نسخه کم حجم بازی The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 492
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 530
بازدید ماه : 19181
بازدید کل : 296607
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012 blackbox : بالاخره نسخه کم حجم بازی جدید و محبوب witcher توسط گروه blackbox عرضه شد.

 The Witcher 2 یک بازی بسیار فوق العاده بود و بازیکنان را با دنیایی کهن و حماسی روبرو می کرد. این بازی را می توان ترکیب بسیار خوبی از داستان های فانتزی، مبارزه های حماسی و صحنه های بسیار هیجان انگیز دانست که در کمتر عنوانی می توان مانند آن را پیدا کرد. داستان بازی پیرامون شخصیتی به نام گرالت (Geralt) است که به او Witcher نیز گفته می شود. البته او تنها Withcher موجود در بازی نیست و مانند او در دنیای این بازی بسیار دیده می شوند، اما چیزی که گرالت را بیش از پیش معروف کرده، این است که او یک جنگجوی بی نظیر و یک جادوگر بسیار ماهر است. شهرت او باعث می شود که پادشاه سرزمین Temerial از او کمک بخواهد تا او را در یک جنگ داخلی کمک کند. جنگی میان شاه فولتست (Foltest) و گروهی از مخالفانش که فرزندان او را نیز در اختیار دارند. گرالت پس از ماجراهای زیادی موفق می شود که شاه را به فرزندانش برساند، اما فرزندان فولتست پیش شخصی قرار دارند که قصد کشتن او را دارد و در زمان مناسب نیز موفق می شود تا این کار را انجام دهد.

دانلود نسخه کم حجم شده 7 گیگابایت در 2 dvd با فرمت iso نسخه blackbox از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012

 

 

دانلود لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3 

PART4   PART5   PART6

PART7   PART8   PART9

PART10   PART11

Password: www.deltafoxy.com 

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012 , دانلود بازیThe Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازی The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition 2012 , دانلود لینک مستقیم بازی The Witcher 2 Assassins of Kings Enhanc ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com