عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

Desktop Icon Toy

اغلب کاربران به خصوص آنهایی که اندکی شلخته تر هستند و یا وقتی برای رسیدگی به امور نظافتی در رایانه شان را ندارند ، دسکتاپ هایی شلوغ و بهم ریخته داشته که برای پیدا کردن میانبر مربوط به برنامه های نصب شده یا فایلهای کپی شده در آن می بایست گروهی بسیج نمود تا بتوان این امر میسر شود . اگر شما نیز در این دسته از افراد قرار می گیرید حتما تا به حال تصمیمات جدی زیادی برای تمیز کردن محیط دسکتاپ گرفته اید اما یا وقت آن را نداشته اید و یا هم حالش را . کارشناسان حرفه ای کامپیوتری با درک این موضوع اقدام به طراحی نرم افزاری نموده اند تا به سادگی و زیبایی هر چه تمام تر این کار را بتوان انجام داد . حاصل این تلاش ها به وجود آمدن نرم افزار Desktop Icon Toy می باشد . با استفاده از این برنامه بسیار جالب و دیدنی می توانید تنها با یک کلیک ماوس ، نه تنها شلوغی را از دسکتاپ دور کرده بلکه با چیدن بسیار زیبای آیکون ها در قالب های مختلف و زیبا ، طراوتی بی بدیل را به میزکار ویندوزتان هدیه دهید .

آیا عاشق شده اید ؟ آیا به زمان خیلی اهمیت می دهید ؟ آیا می خواهید در آینده منجم شوید ؟ آیا معلم هندسه هستید و یا فکر آن را در سر می پرورانید ؟ اگر اینچنین است این برنامه برای شما بسیار مفید تر خواهد بود چرا که مرتب کردن آیکون ها بر اساس شکل هایی نظیر قلب ، ساعت ، ستاره ها و اشکال هندسی از ویژگی های Desktop Icon Toy به شمار می رود .

 

ویژگی های کلیدی Desktop Icon Toy 4.5 :
– مرتب کردن آیکون های دسکتاپ
– حجم بسیار پایین
– قابل استفاده در ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
– نمایش آیکون ها به صورت انیمیشن
– حفظ موقعیت تعیین شده و عدم جابه جا کردن آیکون ها
– حذف متن نوشته شده زیر هر آیکون
– قفل کردن آیکون های دسکتاپ
– امکان تعویض رنگ نوشته های آیکون ها
– قابلت حذف فلش زیر آیکون های میانبر
– اضافه کردن نکته های مورد نظرتان در دسکتاپ
– و …

 

 

نسخه ۳۲ بیتی

حجم : ۷۲۷ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

 

نسخه ۶۴ بیتی

حجم : ۱٫۵۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزارهای جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Interlore Animated Desktop

همه ی ما تا به حال برای زیبا کردن پشت زمینه ی ویندوز از تصاویر مختلف استفاده می کردیم اما کمتر کسی را می توان یافت که از تصاویر متحرک برای این امر استفاده کرده باشد و دلیلش نیاز به استفاده از نرم افزاری خاص نظیر Interlore Animated Desktop می باشد که ممکن است تنها افراد معدودی با آن آشنایی داشته باشد . قابلیت هایی که با نصب این نرم افزار در اختیارتان قرار می گیرد ، امکان انتخاب انیمیشن های فلش ، اپلت های جاوا ، صفحات اچ تی ام ال و کامپوننت های Active X برای نمایش در بک گراند ویندوز می باشد . این برنامه همچنین از ابزارهای خاصی برخوردار می باشد که در ساخت تم های انیمیشنی شخصی ، به شما کمک خواهد نمود . از میان تم های پیش فرض که جذابیت های خاصی دارند می توان به نمایش ساعت و نمایش وضعیت پردازشگر اشاره نمود که نه تنها وظیفه ی زیباسازی دسکتاپ شما را به بهترین نحو انجام می دهد بلکه اطلاعات جالبی را نیز در اختیارتان قرار می دهد .

 

 

 

حجم : ۵٫۸۰ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزارهای جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Cam Wizard

تامین امنیت یکی از کارهایی است که هر فرد می بایست به منظور حفظ حریم شخصی و اطلاعات محرمانه برای رسیدن به آن تلاش کند . با پیشرفت تکنولوژی انجام این کار نیز شکل و شمایل تازه ای به خود گرفته و با ورود فناوری های نوین ،‌ انجامش بسیار راحت تر و البته حرفه ای تر از گذشته گردیده است . در این مطلب قصد داریم تا معرفی یک روشن بسیار حرفه ای و با کمک نرم افزار Cam Wizard یک دزدگیر قدرتمند را به کامپیوترتان هدیه دهیم . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با نصب یک وبکم به رایانه و اجرای این نرم افزار ، محیطی که تحت پوشش دوربین شما قرار دارد مونیتور شده و در صورت احساس وجود حرکت ،‌بلافاصله شما را با به صدا درآوردن آژیر با خبر می سازد .

تمامی قابلیت ها به همین جا ختم نشده و یک امکان بسیار مفید دیگر که در این نرم افزار گنجانده شده ، توانایی ضبط تصاویر در فرمت WMV می باشد که قطعا به شما در رسیدن به امنیت و حفظ آن کمک بسیاری خواهد نمود . کیفیت بسیار بالا با فشرده سازی فوق العاده تمامی چیزهایی است که یک کاربر از دوربین مدار بسته خود انتظار دارد و خوشبختانه در نرم افزار Cam Wizard گنجانده شده است .

 

آیا می خواهید زمانی هم که پشت کامپیوتر خود نیستید به کنترل و مونیتور کردن محیط بپردازید ؟ نیاز به جست و جو برای یافتن برنامه ی دیگر نگردید چرا که این نرم افزار با قرار دادن یک قابلیت بسیار جالب شما را به این نیل خواهد رساند . کافیست تا با تنظیم اکانت ایمیل خود ، شرایط را برای ارسال گزارشات از این طریق آماده سازید . پس از این پس با خیال راحت به انجام کارهای روزمره خود بپردازید بدون آنکه بخواهید تمامی وقت تان را صرف خیره کردن چشمان به مونیتور برای کنترل اوضاع کنید . اگر تا کنون از نرم افزارهای مشابه برای انجام این کار استفاده می کرده اید حتما با یک مشکل بزرگ با نام کمبود فضا مواجه بوده اید به طوری که می بایست هر چند روز یک بار فیلم های ضبط شده پاک کرده تا حجم مورد نیاز برای ذخیره سازی فیلم ها آماده گردد . یکی دیگر از ویژگی های Cam Wizard اینست که با استفاده از تکنولوژی خاص خود حجم فیلم های ضبط شده را تا حد محسوسی پایین آورده و به گونه ای است برای ذخیره فیلم در هر ساعت تقریبا  به ۱۲ مگابایت فضا نیاز بوده و این بدین معنی است که برای یک سال کامل تنها به ۱۰۰ گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت .

 

 

 

حجم : ۷٫۰۰ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

آموزش کرک کردن Cam Wizard 9.05

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزارهای جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com