفاده از آن و تنها با دادن آدرس سایت خود ، می توانند لینک های شکسته را پیدا کرده تا در راستای ترمیم آنها قدم بردارند . سرعت بی نظیر این نرم افزار که همانند یک مرورگر وب طراحی گشته است در انجام این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهد کرد . دیگری از این بابت که موتورهای جست و جوی گوگل ، یاهو ، بینگ و … رتبه ی سایت شما را به دلیل وجود لینک های شکسته کاهش دهند ، نگران نخواهید بود چرا که DeepTrawl به دقت تمامی صفحات را بررسی کرده و گزارشی کامل از پیوند های خراب موجود در سایت یا وبلاگ شما در اختیارتان قرار می دهد .

 

 

 

حجم : ۱۴٫۹۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com